Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
nemrod
Post : 11 sty 2008 07:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


Cytuj:
Ale jakby była tylko na końcu to za rzadko by się ją słyszało :-D :-D


Z tym ze w "Czasie Apokalipsy" byla na poczatku :> .
Tak serio to ten kawalek po malych przerobkach nawet pasowalby do jakiegos filmiku w grze.

_________________
.


*
 
Popuś
Post : 11 sty 2008 08:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


nemrod pisze:
Z tym ze w "Czasie Apokalipsy" byla na poczatku

Robi nam się dyskusja o filmie :P
Mówiąc o muzyce z "Czasu Apokalipsy" nie miałem na myśli dokładne jej wykorzystanie i to jeszcze w tych samych momentach ;) Poza tym nie ma co liczyć, żeby chłopcy z IS dostali zgodę na wstawkę Doorsów do moda ;)
Jeśli IS nie chciałby uderzać w Apokalipsowe tematy to zawsze pozostaje muzyka w stylu "Higlander" - "Don't Lose Your Head", po strzalę w głowę z Barret M82A2 :-D
No... tak serio to ostrzejsze rockowe granie to walki też by pasowało ;) Problem w tym, że jako iż Jagged jest turówką akcja tam zbyt dynamiczna nie jest :)


*
  WWW
nemrod
Post : 11 sty 2008 08:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


Popuś pisze:
No... tak serio to ostrzejsze rockowe granie to walki też by pasowało ;) Problem w tym, że jako iż Jagged jest turówką akcja tam zbyt dynamiczna nie jest :)


Moze nie jest i dynamiczna, ale zeby to zmienic, przydaloby sie troche ozywic oprawe audio, aby podniesc napiecie. Ja jestem za polaczeniem rocka z elektronika i odrobina trab :D .

_________________
.


*
 
Popuś
Post : 11 sty 2008 08:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


nemrod pisze:
Moze nie jest i dynamiczna, ale zeby to zmienic, przydaloby sie troche ozywic oprawe audio, aby podniesc napiecie. Ja jestem za polaczeniem rocka z elektronika i odrobina trab .

Plus instrumenty smyczkowe - dobrze wykorzystane świetnie pasują do rocka ;)

Teraz zobaczymy co na nasze wymysły powie IS :devil:


*
  WWW
Len
Post : 11 sty 2008 12:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Przede wszystkim jestem mile zaskoczony ilością postów. Będzie co studiować ;)

O muzyce rockowej myślałem jeszcze przed rozpoczęciem prac nad LS ale ostatecznie doszedłem do wniosku, że nie wszystkim się to spodoba, ew. delikatny rock jeśli można tak cokolwiek nazwać :)


*
  WWW
nemrod
Post : 11 sty 2008 19:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


Len pisze:
O muzyce rockowej myślałem jeszcze przed rozpoczęciem prac nad LS ale ostatecznie doszedłem do wniosku, że nie wszystkim się to spodoba, ew. delikatny rock jeśli można tak cokolwiek nazwać :)


No wiesz, musi byc kilka rodzajow utworow, ktore beda pasowaly do okreslonej partii gry, czyli menu, laptop, czysty sektor, "brudny" sektor, walka (co najwazniejsze), motyw do zwyciestwa i do porazki w sektorze, oraz ew. jakies bonusowe, bardziej swobodne (jesli chodzi o rodzaj muzyki) motywy do filmikow, czy jakichs waznych zwrotow w fabule.

_________________
.


*
 
biernik master
Post : 12 sty 2008 13:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 65
  • Dołączył: 06.07.2006
  • Skąd: Poznań


ciężko byłoby dodać funkcję usuwania przedmiotów z ekwipunku tak żeby za jednym zamachem opróżniać np duże sloty albo nawet wszystkie?
moim zdaniem transport zdobycznej broni i amunicji jest dość czasochłonny..

nie mówiąc już np o najmowaniu "tragarzy" którzy mogliby taszczyć zdobyty sprzęt z pola bitwy do miasta (w zamian za jakąś opłatę np 50 $ za sektor :one: )

_________________
"Żyj i pozwól umrzeć"


*
 
nemrod
Post : 18 sty 2008 11:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


To ja sie zadeklaruje oficjalnie. Jezeli padnie haslo o tworzeniu nowej muzyki, to zglaszam sie na kompozytora :> . Zalezy to tez, kiedy mod ma wyjsc.

_________________
.


*
 
mtl
Post : 14 kwie 2008 11:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Czy zmierzacie powiększyć sektory? W JA2 zawsze brakowało walki w miastach z prawdziwego zdarzenia. Co prawda Urban Chaos tą sytuacje zmienił, ale też nie do końca - każdy miejski sektor jest IMO mały, poza tym zawsze odrzucało mnie dziwne zakończenie sektora (przy brzegach, nie wiadomo co tam dać, budynek się nie zmieści itp).

Chciałbym w LS zobaczyć naprawdę duże miasta (duże sektory, a nie dużo sektorów!), takie z prawdziwego zdarzenia.

Na Bear's Pit pojawiło się nawet kilka wersji exeków do 1.13 z powiększonymi sektorami (w edytorze ustala się jak duży ma być sektor), ale to na razie tylko próby i nie wszystko działa - np. widok całego sektora (klawisz i w edytorze) obejmuje tylko część sektora).

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Len
Post : 14 kwie 2008 11:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Pomysł ciekawy. Pamiętam jak myślałem o tym 3 lata temu, kiedy w mojej głowie pojawiły się pierwsze plany projektu Last Stand (i co ciekawe - nie uległy one zmianom). Na pewno o tym pomyślimy ale nie dam głowy bo to koliduje z naszymi innymi planami. Jednakże, na to jest jeszcze sporo czasu. Teraz zajmujemy się innymi nowościami, które są w kolejce. Zdradzać na razie nie będę bo nie chcę, żeby potem i LS i NK prezentowały te same nowości. W końcu czymś różnić się muszą te modyfikacje :)


*
  WWW
lukasamd
Post : 14 kwie 2008 16:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Dla mnie też większe sektory byłyby dużą zaletą, w Urban Chaos czy 1.13 zdarzają się bardzo duże bitwy (nasz oddział vs 60, 100 a nawet więcej ludzi) a są rozgrywane na terenie wręcz śmiesznym.

Powiększone sektory miejskie + budynki z piętrami (no ale to wiadomo, ciężka sprawa) -> byłoby cudnie :)


*
  WWW
mtl
Post : 14 kwie 2008 17:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


lukasamd pisze:
w Urban Chaos czy 1.13 zdarzają się bardzo duże bitwy (nasz oddział vs 60, 100 a nawet więcej ludzi) a są rozgrywane na terenie wręcz śmiesznym.


AI też możecie poprawić :> Pamiętam jak w Drassen, sam schowany dwoma IMPami w barze (sektor z kopalnią) po kolei sprzątnąłem ~75 żołnierzy wroga, bez uszczerbku na zdrowiu moich ludzi (wchodzili jeden po drugim pod lufę :P).

No i oczywiście powiększenie map elegancko współdziałało by z powiększeniem maksymalnej liczby wrogów w sektorze :> (nie mówię tu o żołnierzach, którzy przybli z innych sektorów na pomoc czy o posiłkach wysłanych przez królową - chodzi mi o tych 32 żołdaków co można rozstawić w edytorze).

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
lukasamd
Post : 14 kwie 2008 17:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Skoro już się rozkręciliśmy to dodam coś jeszcze.

Jeżeli zrobiono by większe sektory i więcej ludzi w sektorze to przydałoby się kilka sektorów których bylibyśmy świadkami bitem i to naprawdę sporych - 150 vs 150 ludzi, okopy (w formie worków z piaskiem), spore wykorzystywanie broni ciężkiej - niezła wizja nie? :) Coś jak bitwy w Legionie albo Vietnam SOG, IMO były cholernie klimatyczne i dodawały modom niesamowitego uroku.

Oczywiście po co ograniczać się do np. lasu - można zrobić 1 bitwę w jakimś z miast (np. granicznej miejscowości) albo na moście - przeprawa podczas ofensywy.


*
  WWW
momo78
Post : 14 kwie 2008 17:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1415
  • Dołączył: 05.11.2007


Świetna wizja Lukas, naprawde fajne by to było, taki mały Stalingradzik HAHAHAH (demoniczny śmiech) :P

_________________
I'm afraid.
I'm afraid, Dave.
Dave, my mind is going. I can feel it.
I can feel it. My mind is going. There is no question about it.
I can feel it. I can feel it. I can feel it.
I'm a... fraid.


*
 
mtl
Post : 14 kwie 2008 17:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


O takich bitwach też myślałem przy Nocy Oficerów. Z doświadczenia wiem, że owszem wyglądają fantastycznie, ale ja już przy 32 wrogach, 32 żołdakach samoobrony i jeszcze parunastu cywilach wysiadałem. Po prostu oczekiwanie na swój ruch przez 3 tury (wróg, samo i cywile po 32 osoby) to po prostu katorga, nawet przy włączonym maksymalnym przyśpieszeniu ruchów (w 1.13 w ini jest taki parametr). Tu rozwiązaniem było by jeszcze bardziej przyśpieszyć ruchy.

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2008 13:27 przez mtl, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna


cron