Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
AnotherWorld
Post : 18 gru 2015 13:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 5
  • Dołączył: 18.12.2015


Cześć. Możecie napisać mi w którym dokładnie pliku i wersie zmienia się wielkość obrażeń zadawanych przez broń, granaty, itd w 1.13 ? Pozdrawiam.


*
 
Ripper
Post : 18 gru 2015 15:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


W ini edytorze możesz zmienić ogólne obrażenia w głowę i w resztę ciała, będą one mnożyć obrażenia od broni, a poszczególne obrażenia broni i granatów są w XML edytorze, i trzeba edytować każdą broń osobno.


*
 
AnotherWorld
Post : 18 gru 2015 15:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 5
  • Dołączył: 18.12.2015


Ripper pisze:
W ini edytorze możesz zmienić ogólne obrażenia w głowę i w resztę ciała, będą one mnożyć obrażenia od broni, a poszczególne obrażenia broni i granatów są w XML edytorze, i trzeba edytować każdą broń osobno.

Moższ podac nazwę zakładki w INI edytorze ?


*
 
Ripper
Post : 18 gru 2015 16:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Sry, nie mam tego wykutego w pamięci bez przesady...
Musisz poszukać, albo wpisz w wyszukiwarce head powinno pomóc.


*
 
AnotherWorld
Post : 18 gru 2015 17:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 5
  • Dołączył: 18.12.2015


Ripper pisze:
Sry, nie mam tego wykutego w pamięci bez przesady...
Musisz poszukać, albo wpisz w wyszukiwarce head powinno pomóc.

Nic takiego w INI Edytorze nie ma


*
 
micand1989
Post : 18 gru 2015 20:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Cześć,

każdą broń możesz edytować....

Plik weapons.xml otwarty z notatnika pozwala na zmianę wszystkiego.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Ripper
Post : 18 gru 2015 20:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


AnotherWorld pisze:
Ripper pisze:
Sry, nie mam tego wykutego w pamięci bez przesady...
Musisz poszukać, albo wpisz w wyszukiwarce head powinno pomóc.

Nic takiego w INI Edytorze nie ma


Oczywiście że jest:

This is a percentage-based modifier for the damage of ALL ranged-weapons. Use it if you don't want to edit the XML datafiles.
100 = Normal damage.
200 = Double damage.
50 = Half damage.

Poszukaj a znajdziesz.


*
 
AnotherWorld
Post : 18 gru 2015 21:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 5
  • Dołączył: 18.12.2015


Dzieki za zainteresowanie - juz znalazlem. W INI Editor zakladka Items Property. Z innej beczki bo nie bede tworzyl znowu nowego tematu i smiecil - jak myslicie czy gra na klasyczym IronManie , lvl Insane jest mozliwa do ogarniecia ze zwiekszeniem ilosci wrogow na mapie taktycznej do 64, a na strategicznej do powiedzmy 40 ? Dodam ze wylaczam tryb zasadzki, posilkow i artyleria tez off. Pozdrawiam.

P.S. tam gra to total miazga - po 15latach kiedy to konczylem podstawowke i pierwszy raz instalnelem demo JA2 z CdAction, przeskoku 5epok komputerowych , JA2 na 1.13 wciaz bije w moim prywatnym rankingu nawet takie produkcje jak Europa Universalis 4, Total Wary, WarThundera, itp. Ja nie potrafie w ogole w jakis sposob zrozumiec dlaczego nie zrobia normalnej kontynuacji w 2D bez jakis blazenstw - identyczna sytuacja co z seria Commandos od PyroStudios. W dobie chocby platformy steam niezle by na tym zarobili nie to co lata 1999/2000, ze 3DO, sirtech czy pyrostudio, pomimo wydania takich mega hitow jak heroes3 , commandos1/2, ja1/2 poupadaly bo wszyscy grali tylko na piratach XD


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron