micand1989 pisze:
2. M16A2/M203 = karabin+granatnik+PSO-1+dwujnóg (którego nie można miec razem z granatnikiem, o PSO-1 już nie wspomnę bo nie można go mieć przy M16
W UB jest wyjaśnione, że zarówno M16A2, jak i M4A1 są stosowane wraz z PSO-1 dzięki specjalnemu adaptatorowi.
Nie widziałem nigdy takiego, ale wykonanie go nie stanowiłoby żadnego problemu.
micand1989 pisze:
dwujnóg
No offense, ale naucz się wreszcie, że DWÓJNÓG pisze się właśnie tak.
Polecam na przyszłość przeglądarkę ze słownikiem.
Zanim zaczniesz polemizować, racz zwrócić uwagę na fakt, że zgodnie z regulaminem masz pisać poprawnie.
Nie, nic do Ciebie nie mam, ale literówki mnie denerwują.
micand1989 pisze:
W wersjach JA2, JA2UC, JA2.5UB jest dużo broni które były źle zrobione.
Powiedziałbym że większość.
Przykłady: H&K MP5K i H&K 53 mają ten sam zasięg, choć ten ostatni ma znacznie dłuższą lufę (niemal dwa razy) i strzela silniejszą, szybszą amunicją, a w dodatku w odróżnieniu od tego pierwszego posiada kolbę.
Kolejny przykład: M16A2 ma mniejszy zasięg niż AUG, choć oba mają taką samą lufę (na długość) i są zasilane tą samą amunicją.
Następny przykład: w.wym karabinki mają lepszy zasięg niż FAL, który posiada lufę podobnej długości, i strzela bardziej stabilnym nabojem karabinowym.
Jeszcze lepiej jest w przypadku M14, który ma w grze mniejszy zasięg niż M16A2 i AUG, choć posiada dłuższą lufę i jest zasilany silniejszą amunicją (i po dziś dzień jego wersje stanowią broń strzelca wyborowego w drużynie piechoty).
Jeszcze jeden przykład: Desert Eagle .357 i FN Barracuda: w opisie Desert Eagle'a jest napisane, że jego wielkim atutem jest szybkostrzelność broni samopowtarzalnej, tymczasem oba pistolety mają IDENTYCZNĄ szybkostrzelność. Ponadto oba mają ten sam zasięg, choć Barracuda ma równo dwa razy krótszą lufę.
Takich błędów jest bardzo dużo.
Po prostu twórcy czerpali wiedzę z mądrości ludowej.