Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Jack3
Post : 26 cze 2007 21:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 26.06.2007


Witam, trochę tak głupio rejestrować się, a chwilę potem zadawać pytanie no ale ..., a nie będę się tłumaczył.

Powiem tak - Jagged Alliance znam nie od wczoraj, praktycznie "czysta gra" bez wspomagaczy nie ma dla mnie i nie miała żadnych tajemnic.
Ale jest jeden aspekt, który już kiedyś tam próbowałem rozwikłać i dzisiaj też spróbuję - edytor Pro Edit.

Każdy zaznajomiony wie co to jest - program, dzięki któremu można zmieniać sporą dawkę szczegółów w postaciach z Jagged Alliance 2, jest to taki mały kombajn z wieloma opcjami i doceniamy to, ja też to doceniam - jednakże na przeszkodzie do użytkowania stoi i stał od n-lat jeden i ten sam problem : "cannot open MercImport.csv".

Sprawdzałem wersje z kilku stron - Polską z tejże strony, oryginalnych językowo z paru stron zagranicznych, a nawet wersję z paczki uc-utils i wszędzie wyskakuje ten sam błąd.
Oczywiście pliki z paczki :
• Prof.dat
• JA2PAL.DAT
• PROEDIT PL.EXE
• ITMDSC25.EDT
lądują w odpowiednim folderze : .../Ja2/Data/BinaryData/

Wersja mojej gry, to 1.12. Miałem swojego czasu niezwykle rzadką 1.3, ale po formatowaniu dysku się z nią rozstałem.

Pro Edit potrzebny mi jest w jednym celu - mam wykonane 4 profile IMP w IMP-Editor. Są to dwa samce i dwie samice ( :> ) i występuje tu błąd. Mężczyźni po odczytaniu są ok, natomiast Kobiety są źle zmienione - tj. ustawiałem na nich w edytorze wszystko na "female", a one i tak wychodzą z regular men ( ciała mężczyzn ) - głupio brzmi, ale ten szczegół jest wręcz irytujący.

Nie wiem, problem chyba leży po stronie IMP-Editor.
Aha, ktoś spyta "co ? jak więcej niż jeden IMP ??" - a no, tak, że wersja 1.12 nie jest przypadkowa, podobnie jak łatka umożliwiająca dodawanie IMP ( XEP624 i 90210 ), aż do limitu.

To ma ktoś jakiś pomysł jak uruchomić Pro Edit ?
Z góry dziękuję.

edycja :

Mała poprawka - ominąłem ten mój problem z "płciami" opisany wyżej, korzystając z edytora IMP stworzonego nie przez RoadKilla, a przez Toxica i ten problem jest z głowy.

Pozostało jedynie pytanie : Jak sprawić by Pro Edit działał ? ( zaczął importować to co powinien ).

Tyle ;>.


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2009 13:24 przez Jack3, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Perry
Post : 29 wrz 2009 15:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Jak juz ktos wspomnial, to ja sie dolacze. Mam dokladnie to samo pytanie, jak sprawic by Pro edit dzialal. Tez mam wersje 1.12 i tez wyskakuje mi "cannot open MercImport.csv". Gdyby ktos mogl pomoc, bede wdzieczny.

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
nemorus
Post : 12 lut 2017 01:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 31
  • Dołączył: 26.07.2014


jej! odpowiem na własne pytanie sprzed lat. otóż rzecz była prostsza, niż się wydawała. zazwyczaj edytory mają to do siebie, że wpierw należy im podać co mają w ogóle zmieniać - manualnie. ale nie w przypadku poprawnie skonstruowanego katalogu "BinaryData". jeśli znajdują się w nim odpowiednie pliki, edytor włączamy, dokonujemy zmian i wciskamy przycisk "zapisz". nic więcej.
import/export to tylko funkcje dodatkowe.

na rynku leży kilka wersji językowych i z tego co zauważyłem, angielska szwankuje. nazwy dwóch źródeł (prof/item) zawierają liczbę "25", odnoszącą się do "Jagged Alliance 2.5". nie wiem skąd się to wzięło i szczerze mówiąc nie obchodzi mnie to. podejrzewam jeno, iż niedopatrzenie powstało już kiedy Toxic publikował ProEdit. a przynajmniej readme jego autorstwa, nie jest zgodne z reakcją programu na zmiany nazw plików.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron