Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
I/JG1_Joker
Post : 18 sie 2011 20:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 11.08.2011


Czyli rozumiem, że najlepszym rozwiązaniem jest poświęcić w początkowej fazie gry te pół dnia i wszystko naprawić? I tak co jakiś czas powtarzać tę czynność jak będą miały 80-90%?

Co do lotniska to rozumiem że należy zając najpierw Calisto?


*
 
micand1989
Post : 18 sie 2011 21:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


I/JG1_Joker pisze:
Czyli rozumiem, że najlepszym rozwiązaniem jest poświęcić w początkowej fazie gry te pół dnia i wszystko naprawić? I tak co jakiś czas powtarzać tę czynność jak będą miały 80-90%?
Co do lotniska to rozumiem że należy zając najpierw Calisto?

Nie naprawiaj śmieci. Napraw tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Broń i osłony zawsze na 97-100%. Uważaj na metro. Na początku bez dobrego sprzętu nie radze schodzić do metra.

Tak Calisto, no chyba że jesteś kozak i pójdziesz od razu na Adrian.

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011 21:33 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Gryf
Post : 19 sie 2011 00:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


Zacinanie sie broni jest zalezne o ile dobrze pamietam od dexternity i glownie mechaniki (przynajmniej tak bylo w ja2). Przy broni ktora ma powyzej 70 moze sie zdazyc raz na powiedzmy 10 i zalezy od tych umiejetnosci (bardziej od mechaniki - wystarczy bazowe 35 dla strzelca ale im mniejsza mechanika tym szybciej zuzywasz bron). Zawsze i w kazdym modzie warto miec dobrego mechanika, ktory szybko naprawi uszkodzona bron (ja mam zawsze bron na 100 procent kiedy ide zdobywac nowe sektory).

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


Ostatnio zmieniony 19 sie 2011 00:20 przez Gryf, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
lukasamd
Post : 19 sie 2011 08:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No i co ważne - nigdy, ale to nigdy nie wchodź do wody z bronią w ręku (przełóż ją do ekwipunku). W przeciwnym razie ulegnie ona bardzo szybkiemu zniszczeniu (wystarczy moment popływać no i ze 100% robi się 20-30%).


*
  WWW
micand1989
Post : 19 sie 2011 09:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Gryf pisze:
Zacinanie sie broni jest zalezne o ile dobrze pamietam od dexternity i glownie mechaniki (przynajmniej tak bylo w ja2). Przy broni ktora ma powyzej 70 moze sie zdazyc raz na powiedzmy 10 i zalezy od tych umiejetnosci (bardziej od mechaniki - wystarczy bazowe 35 dla strzelca ale im mniejsza mechanika tym szybciej zuzywasz bron).

Jak jest naprawiona to się szybko nie zatnie. Z tego co wiem to mechanika ma mało do powiedzenia - Spider która w "dwójce" miała 0 mechaniki była u mnie strzelcem pierwszej linii i nie zacieła się jej nigdy broń, a zużycie broni tylko na singlu do 2% w ciągu jednej walki jest spodziewane. Broń najwięcej się zużywa przy długich seriach.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Gryf
Post : 19 sie 2011 14:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


Zgadza sie, jesli jest na 100% to nie ma prawa sie zaciac bez wzgledu na poziom mechaniki. Dlatego warto przed akcja ja naprawic i tu sie przydaje dobry mechanik. Po np. zdobyciu calej Cambrii, czyli wyeliminowaniu okolo 100 wrogow nie powinna miec mniej niz 95% (przy zalozeniu ze nie strzela sie ciagle seriami).
Poziom mechaniki najemnika na pewno ma wplyw na stopien zuzywania sie broni oraz w przypadku jesli jest mocno zuzyta przy wyzszym poziomie zadziej bedzie sie zacinala, a jesli juz to szybciej sie odblokuje.

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


*
 
I/JG1_Joker
Post : 19 sie 2011 17:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 11.08.2011


Dzięki chłopaki za wyjaśnienie. Inna sprawa że mój I.M.P ma "0" jeśli chodzi o umiejętność naprawiania :D


*
 
micand1989
Post : 19 sie 2011 18:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


I/JG1_Joker pisze:
Dzięki chłopaki za wyjaśnienie. Inna sprawa że mój I.M.P ma "0" jeśli chodzi o umiejętność naprawiania :D

No to pewnie masz "przypakowanego (85 siły) intelektualiste" (85 inteligencji). Warto jest wybrać kompromis i dać każdej umiejętności chociaż trochę żeby potem mógł się reszty douczyć. Przy wartości "0" nic z tym dalej nie zrobisz.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
I/JG1_Joker
Post : 19 sie 2011 22:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 11.08.2011


micand1989 pisze:
No to pewnie masz "przypakowanego (85 siły) intelektualiste" (85 inteligencji). Warto jest wybrać kompromis i dać każdej umiejętności chociaż trochę żeby potem mógł się reszty douczyć. Przy wartości "0" nic z tym dalej nie zrobisz.

Dałem mu 4 lvl tak jeśli pytasz o te główne cechy to dałem tak średnio 80 dla każdej cechy (+/- 3). Wyzerowałem tylko te naprawianie. Dowodzenie, leczenie, wybuchowe.. tak w przedziale 30-40.

Aha, można się uczyć cechy której wartość początkowa wynosi 0. Naprawianie mam już 2.


15) Dlaczego ten M16 na początku gry w rękach mojego IMP psuje się jeden strzał=1%? U innego najemnika jest podobnie.
Z inną bronią jest lepiej.


Ostatnio zmieniony 19 sie 2011 22:33 przez I/JG1_Joker, łącznie zmieniany 3 razy

*
 
Gryf
Post : 19 sie 2011 22:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


Ehhh dopiero spojrzalem ze to Urban Chaos. Musze go w koncu zainstalowac :D. Nie wiem jak sie to przeklada z JA2 lub JA2 1.13. Niech ktos mnie poprawi jesli sie myle. Dowodzenie sie przydaje jesli grasz sam tylko jednym IMP-em do rozmawiania z NPC/RPC. Leczenie na minimum, samego siebie ciezko jest leczyc a do zabandazowania wystarczy. Wybuchowe nie wiem jak w UC ale mozna bylo latwo nabic te umiejetnosc za pomoca miny wiec na minimum.

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


*
 
micand1989
Post : 19 sie 2011 23:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


I/JG1_Joker pisze:
Dałem mu 4 lvl tak jeśli pytasz o te główne cechy to dałem tak średnio 80 dla każdej cechy (+/- 3). Wyzerowałem tylko te naprawianie. Dowodzenie, leczenie, wybuchowe.. tak w przedziale 30-40.
Aha, można się uczyć cechy której wartość początkowa wynosi 0. Naprawianie mam już 2.

Grasz w hybryde 1,13 dlatego możesz nawet ustawić doświadczenie na początku ;)
W zwykłym UC nie można było.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Gryf
Post : 19 sie 2011 23:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


Jesli hybryda 1.13 to chyba niewiele sie pomylilem :) Ale imo ustawianie lvl zamiast umiejetnosci mija sie z celem... latwo nabic sile ustawiajac na minimum i przeladowujac IMP-a (przy okazji cos zdrowia wskoczy), to samo z explosives i mina a przy okazji pare lvl moze wskoczyc.

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


*
 
micand1989
Post : 19 sie 2011 23:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Gryf pisze:
Jesli hybryda 1.13 to chyba niewiele sie pomylilem :) Ale imo ustawianie lvl zamiast umiejetnosci mija sie z celem... latwo nabic sile ustawiajac na minimum i przeladowujac IMP-a (przy okazji cos zdrowia wskoczy), to samo z explosives i mina a przy okazji pare lvl moze wskoczyc.

Jasne... to w każdej wersji się tak robi ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Gryf
Post : 19 sie 2011 23:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


Kiedys przeladowalem impa na ponad 2000% (wzialem 6) i przy pierwszym przejsciu wskoczylo mi 6 lvl ..az glupio sie poczulem jak cziter..w Omercie 7 lvl?!!

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


*
 
micand1989
Post : 19 sie 2011 23:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Gryf pisze:
... na ponad 2000%

Ale tam jest tylko 3-cyfrowy wyświetlacz. Ja miałem 999% i dalej nie poszło :|

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna


cron