Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
lukasamd
Post : 10 sie 2006 13:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Opisujemy tutaj realizm w grach Jagged Alliance.


*
  WWW
PeseiK
Post : 10 sie 2006 13:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 126
  • Dołączył: 11.06.2006
  • Skąd: Zewsząd


Jak dotąd - raczej znikomy... praktycznie zero fizyki. No tam, realistyczne są strzały i ogólnie to, że nie zawsze trafiamy... Ogólnie - raczej znikomy realizm, ale grze to prawie nic nie ujmuje :)


*
 
lukasamd
Post : 10 sie 2006 13:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Też prawda. A co tych dachów - nie mogą być zawieszone sznurkami do sufitu bo niby jakiego? Do chmur ??? :D

Realne jest znowu to że jak wejdziesz z bronią w rękach do wody to moze sie ona uszkodzić.


*
  WWW
PeseiK
Post : 10 sie 2006 13:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 126
  • Dołączył: 11.06.2006
  • Skąd: Zewsząd


Acha dzięki że mi przypomniałeś. Ogólnie zachowania najemników, ludu i broni są baaaardzo realistyczne!


*
 
Len
Post : 10 sie 2006 13:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


W JA2 dach nie może spaść po zawaleniu ścian, ponieważ w tej grze nie ma fizyki :wink:

No ale są ludzie i parapety. Niektórzy myślą, że da się zrobić modyfikację wprowadzającą nawet to :?


*
  WWW
Grizzli
Post : 10 sie 2006 14:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 267
  • Dołączył: 02.08.2006
  • Skąd: że :)


Len pisze:
Niektórzy myślą, że da się zrobić modyfikację wprowadzającą nawet to


Ciekawe jakby to wyglądało :P Jedynie jak sobie to wyobrazam to że na przykład jak walnie się z bazooki lub czegos tam :P to niszczona jest tez czesc dachu.(po prostu przestaje istniec) ale do tego potrzebne by byly dodatkowe animacje dla postaci ktore byly na dachu W każdym razie moze te dachy to zakamfulażowane UFO :mrgreen: które sprowadziło do kopalń te robaczki :lol: żart

_________________
"Losing my sight Losing my mind Wish somebody would tell me I'm fine"


*
  WWW
Len
Post : 10 sie 2006 14:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Pomińmy już fakt robienia naprawdę imponującej liczby animacji. Nawet bez nich, samo wprowadzenie fizyki do gry jest nierealne. No chyba, że ktoś ma do dyspozycji profesjonalnych programistów i chce przebudować silnik gry. Ale czas jak i koszty były by porównywalne z produkcją zupełnie nowej gry (czyt. duuuże).

No ale jak mówiłem są ludzie i parapety, niektórzy mają tak bujną wyobraźnie że nie zwracają uwagę na rzeczywiste przeszkody, jak choćby ograniczenia silnika gry sprzed 7 lat.


*
  WWW
Kijek
Post : 10 sie 2006 14:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 106
  • Dołączył: 07.08.2006
  • Skąd: Siedlce


Taa z tymi dachami to prawda.Jest jeszcze wiele nierealistycznych sytuacji (np. granaty, mozdzież gdzie po bezposrednim trafieniu wrogowie potrafia stanąć na nogi :D ).Ale mi to jakos szczególnie nie przeszkadza :P


*
  WWW
lukasamd
Post : 10 sie 2006 15:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Len pisze:
No ale jak mówiłem są ludzie i parapety, niektórzy mają tak bujną wyobraźnie że nie zwracają uwagę na rzeczywiste przeszkody, jak choćby ograniczenia silnika gry sprzed 7 lat.


W tym temacie chodzi raczej o "wytykanie" i zalet i wad Jagged Alliance. Fakt gra ma już sporo latek ale trochę o tym napisac chyba można.

Z jednej strony broń jest za słaba - z drugej jednak, gdyby była mocniejsza to nie wiem czy daleko bym zaszedł ;) to przecież na przeciwnikach ją zdobywamy no nie?


*
  WWW
Len
Post : 10 sie 2006 16:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Cytuj:
W tym temacie chodzi raczej o "wytykanie" i zalet i wad Jagged Alliance. Fakt gra ma już sporo latek ale trochę o tym napisac chyba można.

No napisać można. Mi nie chodziło o ludzi którzy mówią, że np. dach nie spada, lecz o tych co chcą zrobić modyfikację wprowadzającą np. fizykę w grze, możliwość obracania obrazu itp.


*
  WWW
PeseiK
Post : 10 sie 2006 18:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 126
  • Dołączył: 11.06.2006
  • Skąd: Zewsząd


Len pisze:
Mi nie chodziło o ludzi którzy mówią, że np. dach nie spada, lecz o tych co chcą zrobić modyfikację wprowadzającą np. fizykę w grze, możliwość obracania obrazu itp.


No to pogadajmy o tym. Moim zdaniem wprowadzenie fizyki do gry jest zadaniem NIEWYKONALNYM, ponieważ wprowadzenie fizyki (sorry za powtórzenia) musiałoby się wiązać z modyfikowaniem głównego engine'u gry. A to jest zadanie prawie niewykonalne (prawie robi wielką różnicę ;) ). A poza tym do takiej "zabawy" potrzebne są profesjonalne narzędzia, a nie jakieś ProEdity, StiEdity... A poza tym operować nimi muszą profesjonalni i doświadczeni programiści...


*
 
Len
Post : 10 sie 2006 18:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


PeseiK pisze:
musiałoby się wiązać z modyfikowaniem głównego engine'u gry.

To wymagałoby wręcz go przebudowania, zresztą jak i samej gry którą już i tak trzebaby pisać od nowa. Trzebaby edytować każdą inną rzecz w grze, bo przez fizykę zupełnie zmieniłby się system walki i mogłoby się np. okazać, że gra jest niegrywalna.

Bo jak myślicie, dlaczego twórcy żadnych większych zmian w grach nie wprowadzają w późniejszych etapach gry? Dla przykładu, jakby w jakieś strzelance dodać choćby możliwość wychylania się zza rogu, to wiele misji mogłoby się okazać zbyt prosta, więc trzebaby znowu zaprojektować mapy.

Podobne są sytuacje w JA2, ale z innymi elementami.


*
  WWW
nemrod
Post : 10 sie 2006 21:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


Tego co jest w jagged alliance 2 to juz raczej zmienic sie nie da, bo gra jest juz wiekowa, ale oby w nowym ja tworcy nie powielili bledow poprzednikow zwiazanych z realizmem, bo juz od paru lat gry usilnie chca osiagnac swiat realny. To sie nigdy nie uda, ale zblizamy sie..

_________________
.


*
 
Kyle-Simmons
Post : 11 sie 2006 11:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 49
  • Dołączył: 31.07.2006
  • Skąd: Otwock


Jak to mówią, nie realizm jest w grze najważniejszy i nie on świadczy o jej powodzeniu... dla mnie w ja liczy się raczej ten jedyny, niepowtarzalny klimat i grywalność oraz pełna swoboda...

_________________
www.ironsquad.xt.pl


*
  WWW
lukasamd
Post : 11 sie 2006 12:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Mimo to dobrzy realizm to kolejna zaleta gry.

Nie wiem czy komuś podobałoby się gdyby najemnik płynący w głębokiej wodzie trafił w głowę snajpera na dachu domu oddalonego o ponad pół sektora ;)

Może trochę przesadziłem ale chcę pokazać że pewien realizm musi być - a w JA jeżeli chodzi o strzały to wg. mnie JEST.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


cron