Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2
Autor Wiadomość
Len
Post : 01 wrz 2006 21:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Ja też zawsze wczytywałem jak dostałem choćby za 4 pkt. Ale to w JA2, w UC mniej oszczędzałem ponieważ dużo tam zastrzyków regeneracyjnych, każdy najemnik miał po 3.

Ale w tym w czym gram teraz już to się skończyło. Żadnych zastrzyków, nie ma a jak dostanę za, powiedzmy, 7 pkt. się cieszę


*
  WWW
Maxwell
Post : 02 wrz 2006 03:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 90
  • Dołączył: 31.08.2006


Grizzli pisze:
według mnie najwiekszą przyjemnośc w grze sprawia jeśli dokonamy czegoś co wcześniej uznawaliśmy za niemożliwe, również gra gorszymi najemnikami sprawia więcej frajdy (...) Przez to że zwracamy uwagę na statystyki (mam tu na myśli nie tylko siłe, umiejętności, itp. ale także celnośc, ilośc zabitych wrogów) a raczej ich podnoszenie a nie na tym byśmy się poczuli klimat jak na prawdziwej wojnie, tracimy połowę przyjemności z gry.

Dokładnie - każdy gracz dąży do złożenia sobie kill-team'u - bandy herosów którzy wyczyszczą sektor w każdej sytuacji a najlepiej to w pojedynkę - to dość naturalne, choć nie koniecznie realistyczne ;) W v1.13, jak ktoś sie uprze to drugiego dnia ma w Drassen team który czyści wszystko nocą (teoretycznie w pojedynkę bo tylko jeden będzie strzelał reszta to wsparcie na wszelki wypadek), nawet niewiele bawiąc sę w load/save (misiek na przedzie do eliminacji wroga + 4 moździerze jak wrogów zrobi się nagle za dużo dla naszego P-90 z amunicją AET). ;)

Ja uwielbiam tworzyć sobie B-Team ;) Nieodzownie Razor & Haywire - najlepszy duet w całej grze. Może nie błyszczą inteligencją i statami, ale po prostu trzeba posłuchać jak reaguje Haywire na Razora zabijającego wroga. Do tego dorzucamy Maddoga i mamy drużynę o najlepszych tekastach w całej grze :D Reszta teamu jest już różna i przeważnie uzupełni team o jakiegoś medyka albo kilku ;)

Za łatwo wam idzie w tej grze? OK - zróbcie team złożony z takich właśnie ludzi - bodaj pierwsza szóstka MERC (ustawcie sobie że wszyscy są w MERC od pierwszego dnia) i najniższy wiersz najemników AIM jak ustawimy ich cenami - odrazu uznacie Gasketa za geniusza mechaniki, a pewnych najemników o których istnieniu pewnie już zapomnieliście (no chyba że służyli u was w chlubnej roli muła), za istnych snajperów. Tylko włączcie "iron man" bo inaczej to samą flo można przejść całą grę :P


*
 
biernik master
Post : 02 wrz 2006 08:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 65
  • Dołączył: 06.07.2006
  • Skąd: Poznań


przydałyby się jakieś momenty, w których gra sama się zapisuje
np. po wejściu na teren strzeżonego obiektu, zabicia "elity", czy wejścia na strategiczny dach..
tak, żeby nie trzeba było przechodzić całej planszy od poczatku (jak w "Ironie") ale żeby nie można było dowolnie savować
pamiętam jak pierwszy raz grałem w JA 2,5
emocje przy badaniu planszy były takie, ze siedziałem jak na szpilkach bo w każdej chwili mógł się pojawić "antagonista" lub paść strzał
ładowanie zapisanego stanu gry niweluje te emocje do minimum niestety

_________________
"Żyj i pozwól umrzeć"


*
 
Jemiel
Post : 02 wrz 2006 08:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 53
  • Dołączył: 24.08.2006
  • Skąd: Elbląg


Cytuj:
Dokładnie - każdy gracz dąży do złożenia sobie kill-team'u - bandy herosów którzy wyczyszczą sektor w każdej sytuacji a najlepiej to w pojedynkę - to dość naturalne, choć nie koniecznie realistyczne


No racja, tyle że na ekspercie w JA2 drużynka terminatorów i tak nie domaga, a grając w pojedynkę to loaduję już nie ze względu na rany, a zgony. A to jest dodatkowy bodziec by dalej pakować :D


*
 
Maxwell
Post : 02 wrz 2006 09:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 90
  • Dołączył: 31.08.2006


Wiesz... zasadniczo to grając w pojedynkę powinieneś ginąć za każdym razem. (nawet major Schaeffer atakował posterunek rebeliantów całą drużyną mając kupę dobrego sprzętu ;) ) Niestety AI jest niebywale głupie i tylko ilość ratuje wojsko jako tako (bez problemu można wybić patrol nie wszczynając alarmu - wrogowie niestety nie reagują na ciała kompanów ubroczone krwią). Dobrze że chociaż nauczyli się na dachy wchodzić i walić w ciemno granatnikami...

10 najemników vs. pluton wrogów to brzmi rozsądniej, ale kończy się przeważnie na kilku rambo wspieranych przez darmowych RPCów czyszczących cały kraj.


*
 
lukasamd
Post : 02 wrz 2006 10:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Ja też gram w pojedynke - nie wiem po co reszte teamu.... chyba dla picu.. Musze kiedys tak zagrać w V1.13 na Insane. Zobaczymyu czy taki 1 (albo zrobię 2 IMPowców) Rambo ma wtedy jakiekolwiek szanse ;) Wątpię w to że uda mi się utrzymać choć 1 zdobyte miasto ale co tam, sprobowac zawsze można :P

Zgadzam się z tym co było powiedzniane wcześniej - aby nie było możliwości podbijanai statsów na mapie taktyczej albo inczej... niech będize ale niech wymaga o wiele więcej pracy. Np. zaczynamy IMPowcem ze strzelaniem 85 pkt. a dopiero pod koniec gry będizmey mieli np. 97 a nie w środku albo nawet przy poczatku 99 albo 100.


*
  WWW
Jemiel
Post : 02 wrz 2006 11:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 53
  • Dołączył: 24.08.2006
  • Skąd: Elbląg


Rozsądnie by było, jakby na jednej minie można było tylko raz zdobyć jakieś doświadczenie. W końcu jak rozbroiłeś raz, to tu się można jeszcze nauczyć? No i ten bug z mapą taktyczną też można by usunąć, bo kusi :) Np zamiast liczyć siłę i zdrowie od przebytych sektorów, liczyć od czasu łażenia i trudności terenu.


*
 
Grizzli
Post : 02 wrz 2006 12:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 267
  • Dołączył: 02.08.2006
  • Skąd: że :)


biernik master pisze:
przydałyby się jakieś momenty, w których gra sama się zapisuje


Można by stworzyc cos takiego

Maxwell pisze:
Niestety AI jest niebywale głupie i tylko ilość ratuje wojsko jako tako (bez problemu można wybić patrol nie wszczynając alarmu - wrogowie niestety nie reagują na ciała kompanów ubroczone krwią).


Przydałby się taki skrypt AI. Kto wie- może twórcy 1.13 go kiedyś stworzą. Jeszcze fajniej by było jeśli dało by się przenosic ciała :P

_________________
"Losing my sight Losing my mind Wish somebody would tell me I'm fine"


*
  WWW
Popuś
Post : 25 wrz 2006 12:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


Grę zapisuję dość często podczas walki - aby w wypadku loadowania nie tracić zbyt wiele gry. Niemniej odczytuję tylko w wyapdku, gdy ktoś zginie - ran (nawet najcięższych) nie loaduje, a przynajmniej bardzo rzadko.


*
  WWW
biernik master
Post : 06 paź 2006 16:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 65
  • Dołączył: 06.07.2006
  • Skąd: Poznań


ależ żołnierze reagują na ciała swoich kompanów oraz na chybione strzały..
(jesli je widzą)

_________________
"Żyj i pozwól umrzeć"


*
 
czuker
Post : 01 paź 2014 11:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 05.09.2014


Często używam save&load bo bez tego przejście gry jest niemożliwe lub bardzo trudne. Ale tak, że najemnik dostanie za 10 pkt i load to przesada. Wiele tracicie adrenaliny tak grając. Pamiętam jak postanowiłem przejść tylko 1 sektor w ogólne nie save'ując. Rozgrywka toczyła się na krawędzi fotela z przygryzioną wargą z emocji. A kropelki potu spływały po czole, bo stresowałem się, że mój medyk jest nieprzytomny a nikt inny nie da rady podleczyć wykrwawiającego się Reapera, do tego reszta moich najemników była w szachu i przyblokowana przez 4 wrogów. Wtedy nie można sobie pozwolić na strzelanie za małą ilość hp, bo najwyżej jak spudłuje to odczytam - nie, wtedy idą w ruch granaty, ewakuacja pod osłoną granatu dymnego, robienie z najemnika "żywej tarczy" bądź przynęty, żeby reszta teamu zdążyła się ewakuować, bo ktoś z ukrycia wali seriami... Wtedy gra wymusza na nas stosowanie taktyki, która przy ciągłym save'owaniu nie występuje wcale


*
 
Jaahquubel
Post : 01 paź 2014 11:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Jak dla mnie, to poziom trudności w JA2 jest względem poziomu trudności w JA2,5UB łajzowaty. Zapisuję, ale nie za często, jak się nic nie dzieje.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2


cron