Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Sir Kalach
Post : 21 paź 2007 04:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 60
  • Dołączył: 26.08.2007
  • Skąd: Kraków


Zakładając że nie tylko ja mogę być ciekawy znaczenia psychiki najemnika - modyfikuje pierwszy post tak by zawierał wszystkie wartościowe dane zgromadzone w temacie

Psychika Najemników:

Normalny: bez zmian
Optymista: najemnik ma wyższe morale i większe zdolności przywódcze
Agresywny: najemnik walczy lepiej, ale gorzej rozmawia z napotykanymi postaciami
Pesymista: ma niższe morale oraz gorsze zdolności przywódcze. +10 Punktów do umiejętności.
Przyjazny: najemnik lepiej rozmawia z napotykanymi postaciami
Psychol: dowolnie używa ognia ciągłego. Ma 15% większą szansę na trafienie.
Samotnik/Indywidualista najemnik ma +10 do morale, jeśli jest sam na mapie taktycznej.
Arogancki <brak danych>
Nieprzyjazny -10 do reakcji przy opcji dialogu "Przyjaźnie", ale +10 przy opcji "Groźnie"
Tchórz -2 do każdej zmiany morale na gorsze, +2 morale, jeśli ucieka z pola walki.


Ostatnio zmieniony 23 paź 2007 13:28 przez Sir Kalach, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
Loucipher
Post : 22 paź 2007 08:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 148
  • Dołączył: 16.08.2007


Według mojego rozeznania:

Samotnik/Indywidualista - najemnik ma +10 do morale, jeśli jest sam na mapie taktycznej.
Arogancki - tego nie wiem, może ktoś inny wie?
Nieprzyjazny - -10 do reakcji przy opcji dialogu "Przyjaźnie", ale +10 przy opcji "Groźnie"
Tchórz - -2 do każdej zmiany morale na gorsze, +2 morale, jeśli ucieka z pola walki.

_________________
Loucipher

"Fight for freedom, kill for cash, play for fun."


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron