Jagged Alliance Center - Forum

Dzisiaj jest 22 lis 2017 16:28


Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2
Autor Wiadomość
lukasamd
Post : 07 lut 2009 20:53
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5294
  • Na JAC od: 31.05.2006


Czasami pojawia się też inna przypadłość - trenujemy samoobronę czy coś takiego, któryś najemnik coś powie i... ikonki od:
- menu
- laptopa
- kompresji czasu

są "na szaro" tzn. nie możemy na nie kliknąć = w sumie nic nie możemy zrobić. Pomaga tylko CTRL+ALT+DEL :/

_________________
Blog Łukasz Tkacz


*
  WWW
Olinka
Post : 07 lut 2009 21:31
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Na JAC od: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


To dodam jeszcze, że czasami nie ładuje sie wejscie do sektora z poziomu panelu taktycznego.
Po prostu nie pojawia sie niebieski pasek podstępu :)

_________________
Obrazek
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"
Obrazek


*
 
djt
Post : 08 lut 2009 01:12
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 128
  • Na JAC od: 15.03.2007
  • Skąd: Północna DOKP :)


U mnie z kolei najczęściej wywala podczas real time. jak się zrobi wszystko na szaro mogę użyć ALT+X...

_________________
http://www.michalkiewicz.pl


*
 
Nemeczek
Post : 09 lut 2009 13:44
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 17
  • Na JAC od: 04.06.2007


U mnie gra regularnie wywala się przy walkach obronnych samoobrony.
Nie wiem czy to bug ale można się wyładować z helikoptera w wrogim sektorze i jak sie zapsize i odczyta to potem zapis nie działa...
Ten cały Konsul mi nie zleca teraz żadnych misji... I jest za dużo najemników z umiejętnością snajperstwo. I można by chociaż trochę to merc odpicować...


*
 
Paker111
Post : 05 mar 2009 21:05
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Na JAC od: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


właściwie to nie jestem pewny czy to błąd RR czy ogólnie JA- wrodzy żołnierze, którzy wycofają się z sektora gdzie toczą z nami walkę (i co istotne zostali istotnie zranieni) po naszym zaatakowaniu ich w sektorze do którego się wycofali, mają pełnię pkt. życia- a uciekali z krytycznym ;)

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW YIM
lukasamd
Post : 05 mar 2009 21:18
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5294
  • Na JAC od: 31.05.2006


To chyba normalne, tak samo jak atakowanie jednego sektora kilka razy bez wygrywania - wrogowie raczej będą mieli życie na maxa.

_________________
Blog Łukasz Tkacz


*
  WWW
Paker111
Post : 05 mar 2009 22:35
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Na JAC od: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


Zdziwiłbym się gdyby to nie było raportowane, ale nie znalazłem: karabin SA vz.58P waży 32kg! No bez jaj panowie ;) (wiki podaje +-3, załadowaną).

Havoc do najęcia w barze króla półświatka ;) gdy odmówi mu się zatrudnienia za 1,5 kafla dziennie i tak się do nas przyłącza.

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW YIM
Stridingshadow
Post : 08 mar 2009 14:07
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Na JAC od: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Właśnie chciałem napisać że SA Vz. 58 w wersji przystosowanej do montowania granatnika waży 33.1(karabin bez amunicji) + .07(granatnik)= 33.8 kg zamiast 3.3+07 =4.
Ponadto jest sporo mniejszych błędów w uzbrojeniu jak np. to że Beryl i mini-Beryl nie są kompatybilne z NATO-wskimi celownikami i nie mają ogranicznika ognia ciągłego (serii trzystrzałowej) podczas gdy rzeczywiście mają takie cechy. Broń z serii AUG oraz pm'y Gorda mają chwyty przednie które można usunąć (nie jestem pewien jak jest z Gordą ale przy AUG to chwyt przedni jest na 100% integralny do lufy, w AUG para nie można go nawet złożyć, w innych wersjach owszem.). Ponadto kilka karabinów snajperskich ma w opisie integralny dwójnóg którego jednak nie ma (można dołączyć zwykły dwójnóg). Pas nośny do automatu Kałasznikowa waży 800g (chyba jest z łańcucha "krowiaka). Broń z kolbą składaną jest bardziej szybkostrzelna i ma mniejszy zasięg (podczas gdy powinna mieć identyczną szybkostrzelność i być szybsza w przygotowaniu do strzelania). Nie wiem kto wpadł na pomysł żeby składać kolbę za pomocą śrubokrętu ale to jest raczej średnio błyskotliwe.
PM-98 Glauberyt jest obecnie produkowany w wersji na nabój 9*19 Para, to PM-84 miał 2 wersje na 9*18 Makarowa a potem 9*19 Para, w grze PM-98 jest właśnie na nabój 9*18 Makarow co jest trochę nieścisłe.
W kilku rodzajach broni można wymontować integralne celowniki laserowe.
Dalej będę się jeszcze bardziej czepiał :P
Profilowana kolba zwiększa zasięg broni (a powinna ułatwić celowanie), ponadto zajmuje slot'a w akcesoriach, można by zrobić z niej coś w deseń zestawu do SCAR w 2 1.13 (modyfikuje kształt broni i jej nazwę, odzyskuje się przy tym część zamienną).
Sig SG 550 i M-16A3 mają zasięg podobny do zasięgu FAL'a czy Galila ARM co jest trochę śmieszne ze względu na to że FAL i ARM to karabiny i mają około półtora raza większy zasięg niż SG550 i M-16A3 które są karabinkami i strzelają amunicją o 2 razy mniejszej energii.
A tak w ogóle to gra jest fajna (na niedociągnięcia można przymknąć oczy bo poza tą akcją z SA Vz. 58 nie utrudniają one zabawy), jedyne co wkurza to częste zawiechy (bardzo częste zawiechy).


*
  YIM
Patrick300
Post : 01 maja 2015 12:31
Offline
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Na JAC od: 01.05.2015


Witam,
mam problem który kompletnie nie pozwala mi dokończyć gry.. Otóż w momencie gdy chcę wczytać ostatnie savy dochodzi do wczytywania a następnie wywala mnie do pulpitu.. Dodam że przy innych savach normalnie się wczytuje i lecz nie pogram dłużej niż 5 minut i przy okazji wczytywania np. sektora znowu wywala. Z czym to się może wiązać i jak można to w jakiś sposób naprawić? Proszę o rady.


*
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2

Przejdź do:  

Dzisiaj jest 22 lis 2017 16:28


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Zgłaszanie błędów w RR PL

[ Przejdź na stronęPrzejdź na stronę: 1, 2, 3 ]

Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Renegade Republic

[ Przejdź na stronęPrzejdź na stronę: 1 ... 14, 15, 16 ]

Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Renegade Republic PL zapowiedziane!

[ Przejdź na stronęPrzejdź na stronę: 1, 2, 3 ]

Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Pierwsze wrażenia z Renegade Republic

[ Przejdź na stronęPrzejdź na stronę: 1, 2, 3, 4, 5 ]

Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Screeny z Renegade Republic PL!

Wyświetl najnowszy post

 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników
cron