Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę   1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Paker111
Post : 24 lut 2009 23:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Dołączył: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


Nie wiem jak Wam, ale mnie przy każdej nowej grze w RR przy tworzeniu postaci wychodzi "monstrum"- tj. koleszka w jakimś dziwnym wdzianku (skóra to czy płaszcz?) i podłej czapeczce. Od czego jest to uzależnione? Jak sprawić aby sylwetka fizyczna postaci tworzonej w IMP była schludna?

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW
mtl
Post : 24 lut 2009 23:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


W RR występuje nowa animacją "przypakowanej" postaci, z płaszczem i czapką - najpewniej dajesz powyżej 74 siły (czy coś koło tego) i wychodzi ci właśnie "przypakowana" postać.

Jest na to proste rozwiązanie - musisz usunąć folder "M_MERC", który znajduje się w katalogu "JA2Data-renegadeanims". Po tym zabiegu "przypakowane" postacie wrócą do normy :) (nie trzeba zaczynać nowej gry aby to zadziałało).

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Paker111
Post : 24 lut 2009 23:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Dołączył: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


dzięki wielkie, wkrótce sprawdzę. Notabene skaszaniły mi się sejwy więc i tak będę musiał zacząć od początku.

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW
Olinka
Post : 28 lut 2009 19:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


moteel o widzisz musze to zrobic bo mnie te płaszcze wkurzaja :)

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Paker111
Post : 15 maja 2009 13:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Dołączył: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


a czy jest możliwy normalny (tj. nie przypakowany) wygląd postaci powyżej 74pkt siły?

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW
Stridingshadow
Post : 15 maja 2009 19:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Racz przeczytać poprzednie posty, pisaliśmy tam że każda postać z um. "Sztuki Walki" oraz część postaci z AIM, MERC, oraz NPC i RPC będzie mieć smukłą budowę ciała pomimo siły 75+.

_________________
Obrazek


*
 
lukasamd
Post : 15 maja 2009 19:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Pakerowi chodziło chyba o zrobienie IMP'a, który będzie miał np. 80-90 pkt siły a mimo to nie wyglądał na muskularnego.
Usunięcie pliku da rezultat w RR dla nowej animacji, ale nie zmieni sylwetki na smukłą.


*
  WWW
Paker111
Post : 15 maja 2009 19:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Dołączył: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


tak, właśnie o to mi chodziło. I po co te nerwy ;)

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW
Stridingshadow
Post : 15 maja 2009 20:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Nie ma nerwów. Najprostszy sposób na zrobienie postaci silnej acz smukłej to zaczęcie od 70 pkt. siły i wysokiej inteligencji, jeżeli postać będzie starała się wyważać wszystkie zamki w każdym kolejnym sektorze to po 2 miastach będzie mieć coś pod 90 siły a raz szczupła postać nie zmieni sylwetki na pakerską.

_________________
Obrazek


*
 
Beowulf
Post : 16 maja 2009 07:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 128
  • Dołączył: 20.12.2008
  • Skąd: Kozienice/Kraków




*
 
mtl
Post : 16 maja 2009 12:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


@Beowulf, sprawdziłem ten IMP Editor, który wyszukałeś - działa OK. Jedna uwaga - aby poprawnie importować postać IMP stworzoną/edytowaną za pomocą tego edytora, plik postaci należy zapisać jako "IMP.dat2", a w samej grze, zamiast kodu "xep624" należy wpisać "90210" (jeżeli plik z postacią będzie nazywał się inaczej niż "IMP.dat2", gra wywali błąd, że nie może wczytać pliku).

Dodałem 1.13 IMP Editor do naszego downloadu (wersja angielska) - https://jagged-alliance.pl/plik-283.html

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Paker111
Post : 15 lip 2009 20:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Dołączył: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


mam niejaki problem, nie mogę/ nie umiem dodać żadnych przedmiotów dla impa. Taki oto error:
Obrazek
W jednym z wygenerowanych plików jest taka fraza:
Cytuj:
[JA2Directorys]
JA2Dir=D:GRYJagged Alliance 2
JA2LoadDir=D:GRYJagged Alliance 2Data
JA2SaveDir=D:GRYJagged Alliance 2Data
JA2XmlDir=D:GRYJagged Alliance 2Data-1.13TableData


czy takie właśnie powinny być ścieżki? Używam oczywiście RR.
Bardzo proszę o pomoc.

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW
mtl
Post : 15 lip 2009 20:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Hmm... Jeżeli to Renegade Republik, to raczej linijka

"JA2XmlDir=D:GRYJagged Alliance 2Data-1.13TableData"

powinna wyglądać tak:

"JA2XmlDir=D:GRYJagged Alliance 2Data-renegadeTableData"

O ile oczywiście nie zmieniałeś nic w strukturze folderów itp. Spróbuj odpowiednio zmienić tą linijkę i ponownie odpalić program.

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Paker111
Post : 15 lip 2009 21:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Dołączył: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


próbowałem, żadnego wyposażenia nie ma do wyboru. Obszedłem to w ten sposób, że zrobił normalnie impa i załadowałem go tym programem a potem wyedytowałem. Działa o ile chodzi o samego impa ponieważ większość wyposażenia jest w grze inna niż wybrałem. Dodatkowo bardzo często występował błąd z brakiem właściwego obrazka.

edit:
gdy włączam program po raz pierwszy to oczywiście muszę wybrać folder z grą. A więc próbuję wybrać "Data-renegade", mam wtedy taki błąd: Obrazek

dodam, że oczywiście ten plik (Items.xml) istnieje (co sprawdziłem czując w tym błąd)
Taki sam błąd gdy wskazuję Data-1.13. Działa jako tako tylko gdy wskażę sam folder JA2. Tyle tylko, że wtedy mam inne z problemów, które opisałem.

Próbowałem podmieniać pliki items.xml ale nie pomogło. Nie wiem dlaczego ale nie mam już błędów z obrazkami (wyskakiwał ich brak/niewłaściwa lokalizacja). Broń palna z tego co widzę ładuje się poprawnie, ale biała i amunicja już nie.
Być może w złych slotach dodaję wyposażenie, ale próbowałem różnych i jest tak samo.

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW
Jaahquubel
Post : 16 lip 2009 09:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


A może napisz rozszerzenie wielkimi literami, jak w komunikacie?

A co do pierwszego błędu, jakaś zmienna liczbowa jest nieustawiona. Ino gdzie?


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2  Następna


cron