Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę   1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Bartek0511
Post : 25 sty 2007 15:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Jagged Alliance 3 został już zapowiedziany w grudniu zeszłego roku i coś tematy z tą grą za bardzo nie są popularne. Więc doszedłem do wniosku abyście przedstawili wasze oczekiwania odnośnie następnej części Jagged Alliance.

Moje oczekiwania:
- By fabuła była jak najciekawsza,
- aby napotkane problemy w grze można było rozwiązać w różnorakie sposoby i każdy inaczej działał na dalsze losy gry,
- żeby grafika była jak najlepsza i wogóle by to była najlepsza część Jagged Alliance.

Teraz czas na was. ;)


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 przez Bartek0511, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Len
Post : 25 sty 2007 16:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Ciekawy temat, jak wyjdzie JA3 to tutaj spojrzymy i zobaczymy ile z naszych oczekiwań wprowadzono ;)

A więc moja kolej:
- Dobra fabuła, dotąd w każdym jaggedzie była bardzo prosta i przewidywalna (no może poza UC). Oby nie popełnili tego błędu co twórcy JA3D, którzy zrobili ją tak banalną, że szkoda gadać. Muszą być zwroty akcji.
- Świetna grafika, wiem że to nie najważniejsze ale jeśli chcemy przyciągnąć nowych fanów to dobra grafika musi być.
- Dobra muzyka i dźwięk przynajmniej w 5.1
- Nawiązania do JA2
- Stosunkowo prosta obsługa aby nie zniechęcała po paru minutach jak Brigade E5.
- Polska wersja językowa w dobrym wydaniu
- Duży arsenał broni i przedmiotów
- Swobodne poruszanie się po dużej mapie
- Edytory aby możnabyło tworzyć modyfikacje
- Dobra fizyka świata gry
- Interaktywne środowisko
- Inteligentniejsi wrogowie
- Tryb multiplayer z ograniczeniem czasowym na turę

To tyle, mam nadzieję, że stworzenie takiej gry jest możliwe :D


*
  WWW
Lemur
Post : 25 sty 2007 17:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


To ja także dorzucę swoję 5 groszy:-):

*Grafika

-Dobry i prawidłowo zoptymalizowany engine 3D (o krok dalej w stosunku do SS, czyli trochę bliżej, a nawet dalej 7,62!).
-Możliwość niszczenia wszystkiego, ragdoll, odpadające kończyny...hehe :kosci:
-Możliwość przybliżania i oddalania do woli. Ustawienia kamery zawsze według potrzeb gracza.
-Nowoczesne oświetlenie, dużo ciekawych tekstur, pixel shadery itd.

*Gameplay

-Prosty i zarazem intuicyjny interfejs (tak samo inventory).
-Kilkaset przedmiotów i modeli broni (w tym mogą być prototypowe i broń myśliwska).
Żadnych uproszczeń w stylu: naboje "7,62X51 NATO pasują do Ak-47!". Ma być realistycznie!
-Możliwość szerokiej modyfikacji i upgrade'u przedmiotów i broni.
-Ciekawa, nieliniowa fabuła. Możliwość dojścia do tego same punktu na wiele sposobów.
-Bardzo dużo sporych i zróżnicowanych, dobrze (także "architektonicznie") rozwiązanych sektorów dających nowe możliwości taktyczne.
-Dużo misji pobocznych i sporo "random encounterów" jak w Brygadzie i Silent Stormie.
-koniecznie tury albo SPM, żadnego RTS!
-mechanika żywcem przeniesiona z JA! Mogą być modyfikacje, ale bez psucia tego co nie jest zepsute!.
-interakcja merców i otoczenia. Charakterystyki i relacje merców powinny być takie jak w JA. Świat JA powinien żyć!.
-Możliwość dowolnego przemieszczania się po mapie jak w Brygadzie i JA (oczywiście uwzględniając możliwość "dostania po skórze" gdy trafimy uzbrojeni tylko w pmy np. na nieodkrytą dotąd bazę wojskową).

Wiem że moje oczekiwania są bezpodstawne, ale kto to wie jak będzie. Może jak przysiądą to będzie to dumna kontynuacja?, kto wie. Jak na razie więcej moich pragnień spełnia "7,62"....

//lukasamd
Przeniosłem z postu który był oznaczony jako "Gość"


Ostatnio zmieniony 25 sty 2007 19:55 przez Lemur, łącznie zmieniany 4 razy

*
 
lukasamd
Post : 25 sty 2007 18:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Ja nie patrząc się na inne wypowiedzi (nawet jeżeli będą się powtarzać):

- Ciekawa, nieliniowa fabuła. Cudownie byłoby gdyby miała w sobie kilka(naście) zwrotów akcji i możliwość zakończenia gry na kilka sposobów.
- Duuuży kraj (lub kilka ;) ) ale NIE Arulco.
- Sporo walki na terenie miejskim.
- Do tych 3 wyżej - zmiana nieco kierunku gry, nie jakiś głowny cel ale wręcz praca jako najemnik w jakiś państwie i wykonywanie tak małych jak i bardzo rozbudowanych zadań.
- Realistyczność na bardzo wysokim poziomie (symulacja oddziału operacyjnego)
- Tryb multiplayer (tak LAN jak i w internecie)
- Możliwość rozgrywania jakichś "pojedynczych starć" a nie tylko ograniczenie do fabuły.
- Dwie lub trzy strony w grze, możemy wybrać każdą z nich.
- Skoro realistyczność to i dobra fizyka (Havoc lub coś lepszego).
- Dużo broni ale takiej która pasuje do rejonu (nie to co w JA2).
- AI na poziomie kolesi z dobrego FPP
- Grafa przynajmniej to co w Far Cry lub 2x Silent Storm
- Dużo wrogów do pokonania, sporo NPC i RPC
- Możliwość łatwego edytowania gry (dla moderów)
- Muzyka tak klimatyczna jak ta z dotychczasowych Jaggedów
- Duży nacisk na psychikę najemników - ich uczucia, sumienie (!), przeszłość
- Nowi najemnicy ale zobaczyłbym też tych z JA2 ;)
- Może to abym spotkał jakieś osoby które występowały w jakimś modzie, np. UC?
- Pojazdy, sporo ale jakieś interesujące.
- Wielopiętrowe budynki, możliwość wchodzenia na każde
- Możliwość grania tak w trybie turowym jak i rzeczywistym

No to na razie tylko tyle.


*
  WWW
Lemur
Post : 25 sty 2007 19:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


No i jak na razie nasze oczekiwania są podobne, a przynajmniej nie rozmijają się zbytnio. Ja jeszcze dodam że oczekuję intuicyjności i prostoty obsługi interface'u i inventory bez uproszczeń możliwości jakie daje dowodzenie oddziałem najemników. Czyli jak dla mnie stopień komplikacji Brygady bardzo mi odpowiada tylko obsługa tych możliwości jest już taka sobie. To rzeczywiście ma być taktyczny symulator z podziałem na tury/pauze. I niech tak zostanie, w końcu to gra dla hardcorowców :diabel2: .
W sumie podzielam zdanie poprzedników. Dodanie naprawdę inteligentnych przeciwników jest bardzo dobrym pomysłem. Pamiętacie jak to było w Jaggedzie?. Niby rzucali granatami, niby strzelali....ale jakoś tak strzelało się do nich jak do kaczek, tratata i całe tuziny leżą w posoce pixelowej. W brygadzie było już inaczej, ale trudność nie wynikła tam z AI przeciwników tylko z trudności obsługi i ograniczeń sprzętowych. Dobrze by było gdyby to zostało jakoś wypośrodkowane.
Czekam na pozostałe odpowiedzi. Chętnie coś napisze. A tak w ogóle (wiem że to głupi pomysł) może...może tak po paru odpowiedziach....zebrać te najczęściej powtarzające się sugestie i wysłać develeperom maila? :D.
.....A tak naprawdę grywalność i klimat!


*
 
MjrAQ123
Post : 09 lut 2008 18:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 45
  • Dołączył: 14.09.2007


Spodziewam się czegoś nowego niż Aruclco ;p Bo już nudne. Chodz fajne :P
!!

Nowcyh najemników. I jeszcze bardziej rozbudowanych atrybutów najemników


*
 
Wigen
Post : 09 lut 2008 22:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Moje oczekiwania co do Jagged Alliance 3.

-nieliniowa fabuła
-możliwość przejścia gry na wiele sposobów z uwzględnieniem poziomu trudności.
-AI przeciwników, najemników i NPC
-możliwość całkowitej integracji z otoczeniem
-realistyczne bronie, przedmioty itp.
-dobrze i jakościowo sporządzona polska wersja językowa.
-duże sektory
-możliwość tworzenia modyfikacji.
-edytor poziomów też mile byłby widziany :D
-gra przynajmniej na parę godzin zabawy
-wygórowane wymagania sprzętowe
-prosty interfejs
-i marzenie: ocena w CD Action 9+/10 :)


*
 
momo78
Post : 10 lut 2008 21:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1415
  • Dołączył: 05.11.2007


Wigen pisze:
i marzenie: ocena w CD Action 9+/10

a czemu nie 10?

a moje oczekiwania to wielka grywalność i dopicowany świetny i tak silnik z Silent Storm.
aha i jeszcze zeby nie zawiodła graczy, kjtórzy grali juz w popzednie części JA

no moze są to raczej rzeczy które bym chciał, z nie oczekiwania, ale mam nadzieje ze się dopełnią :diabel:

_________________
I'm afraid.
I'm afraid, Dave.
Dave, my mind is going. I can feel it.
I can feel it. My mind is going. There is no question about it.
I can feel it. I can feel it. I can feel it.
I'm a... fraid.


*
 
Len
Post : 10 lut 2008 22:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Wigen pisze:
-i marzenie: ocena w CD Action 9+/10 :)

Nie dostanie takiej oceny za samo bycie strategią turową. No chyba, że recenzowałby tą grę ktoś kto gra tylko w takie gry


*
  WWW
Wigen
Post : 11 lut 2008 00:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


momo78 pisze:
a czemu nie 10?


Pomarzyć dobra rzecz.


*
 
Popuś
Post : 11 lut 2008 17:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


MjrAQ123 pisze:
I jeszcze bardziej rozbudowanych atrybutów najemników

Moim zdaniem te co są wystarczą - po co wprowadzać jeszcze 10 innych jeśli te oddają właściwie to, co najważniejsze. Rozdrabnianie sie na zręczność prawej i lewej ręki? :P nieeeee :P Nie robmy z tego symulatora...


*
  WWW
eRKay
Post : 12 lut 2008 17:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 20
  • Dołączył: 01.02.2008


dokladnie te co byly w JA2 juz wystarcza
zamiast tego niech dadza nowych najemnikow

tylko zeby ci starzy tez zostali
jak nie bedzie ic'a to ich zapier**** :evil :evil

_________________
w życiu pewna jest tylko śmierć


*
 
gvk
Post : 03 lip 2008 09:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 20.06.2008


Ja z kolei chciałbym, a nawet wymagam, aby ekwipunek noszony przez naszych najemników wpływał bezpośrednio na ich wygląd, bez lipy jak ma to miejsce w Hired Guns, to samo tyczy się broni i wszelkiej maści dodatków, a najlepiej żeby najemnicy i customizacja wyglądała jak w Rainbow Six Vegas 2 gdzie można było nawet przebierać we wzorach kamuflażu... pomarzyć dobra rzecz...


*
 
zadra666
Post : 08 lip 2008 17:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 796
  • Dołączył: 23.11.2007
  • Skąd: Rozpoznanie


Ja oczekuję samoobrony. Samoobrony w pełni zpersonalizowanej i opisanej atrybutami. Może jeszcze z wymienialnym ekwipunkiem .

_________________
...


*
 
Wigen
Post : 08 lip 2008 18:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


A ja chciałbym jeszcze aby było więcej rodzajów broni niż w HG. Tak gdzieś z 200. Na dobry początek wystarczy. Oczekiwałbym jeszcze tych samych najemników co w części drugiej.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2  Następna