Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3
Autor Wiadomość
Aver
Post : 26 cze 2011 11:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 259
  • Dołączył: 07.04.2010


No wieżyczka wygląda zacnie, ale np. bunkier z worków z piaskiem mi się nie podoba. Mocno gryzie się z resztą.


*
 
lukasamd
Post : 26 cze 2011 16:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Len pisze:
Wiadomo coś o spodziewanym terminie debiutu?


Na TBP taoteching po podobnym pytaniu lockie'go przekazał widaomość od Scorpiona:

Cytuj:
We don't have a release date yet. i'll be away for a while. Upon returning, we'll see what resources we have and in what direction the project will be going. Nobody needs to hold their breath.

rgs
Scorp


Czyli niestety nadal nie wiadomo, ale mam nadzieję, że jak najszybciej.
Ciekawe czy ta wieżyczka została zrobiona tak jak to zrobił Starchris tzn. przez odpowiednie titlesety, czy jednak poprzez bawienie się kodem... w Renegade Repubik jest kilka takich "smaczków" typowo kodowych i mam nadzieje, że z tym będzie tak samo (bo zmiana titlesetów na pewno nie pozwoli nam wejść na drugie piętro a screeny z Fight For Freedom obejmują np. najemników znajdujących się na wysokości klifów jakie są w sektorach z kopalniami).


*
  WWW
Starchris
Post : 28 cze 2011 01:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Co do tych wieżyczek to żeby wyjść na drugie piętro czy jeszcze wyżej to moim zdaniem to można zmienić tylko w kodzie gry. W standardowych Jaggedach kod pozwala tylko na wejście na pierwsze piętro. Kombinowanie z tilesetami również nic nie pomoże.

Natomiast kod gry i podstawowe tilesety nie blokują nam na szczęście jak wysoka ma być nasza wieżyczka i możemy ją sobie wykonać praktycznie tak wysoką jak chcemy. Również zadaszenie też jest proste do wykonania.

Załącznik:
Wieża.jpg
Wieża.jpg [ 183.31 KiB | Przeglądany 1683 razy ]



Niestety to tylko złudzenie optyczne spowodowane przez wydłużone podstawy wieżyczek. Najemnicy i tak znajdują się tylko na pierwszym piętrze. Ale moim zdaniem i tak bardzo fajnie to wygląda (parę dodatkowych drobiazgów i bajerów i wieżyczka naprawdę wyglądała by fantastycznie). Oczywiście wystrzelone pociski też ulegają złudzeniu optycznemu i lecą pod dosyć ostrym kątem. Z workami piasku w takiej wieżyczce snajperzy są naprawdę nie do trafienia.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 28 cze 2011 01:22 przez Starchris, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Lutek70
Post : 28 cze 2011 09:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 54
  • Dołączył: 29.07.2010


Luuuzik Starchris i tak zrobiłeś kawał świetnej roboty :ok: a samemu czasem trudno myśleć o wszystkim.


*
 
lukasamd
Post : 28 cze 2011 09:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


A jak wygląda samo wchodzenie na taką wieżę? Animacja wskakiwania pod dużym kątem?


*
  WWW
Len
Post : 28 cze 2011 10:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Ta wieżyczka jest na 1. piętrze, jak zwykłe budynki i tak naprawdę stoi daleko od tych słupów. Wszystko jest tak ustawione, że tylko sprawia wrażenie całości. Ale na tym polega większość elementów JA2 :]


*
  WWW
Starchris
Post : 28 cze 2011 13:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Tak jak Len pisał wchodzenie nie ulega złudzeniu. Wchodzi się tak samo jak na normalny dach. Trzeba podejść pod obrzeże samej wieżyczki i wskoczyć na górę. Również jak się połączy taką wieżyczkę z normalnym dachem to powstaje efekt pochyłego dachu po którym najemnicy mogą biegać i chodzić (też złudzenie optyczne).

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
luk3Z
Post : 10 mar 2021 13:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 62
  • Dołączył: 01.03.2010
  • Skąd: Metavira



_________________
JA2 Vault (Repositories): https://pastebin.com/MJFckiaq
JA2 1.13 Hot Keys: https://pastebin.com/EHLMuk1k
JA2 v1.13 Starter Documentation: https://github.com/aimnas/1.13_starter_documentation


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3