Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
sirmicho
Post : 05 lis 2008 07:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 174
  • Dołączył: 02.07.2008
  • Skąd: Gdańsk


momo78 pisze:
Jest dobrze, opukki nie pojawią się Panzer-Szajsy.

Co racja to racja. Po pojawieniu się panzerów gra siadła i po kilku mapkach z panzerami sobie odpuściłem.. Niestety moim zdaniem popsuły one rozgrywkę. A gierka jest całkiem fajna, mogliby tylko bardziej zróżnicować atrybuty broni, bo tych jest dużo do wyboru ale większość niewiele się różni między sobą atrybutami.


*
  WWW
momo78
Post : 05 lis 2008 16:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1415
  • Dołączył: 05.11.2007


Nie wiecie, czy jest jakis patch czy mod albo kampania co usuwa panzer-szajsy?

_________________
I'm afraid.
I'm afraid, Dave.
Dave, my mind is going. I can feel it.
I can feel it. My mind is going. There is no question about it.
I can feel it. I can feel it. I can feel it.
I'm a... fraid.


*
 
Lenon
Post : 05 lis 2008 20:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 62
  • Dołączył: 28.07.2006
  • Skąd: zza pieca


Tez sie nad tym zastanawiam...
Anyway czy po zainstalowaniu dodatku Sentienels gramy stara kampanie plus nowe misje czy tylko nowe misje (kampanie) z Senstienels?

_________________
Nie chciałem Cie zastrzelić, ale w mojej broni mieszka ktoś kogo słucham.


*
 
momo78
Post : 05 lis 2008 20:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1415
  • Dołączył: 05.11.2007


Nowa kampania, nowe misje, praktyczne nowa rozgrywka(zaczynamy biednie xD )
ALE panzer-szajsy są dalej ;(

_________________
I'm afraid.
I'm afraid, Dave.
Dave, my mind is going. I can feel it.
I can feel it. My mind is going. There is no question about it.
I can feel it. I can feel it. I can feel it.
I'm a... fraid.


*
 
PER
Post : 07 lis 2008 02:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 17.09.2008


Powtorze po poprzednikach :) Gra okay, realizm maly, natomiast watek science-fiction to tragedia, ktora psuje klimat!


*
 
Lenon
Post : 11 lis 2008 18:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 62
  • Dołączył: 28.07.2006
  • Skąd: zza pieca



_________________
Nie chciałem Cie zastrzelić, ale w mojej broni mieszka ktoś kogo słucham.


*
 
Pablo1989
Post : 16 lis 2009 09:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 135
  • Dołączył: 27.01.2008
  • Skąd: Gdynia


Napisaliście :D że Zbrojmistrz w podstawce mówi głosem Skulliego :D, a nie zauwarzyliście że też ten sam głos ma James "Żmija" Austin :D, moim zdaniem najlepszy Snajper do najmu w sentilens wymiata z swoim karabinem Johnsona :P.


Nawet teksty ma dobre :P np


"Szkoda że tego nie widzieli moi przylaciele z polowań"

"Bullseye"

_________________
I Am SLIM!!!!!


*
 
Hanti
Post : 15 lip 2013 18:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 95
  • Dołączył: 28.01.2007


Popers pisze:
mam polską wersję , zakupioną wysyłkowo w gram.pl <tę w pakiecie z dodatkiem "sentinels"> . I rzeczywiście coś mi nie gra z autosavem. W treningu nagrałem bez problemów a potem w misji nie chciało. wie ktoś może gdzie leży problem ?

lukasamd pisze:
Na początku poprzedniej strony są moje posty o tym jak ten problem wyglądał u mnie. Chyba cała wersja PL jest kopnięta :/ a szkoda bo mam SS a nie mam w co grać zaś brak quick save bardzo mnie denerwuje...

momo78 pisze:
Nie wiecie, czy jest jakis patch czy mod albo kampania co usuwa panzer-szajsy?


Jako, że zacząłem niedawno przygodę z SS/SSS chciałem rzucić dwie uwagi dla kogoś, kto się natknie na ten temat:

1. jeśli zmieniliście fabryczny poziom trudności (z normal na hard lub impossible), to nie da się zapisywać gry w czasie trwania misji/walki

2. jest modyfikacja kasująca panzerklein
http://www.strategycore.co.uk/files/no-panzerklein-modification-s2/
http://www.strategycore.co.uk/files/no-panzerklein-modification-s3/

_________________
Obrazek
Piszę poprawnie po polsku.


*
 
Beziele
Post : 16 lip 2013 09:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 10.07.2013


Dziękuje za tego moda, czas znowu grać samotnym zwiadowcą bez żadnej pomocy :-D Jeśli nie ma panzerkleinów to będzie rzeź bronią białą i sztyletami do rzucania :-)

_________________
Obrazek


*
 
Stridingshadow
Post : 17 lip 2013 06:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Beziele pisze:
Dziękuje za tego moda, czas znowu grać samotnym zwiadowcą bez żadnej pomocy

Ja zawsze grałem samotnym komandosem/szturmowcem (nie pamiętam nazwy klasy) mimo panzerkleinów.

_________________
Obrazek


*
 
Beziele
Post : 17 lip 2013 16:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 10.07.2013


Moje stare postacie zwykle kończyły grę podczas ataku na naszą bazę. (Grr... nie mogę znaleźć płytki z S3 :( )

_________________
Obrazek


*
 
ManWithTheHorn
Post : 18 lip 2013 10:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 19
  • Dołączył: 10.06.2012


Czołem, nie wiem..może coś zle robie ale podmianie plików tego moda kasujacego panzerklajny gra wywala do pulpitu. To samo z dodatkiem Sentinels, po przywroceniu orginalnego pliku jest ok.


*
 
Hanti
Post : 18 lip 2013 14:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 95
  • Dołączył: 28.01.2007


Źle robisz.
Plików nie można podmieniać. Żaden mod tak nie będzie działał.
Wrzuć je do własnego katalogu i ten katalog z zawartością umieść w katalogu głównym gry.
Następnie odpal grę i użyj opcji custom game w celu dodania modu.

_________________
Obrazek
Piszę poprawnie po polsku.


*
 
ManWithTheHorn
Post : 18 lip 2013 20:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 19
  • Dołączył: 10.06.2012


Dzięki ..wszystko gra...myślałem,że to można podmienić jak plik tekstowy.


*
 
Hanti
Post : 20 lip 2013 12:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 95
  • Dołączył: 28.01.2007


Jakby ktoś był zainteresowany graniem w SS/SSS polecam zainstalowanie modów autorstwa Q-Stone. Mody są osobno do SS i SSS, a nie zmieniając zasad rozgrywki, likwidują błędy językowo/logiczne. W skrócie: nic się nie zmienia w samej grze, ale jest lepiej.
Na końcu wpisu zamieszczam odsyłacze do modów, a poniżej szczegóły tego, co zmieniają. Aha, ja używam wersji angielskiej, więc nie testowałem tego z polską!

FIXES
-----
Replaced the .38 "British Service" ammo type with the .30 Mauser, for use in the Mauser Broomhandle pistols.
Both Thompson SMGs and their magazines now use .45 ACP ammo.
The Bren LMG magazine now holds 30 rounds.
The Luger (British) has been replaced with the prototype Luger .45 and uses .45 ACP ammo.
The 1926 and M712 Mauser C-96s now use .30 Mauser ammo.
Replaced Hanke's .45 clips with 9mm clips.
Replaced UK Panzerfaust Officer's Bazooka rockets with Panzerfaust rockets.
Replaced German and Terror Luger Officers' .45 clips with 9mm clips.
Replaced UK Garand Sniper's M1 Carbine clips with M1 Garand clips.

Pozostałe zmiany dotyczą nazewnictwa amunicji, np.
.38 Parabellum --> 9mm Parabellum
7.62 Garand --> .30 Carbine
7.62 Springfield --> .30-06 Springfield
7.65 Sauer --> .32 ACP

Mod dla S2
http://www.strategycore.co.uk/files/ammofixes-s2-modification/
Mod dla S3
http://www.strategycore.co.uk/files/ammofixes-s3-modification/

Istnieje też inna (ciągle rozwijana!) modyfikacja Bluntera dla SSS. Ja używam Mod_All_Uniforms v2.3. Ta modyfikacja zawiera już w sobie ammofixes-s3, aczkolwiek ona dość mocno ułatwia pierwsze misje, więc komuś może nie przypaść do gustu. W skrócie: poza wszystkimi zmianami, dodatkami, gracz dostaje kluczyk do skrzyni w piwnicy pierwszej misji, a tam znajduje pistolet maszynowy i snajperkę. W porównaniu z koniecznością biegania z nożem, jest różnica. Z drugiej strony, można nie brać zawartości skrzyni i po staremu biegać z nożem/kijem.

Tu jest temat na forum o niej z odsyłaczami do pobrania:
http://www.strategycore.co.uk/forums/topic/10295-new-s3-mod-all-uniforms-in-development-feedback-is-welcome/

Główne cechy modyfikacji:
1. jakaś setka nowych ubranek
2. więcej dawek leków/bandaży w medykamentach
3. większy zasięg granatów (wróg też może z tego korzystać)
4. nowo wynajmowani najemnicy NIE mają automatycznie wybranych cech, można im ustawić dowolne kombinacje
5. każdy mundurek może mieć dodany pancerz
6. na oko sporo nowej amunicji
7. 4 nowe unikalne bronie (custom G41(W), custom ZB 26, custom FG42, custom Lee-Enfield Mk4) - związane z losową obroną zamku w Niemczech
8. nowe banknoty i kantor, gdzie można je wymieniać na dolary (Pounds Sterling, Deutschmarks, Ostmarks, Reichsmarks, Soviet Rubles)

W każdym razie polecam granie z modami, jest ciekawej.

PS: Czy ktoś wie dlaczego Silent Storm to S2, a Sentinels to S3? Gdzie jest S1?

_________________
Obrazek
Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 20 lip 2013 21:37 przez Hanti, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna


cron