Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Loucipher
Post : 03 lis 2009 15:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 148
  • Dołączył: 16.08.2007


A tego prawa nie znałem :)

Cóż, doświadczenie to coś, co zdobywasz dopiero po tym, jak jest potrzebne :)

_________________
Loucipher

"Fight for freedom, kill for cash, play for fun."


*
 
Stridingshadow
Post : 03 lis 2009 15:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Loucipher pisze:
A tego prawa nie znałem :)

Prawa Murphy'ego polegają na tym że najczęściej dzieje się inaczej niż wynikałoby z czystej logiki (i naszych szczerych chęci).

_________________
Obrazek


*
 
lukasamd
Post : 03 lis 2009 15:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Stridingshadow pisze:
Trevor jest dobry, choć na tę cenę mógłby być lepszym strzelcem.
Powiem to co zawsze mówię przy okazji postaci z górnej półki AIM:
Po co mi cwany saper-mechanik skoro za jego cenę mogę wynająć i sapera i mechanika, którzy razem będą mieli większą siłę ognia?


Zawsze można go wytrenować... poza tym przez swoją cenę jest to nawet wymóg - nie będziesz miał za bardzo innych wynajętych najemników pod ręką, więc chcąc czy nie chcąc, Trevor będzie musiał strzelać, aby przeżyć :D Poza tym wynajęcie 2 najemników sumarycznie będzie droższym rozwiązaniem (o ile są dobrzy w swoim fachu).

Co prawda to prawa - jak pisze Samir, zabiera to nieco emocji grze ale... przynajmniej jak w szafce leży schowany jakiś dobry sprzęt, to nie muszę próbować otwierać jej na miliard nietypowych sposobów. W takich sytuacjach Trevor wyciąga ten swój zestaw no i mam zaoszczędzone kilkadziesiąt minut bezskutecznych prób i wyklinania :D


*
  WWW
Stridingshadow
Post : 03 lis 2009 15:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Wystarczy mieć pompkę Serbu Super Shorty Mini Shotgun i naboje p.sprzętowe (wymieniłem tę pompkę bo to najmniejsza i najlżejsza strzelba w grze).


Załączniki:
Super Shorty.jpg
Super Shorty.jpg [ 59.26 KiB | Przeglądany 1120 razy ]

_________________
Obrazek
*
 
Zhenia
Post : 03 lis 2009 16:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 175
  • Dołączył: 09.05.2009


lukasamd pisze:
wynajęcie 2 najemników sumarycznie będzie droższym rozwiązaniem (o ile są dobrzy w swoim fachu).

Za tę cenę to można dostać nawet 4ch którzy otwierają drzwi na różne sposoby :)


*
 
Samir
Post : 03 lis 2009 20:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 26
  • Dołączył: 02.11.2009
  • Skąd: podkarpacie


Nie wiem ale u mnie koleś się jakoś nie myli. Jest wirtuozem otwierania wszelkich zabezpieczeń szczególnie że dodatkowo wykrywa wszelkie zabezpieczenia i bardzo łatwo dezaktywuje wszystkie wybuchające zabawki. Kilku najemników nie może pracować w tej samej chwili nad jednym zabezpieczeniem a po drugie mimo wszystko jak wspomniałem jest on niezawodny. Taki mix korzyści i przyjemności. Cena jednak jak piszecie jest wysoka no ale nie znam lepszego faceta do mechaniki/mat. wybuchowych/otwierania wszystkiego w całej grze. Masz wszystko w jednym wiec po co męczyć się ze zgraja innych ? Za coś naprawdę dobrego trzeba po prostu zapłacić.


*
 
Stridingshadow
Post : 03 lis 2009 20:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Wykrywanie pułapek zależy od doświadczenia i mat. wybuchowych, w mojej drużynie specem od wybuchów jest IMP ponieważ szkolenie z minimum do 99 nie kosztuje nic, trwa chwilę a przy okazji można sobie nabić inteligencję i doświadczenie.
Otwieranie zamków zależy od um. 'otwieranie zamków' znajomości mechaniki i zręczności, od tego jest dowolny dobry mechanik, ew. pompka z amunicją p.sprzętową.
Za gażę Trevora najmiesz co najmniej 2 tańszych najemników, jednego sapera i jednego mechanika.
Podczas walki każdy z nich będzie miał turę i każdy ostrzela nieprzyjaciela, a Trevor się nie rozerwie i nie będzie walczył dwa razy szybciej.
Nawet jeśli Trevor jest świetny to nie wykorzystasz pełni jego potencjału, a cena jaką przyjdzie Ci za niego zapłacić pozwoliłaby Ci nająć zespół o większej zdolności bojowej.

_________________
Obrazek


*
 
Samir
Post : 03 lis 2009 20:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 26
  • Dołączył: 02.11.2009
  • Skąd: podkarpacie


Mi szczerze ten typ bardzo podoba się właśnie dla tego że jest od wszystkiego a co do bitności na upartego jest kilku tanich wojaków którzy mogliby stanowić owy trzon operacyjny. Ale chętnie posłucham jakie masz alternatywy dla niego. Którzy NPC dobrze wg. Ciebie zastąpiliby ekonomicznie (równie skutecznie i nie przekraczając we 2 lub 3 ceny Travora). Wyłączając IMPa bo szczerze mam taką tendencję że nie lubię mimo wszystko szkolić na upartego IMPa okładając łaciate na farmie i trenując cały dzień na minie. Lubie standardowe uczenie w ramach prostych postępów w grze. A ja podobnie jak lukas oszczędzam na wszystkich cechach jak mat. wybuchowe, mechanika, zdolności medyczne (oraz siłę bo akurat ją rasuję przeciążając impa i robię z nim spacerki) a resztę wsadzam na maxa tworząc z niego nocną maszynę do zabijania z karabinem automatycznym.


*
 
Stridingshadow
Post : 03 lis 2009 20:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


IMP kosztuje 3000 USD (za wytworzenie profilu).
Jeżeli wybierzesz mu minimalną (inną niż 0) wartość um. "mat. wybuchowe" to możesz go podszkolić w 30min do 99pkt. tej umiejętności, wzrośnie Ci także poziom doświadczenia (a w UB i modach nowszych niż UB także inteligencja).
Będziesz miał zatem doświadczonego sapera.
Dowolny mechanik z um. "otwieranie zamków" będzie sobie radził z zamkami.
Np. tani jak barszcz Steroid radzi sobie z większością zamków od razu, a po zdobyciu pewnej ilości doświadczenia w dziedzinie mechaniki nie powstrzyma go żaden zamek.
Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze możesz wydać wedle uznania (na innych najemników, broń, amunicję, sprzęt, kwiaty dla ukochanej...) :)

_________________
Obrazek


*
 
Samir
Post : 04 lis 2009 13:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 26
  • Dołączył: 02.11.2009
  • Skąd: podkarpacie


Hehe jestem ogólnie średniakiem ale takie podstawowe informacje jak koszt IMPa znam i parę innych ogólnych wiadomości :)
W ramach sprostowania bo się nie zrozumieliśmy. Ad 1 nie lubię na chama właśnie lvlować jakiejś statystyki tylko preferuje spokojne nabijanie zdolności. Sam potwierdź że siedząc pół godziny nad jedna miną zakopując ją i odkopując nie zostałbyś mistrzem pirotechniki a w grze się da (niestety).
Co do kwestii JA2:UB i wyżej to niestety nie prawda. Dla przekonania się nabiłem najemnikowi z 14 pkt. mat. wybuchowych do 99 w Wildfirerze i skoczyło mi doświadczenie dodatkowo o 2 pkt. ale inteligencja nawet nie mrugnęła...
Stareoid bo w ramach testu też go wziąłem niestety nie ma takiej skuteczności. Już lepszy od niego jest ten najsłabszy najemnik z AIM. (imienia zapomniałem ale testowałem co lepszych szpeców od zamków dla porównania). Co prawda nasz rodak rozwalał za to z łoma wszystko równie skutecznie ale jak wiadomo ta metoda dobra jest tylko na początku bo dalsze zamki to albo dobra spluwa albo konkretny wytrych przechodzi.


*
 
Stridingshadow
Post : 04 lis 2009 14:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Samir pisze:
Stareoid bo w ramach testu też go wziąłem niestety nie ma takiej skuteczności. Już lepszy od niego jest ten najsłabszy najemnik z AIM.

Steroid nie ma takiej skuteczności jak Trevor, ponieważ ma na start zaledwie 76pkt. zn. mechaniki.
Trevor i Static (zapewne o Static'a Ci chodziło) mają po 99 zn. mechaniki.
Jednak najmując Steroid'a na początku gry i korzystając z jego umiejętności w naprawianiu sprzętu i otwieraniu zamków, szybko podniesiesz jego umiejętności do poziomu na którym będzie potrafił otworzyć każdy zamek.
Na początku gry nie ma raczej potrzeby posiadać super-włamywacza, nim napotkasz pierwsze zawiłe zamki będzie on w stanie im sprostać.

_________________
Obrazek


*
 
lukasamd
Post : 04 lis 2009 16:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Samir pisze:
Sam potwierdź że siedząc pół godziny nad jedna miną zakopując ją i odkopując nie zostałbyś mistrzem pirotechniki a w grze się da (niestety).


Ja potwierdzam! :D
Niestety, ale to jest w Jaggedach więcej niż wkurzające... z powodu takich "tricków", które nijak się mają do rzeczywistego rozwoju człowieka, najemnicy-specjaliści często tracą rację bytu... w efekcie niektórzy omijają np. Red'a, Trevora, Devina, Statica... no bo po co im taki darmozjad, skoro 30 minut czasu gry / czasu rzeczywistego i robią z miernoty nie potrafiącej rozłożyć granatu światowego eksperta w dziedzinie materiałów wybuchowych... Gdyby tego uniknąć, ma się pewien wybór z życia wzięty - chcesz fachowca? To płać!


*
  WWW
Samir
Post : 04 lis 2009 21:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 26
  • Dołączył: 02.11.2009
  • Skąd: podkarpacie


Stridingshadow pisze:
Samir pisze:
Stareoid bo w ramach testu też go wziąłem niestety nie ma takiej skuteczności. Już lepszy od niego jest ten najsłabszy najemnik z AIM.

Steroid nie ma takiej skuteczności jak Trevor, ponieważ ma na start zaledwie 76pkt. zn. mechaniki.
Trevor i Static (zapewne o Static'a Ci chodziło) mają po 99 zn. mechaniki.
Jednak najmując Steroid'a na początku gry i korzystając z jego umiejętności w naprawianiu sprzętu i otwieraniu zamków, szybko podniesiesz jego umiejętności do poziomu na którym będzie potrafił otworzyć każdy zamek.
Na początku gry nie ma raczej potrzeby posiadać super-włamywacza, nim napotkasz pierwsze zawiłe zamki będzie on w stanie im sprostać.


Odnośnie tego postu dałem połączoną odpowiedź w temacie bezpośrednio Steroida o którym tez toczy się dyskusja.
Praktycznie stosując motodę testów niestety nie wyszedł on dobrze - ba wręcz miernie. Nie będę tutaj się rozpisywał bo piszemy nie na temat, który jasno mówi o Trevorze który chcąc nie chcąc jest w tej grze najlepszym mixem mechanika, sapera i speca od włamań w jednym.


*
 
Perry
Post : 10 lut 2010 07:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Zamiast Trevora zdecydowanie Maddog. Ten gosc wchodzi wszedzie i zawsze. Nie zdarzylo mi sie zeby nie otworzyl jakichkolwiek drzwi. Po za tym jest za darmo, o wiele lepiej strzela nawet z ta jego biedna inteligenca radzi sobie calkiem niezle. A jak ma juz 8 doswiadczenia to juz full proffesional

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Olinka
Post : 10 lut 2010 11:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Perry pisze:
Zamiast Trevora zdecydowanie Maddog. Ten gosc wchodzi wszedzie i zawsze. Nie zdarzylo mi sie zeby nie otworzyl jakichkolwiek drzwi. Po za tym jest za darmo, o wiele lepiej strzela nawet z ta jego biedna inteligenca radzi sobie calkiem niezle. A jak ma juz 8 doswiadczenia to juz full proffesional
O tu jestes Perry :)
Dawno Cie nie widziałam. Czesc :)

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna