Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
lost
Post : 10 mar 2013 15:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 21.11.2011


Cześć, mam problem.
Mam taką paczuszkę (w załączniku) Chciałbym ją dodać do edytora, tak bym mógł jej zawartość wstawiać na mapę. Nie bardzo mam pomysł jak się za to zabrać.
Chciałbym dowiedzieć się też, czy jest możliwe tworzenie własnych zbiorów tilesetów (obok tych standardowych z edytora, np. Omerta, Prison itd.) bądź utworzenie takiego, w którym naraz dostępny jest cały content?

Z góry dzięki za pomoc :)


Załączniki:
carwrecks.7z [102.46 KiB]
Pobrany 179 razy

_________________
Obrazek
*
 
Starchris
Post : 11 mar 2013 18:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Pewnie, że jest to możliwe. Ja sam to robiłem, znaczy się dodawałem nowe tilesety do już istniejących. Już tak dawno tego nie robiłem, że muszę wszystko jeszcze raz popróbować, aby przypomnieć sobie jak to się robiło. Jak tylko to zrobię to dam znać.

Co do całkowicie nowych zbiorów tilestów lub całego contentu w jednym to zawsze to chciałem to zrobić, ale udało mi się moje problemy w inny sposób rozwiązać, dlatego nigdy tak naprawdę tego nie wykonałem, ale na pewno Jazz i Bartek0511 wiedzą jak to zrobić, bo w moim odczuciu znają się na tym jak nikt inny. Napisz do nich na PW, na pewno coś poradzą.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
lost
Post : 12 mar 2013 09:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 21.11.2011


Dzięki! :ok:

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 14 mar 2013 14:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Z moich doświadczeń wynika, że jeśli jakiś plik sti ma mało w sobie obrazków np 4, to można mu dodać jeszcze do liczby 12, ale wiem, że Bartek0511 zna metodę, że można dodawać i do 50 (musisz jego o to zapytać).

Skoro masz wraki samochodów, no to najlepszą metodą będzie dodanie ich do aktualnego zbioru wraków samochodu. Znajdują się one m.in. w 9 folderze w tilesetach, w pliku DAMCAR.STI. Jedyne co musisz zrobić to otworzyć ten plik i pododawać do niego wszystkie swoje wraki.

Możesz też zastąpić pliki oryginalnych wraków swoimi (na zasadzie kopiuj wklej samych głównych plików, a nie tego co mają w środku, rozumiesz) i też wszystko będzie działać bez zarzutu, tylko musisz pozamieniać wszystkie JSD też, bo się edytor nie uruchomi.

Twoje wraki mają nawet podobną kolorystykę, poza tymi niebieskimi, więc będziesz musiał dla nich wszystkich łącznie z oryginalnymi wrakami, stworzyć wspólną paletę.

Na koniec nie zapomnij pododawać również do pliku JSD tych nowych wraków, bo edytor się nie uruchomi. W pliku JSD musi być tyle samo plików ile jest w odpowiadającym mu pliku STI.

Na koniec tylko cienie pododawaj i gotowe.

Załącznik:
wraki.jpg
wraki.jpg [ 168.09 KiB | Przeglądany 1795 razy ]


Załącznik:
wraki 2.jpg
wraki 2.jpg [ 168.48 KiB | Przeglądany 1793 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Jazz
Post : 14 mar 2013 15:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 325
  • Dołączył: 09.12.2006


Będzie jeszcze potrzeba zmodyfikować dwa pliki źródłowe z katalogu "TileEngine", a są to TileDat.h i TileDat.cpp. Można pobrać mój kod źródłowy modyfikacji Legion przez repozytorium svn, i tam zobaczyć jak to ja zrobiłem.

Niedługo moja strona może przestać działać pod starym adresem, więc całe archiwum LZ oraz więcej rzeczy można znaleźć na nowej stronie

_________________
Archiwum : Jagged Allians 2 : Deadly Games


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron