Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
RandomHobo
Post : 15 lut 2015 22:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 15.02.2015


Witam serdecznie, chciałbym prosić o drobną pomoc.
Chciałbym wrócić do grania w JA2, gdyż z modem 1.13 jest to chyba jedna z lepszych, bardziej realistycznych tego typu gier. Jednocześnie aspekt ekonomiczny tej gry zwyczajnie mnie nie interesował. Zawsze wolałem grać IMPami, zająć parę kopalni, zaczekać na fundusze i odpowiednio wyekwipować mój dream team :D Było to jednak czasochłonne i upierdliwe, więc czy istnieje jakiś mod "wyłączający" ekonomiczną część gry? Czy po prostu wystarczy pogrzebać w INI editorze i ustawić sobie bardzo dużą ilość pieniędzy na początek a potem dodawać pieniądze kodami czy jakimś edytorem?

Druga sprawa: mniej lub bardziej losowy dobór wyposażenia przeciwników jest co najmniej komiczny, jeżeli traktować wroga jako pełnoprawną armię. Z tego, co widzę, to w nowszych wersjach 1.13 można edytować listy ekwipunku milicji i wrogów. Czy istnieją jakieś godne polecenia paczki plików .xml urealniające ekwipunek wrogów, takie, aby od początku wojska przeciwnika były wyposażone w porządną broń, najlepiej na ujednolicone kalibry amunicji (różnorodność kalibrów u wrogów zawsze mnie irytował jako raczej nierealistyczny)? Mogę oczywiście sam wyedytować te pliki, ale jeżeli istnieją jakieś sprawdzone tego typu paczki, to po co wyważać otwarte drzwi.

I ostatnie drobne pytanie: jakie są obecnie godne polecenia alternatywne mapy sektorów? Z tego, co widziałem, to wiele jest dedykowanych pod poziom trudności INSANE, a ja nie chcę od razu rzucać się na głęboką wodę, muszę przypomnieć sobie co i jak w tej grze działało i poznać nowe funkcje z 1.13 (ostatni raz grałem w JA2 z 1.13 parę ładnych lat temu, a widzę, że trochę się pozmieniało). Alternatywnie, czy takie dedykowane pod INSANE mappacki nie będą gryzły się z AI wrogów na niższych poziomach trudności?

Pozdrawiam.


*
 
micand1989
Post : 16 lut 2015 10:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


RandomHobo pisze:
Witam serdecznie, chciałbym prosić o drobną pomoc.
Chciałbym wrócić do grania w JA2, gdyż z modem 1.13 jest to chyba jedna z lepszych, bardziej realistycznych tego typu gier. Jednocześnie aspekt ekonomiczny tej gry zwyczajnie mnie nie interesował. Zawsze wolałem grać IMPami, zająć parę kopalni, zaczekać na fundusze i odpowiednio wyekwipować mój dream team :D Było to jednak czasochłonne i upierdliwe, więc czy istnieje jakiś mod "wyłączający" ekonomiczną część gry? Czy po prostu wystarczy pogrzebać w INI editorze i ustawić sobie bardzo dużą ilość pieniędzy na początek a potem dodawać pieniądze kodami czy jakimś edytorem?

Druga sprawa: mniej lub bardziej losowy dobór wyposażenia przeciwników jest co najmniej komiczny, jeżeli traktować wroga jako pełnoprawną armię. Z tego, co widzę, to w nowszych wersjach 1.13 można edytować listy ekwipunku milicji i wrogów. Czy istnieją jakieś godne polecenia paczki plików .xml urealniające ekwipunek wrogów, takie, aby od początku wojska przeciwnika były wyposażone w porządną broń, najlepiej na ujednolicone kalibry amunicji (różnorodność kalibrów u wrogów zawsze mnie irytował jako raczej nierealistyczny)? Mogę oczywiście sam wyedytować te pliki, ale jeżeli istnieją jakieś sprawdzone tego typu paczki, to po co wyważać otwarte drzwi.

I ostatnie drobne pytanie: jakie są obecnie godne polecenia alternatywne mapy sektorów? Z tego, co widziałem, to wiele jest dedykowanych pod poziom trudności INSANE, a ja nie chcę od razu rzucać się na głęboką wodę, muszę przypomnieć sobie co i jak w tej grze działało i poznać nowe funkcje z 1.13 (ostatni raz grałem w JA2 z 1.13 parę ładnych lat temu, a widzę, że trochę się pozmieniało). Alternatywnie, czy takie dedykowane pod INSANE mappacki nie będą gryzły się z AI wrogów na niższych poziomach trudności?

Aspekt ekonomiczny...
...w 1.13 możesz ustawić co tylko chcesz. Kopalnie mogą wydobywać 0$, na starcie możesz mieć 100.000.000$. Wszystko zapewnia INI Edytor.

Nie spotkałem się jeszcze z takiego typu paczkami które ujednolicały broń wrogów. Bardzo łatwo się tworzy taki plik.
0% oznacza broń której nie spotkasz w grze u przeciwnika, a 100% to ta której będą zawsze używać. Reszta na wartość 0.
U mnie używają: AK47, Pieczyng, Glock17, G3A3, RPD, i inne (sam nie pamiętam ale raczej ruskie giwery i maszynówki z których i tak pudłują)
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<ENEMYGUNCHOICESLIST>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>0</uiIndex>
      <name>0%</name>
      <ubChoices>16</ubChoices>
      <bItemNo1>689</bItemNo1>
      <bItemNo2>690</bItemNo2>
      <bItemNo3>635</bItemNo3>
      <bItemNo4>675</bItemNo4>
      <bItemNo5>716</bItemNo5>
      <bItemNo6>738</bItemNo6>
      <bItemNo7>744</bItemNo7>
      <bItemNo8>338</bItemNo8>
      <bItemNo9>339</bItemNo9>
      <bItemNo10>721</bItemNo10>
      <bItemNo11>718</bItemNo11>
      <bItemNo12>5</bItemNo12>
      <bItemNo13>65</bItemNo13>
      <bItemNo14>759</bItemNo14>
      <bItemNo15>798</bItemNo15>
      <bItemNo16>55</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>1</uiIndex>
      <name>10%</name>
      <ubChoices>0</ubChoices>
      <bItemNo1>0</bItemNo1>
      <bItemNo2>0</bItemNo2>
      <bItemNo3>0</bItemNo3>
      <bItemNo4>0</bItemNo4>
      <bItemNo5>0</bItemNo5>
      <bItemNo6>0</bItemNo6>
      <bItemNo7>0</bItemNo7>
      <bItemNo8>0</bItemNo8>
      <bItemNo9>0</bItemNo9>
      <bItemNo10>0</bItemNo10>
      <bItemNo11>0</bItemNo11>
      <bItemNo12>0</bItemNo12>
      <bItemNo13>0</bItemNo13>
      <bItemNo14>0</bItemNo14>
      <bItemNo15>0</bItemNo15>
      <bItemNo16>0</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>2</uiIndex>
      <name>20%</name>
      <ubChoices>0</ubChoices>
      <bItemNo1>0</bItemNo1>
      <bItemNo2>0</bItemNo2>
      <bItemNo3>0</bItemNo3>
      <bItemNo4>0</bItemNo4>
      <bItemNo5>0</bItemNo5>
      <bItemNo6>0</bItemNo6>
      <bItemNo7>0</bItemNo7>
      <bItemNo8>0</bItemNo8>
      <bItemNo9>0</bItemNo9>
      <bItemNo10>0</bItemNo10>
      <bItemNo11>0</bItemNo11>
      <bItemNo12>0</bItemNo12>
      <bItemNo13>0</bItemNo13>
      <bItemNo14>0</bItemNo14>
      <bItemNo15>0</bItemNo15>
      <bItemNo16>0</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>3</uiIndex>
      <name>30%</name>
      <ubChoices>0</ubChoices>
      <bItemNo1>0</bItemNo1>
      <bItemNo2>0</bItemNo2>
      <bItemNo3>0</bItemNo3>
      <bItemNo4>0</bItemNo4>
      <bItemNo5>0</bItemNo5>
      <bItemNo6>0</bItemNo6>
      <bItemNo7>0</bItemNo7>
      <bItemNo8>0</bItemNo8>
      <bItemNo9>0</bItemNo9>
      <bItemNo10>0</bItemNo10>
      <bItemNo11>0</bItemNo11>
      <bItemNo12>0</bItemNo12>
      <bItemNo13>0</bItemNo13>
      <bItemNo14>0</bItemNo14>
      <bItemNo15>0</bItemNo15>
      <bItemNo16>0</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>4</uiIndex>
      <name>40%</name>
      <ubChoices>0</ubChoices>
      <bItemNo1>0</bItemNo1>
      <bItemNo2>0</bItemNo2>
      <bItemNo3>0</bItemNo3>
      <bItemNo4>0</bItemNo4>
      <bItemNo5>0</bItemNo5>
      <bItemNo6>0</bItemNo6>
      <bItemNo7>0</bItemNo7>
      <bItemNo8>0</bItemNo8>
      <bItemNo9>0</bItemNo9>
      <bItemNo10>0</bItemNo10>
      <bItemNo11>0</bItemNo11>
      <bItemNo12>0</bItemNo12>
      <bItemNo13>0</bItemNo13>
      <bItemNo14>0</bItemNo14>
      <bItemNo15>0</bItemNo15>
      <bItemNo16>0</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>5</uiIndex>
      <name>50%</name>
      <ubChoices>0</ubChoices>
      <bItemNo1>0</bItemNo1>
      <bItemNo2>0</bItemNo2>
      <bItemNo3>0</bItemNo3>
      <bItemNo4>0</bItemNo4>
      <bItemNo5>0</bItemNo5>
      <bItemNo6>0</bItemNo6>
      <bItemNo7>0</bItemNo7>
      <bItemNo8>0</bItemNo8>
      <bItemNo9>0</bItemNo9>
      <bItemNo10>0</bItemNo10>
      <bItemNo11>0</bItemNo11>
      <bItemNo12>0</bItemNo12>
      <bItemNo13>0</bItemNo13>
      <bItemNo14>0</bItemNo14>
      <bItemNo15>0</bItemNo15>
      <bItemNo16>0</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>6</uiIndex>
      <name>60%</name>
      <ubChoices>0</ubChoices>
      <bItemNo1>0</bItemNo1>
      <bItemNo2>0</bItemNo2>
      <bItemNo3>0</bItemNo3>
      <bItemNo4>0</bItemNo4>
      <bItemNo5>0</bItemNo5>
      <bItemNo6>0</bItemNo6>
      <bItemNo7>0</bItemNo7>
      <bItemNo8>0</bItemNo8>
      <bItemNo9>0</bItemNo9>
      <bItemNo10>0</bItemNo10>
      <bItemNo11>0</bItemNo11>
      <bItemNo12>0</bItemNo12>
      <bItemNo13>0</bItemNo13>
      <bItemNo14>0</bItemNo14>
      <bItemNo15>0</bItemNo15>
      <bItemNo16>0</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>7</uiIndex>
      <name>70%</name>
      <ubChoices>0</ubChoices>
      <bItemNo1>0</bItemNo1>
      <bItemNo2>0</bItemNo2>
      <bItemNo3>0</bItemNo3>
      <bItemNo4>0</bItemNo4>
      <bItemNo5>0</bItemNo5>
      <bItemNo6>0</bItemNo6>
      <bItemNo7>0</bItemNo7>
      <bItemNo8>0</bItemNo8>
      <bItemNo9>0</bItemNo9>
      <bItemNo10>0</bItemNo10>
      <bItemNo11>0</bItemNo11>
      <bItemNo12>0</bItemNo12>
      <bItemNo13>0</bItemNo13>
      <bItemNo14>0</bItemNo14>
      <bItemNo15>0</bItemNo15>
      <bItemNo16>0</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>8</uiIndex>
      <name>80%</name>
      <ubChoices>0</ubChoices>
      <bItemNo1>0</bItemNo1>
      <bItemNo2>0</bItemNo2>
      <bItemNo3>0</bItemNo3>
      <bItemNo4>0</bItemNo4>
      <bItemNo5>0</bItemNo5>
      <bItemNo6>0</bItemNo6>
      <bItemNo7>0</bItemNo7>
      <bItemNo8>0</bItemNo8>
      <bItemNo9>0</bItemNo9>
      <bItemNo10>0</bItemNo10>
      <bItemNo11>0</bItemNo11>
      <bItemNo12>0</bItemNo12>
      <bItemNo13>0</bItemNo13>
      <bItemNo14>0</bItemNo14>
      <bItemNo15>0</bItemNo15>
      <bItemNo16>0</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>9</uiIndex>
      <name>90%</name>
      <ubChoices>0</ubChoices>
      <bItemNo1>0</bItemNo1>
      <bItemNo2>0</bItemNo2>
      <bItemNo3>0</bItemNo3>
      <bItemNo4>0</bItemNo4>
      <bItemNo5>0</bItemNo5>
      <bItemNo6>0</bItemNo6>
      <bItemNo7>0</bItemNo7>
      <bItemNo8>0</bItemNo8>
      <bItemNo9>0</bItemNo9>
      <bItemNo10>0</bItemNo10>
      <bItemNo11>0</bItemNo11>
      <bItemNo12>0</bItemNo12>
      <bItemNo13>0</bItemNo13>
      <bItemNo14>0</bItemNo14>
      <bItemNo15>0</bItemNo15>
      <bItemNo16>0</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
   <ENEMYGUNCHOICES>
      <uiIndex>10</uiIndex>
      <name>100%</name>
      <ubChoices>15</ubChoices>
      <bItemNo1>35</bItemNo1>
      <bItemNo2>699</bItemNo2>
      <bItemNo3>347</bItemNo3>
      <bItemNo4>18</bItemNo4>
      <bItemNo5>20</bItemNo5>
      <bItemNo6>25</bItemNo6>
      <bItemNo7>26</bItemNo7>
      <bItemNo8>692</bItemNo8>
      <bItemNo9>734</bItemNo9>
      <bItemNo10>753</bItemNo10>
      <bItemNo11>756</bItemNo11>
      <bItemNo12>757</bItemNo12>
      <bItemNo13>762</bItemNo13>
      <bItemNo14>789</bItemNo14>
      <bItemNo15>1069</bItemNo15>
      <bItemNo16>0</bItemNo16>
      <bItemNo17>0</bItemNo17>
      <bItemNo18>0</bItemNo18>
      <bItemNo19>0</bItemNo19>
      <bItemNo20>0</bItemNo20>
      <bItemNo21>0</bItemNo21>
      <bItemNo22>0</bItemNo22>
      <bItemNo23>0</bItemNo23>
      <bItemNo24>0</bItemNo24>
      <bItemNo25>0</bItemNo25>
      <bItemNo26>0</bItemNo26>
      <bItemNo27>0</bItemNo27>
      <bItemNo28>0</bItemNo28>
      <bItemNo29>0</bItemNo29>
      <bItemNo30>0</bItemNo30>
      <bItemNo31>0</bItemNo31>
      <bItemNo32>0</bItemNo32>
      <bItemNo33>0</bItemNo33>
      <bItemNo34>0</bItemNo34>
      <bItemNo35>0</bItemNo35>
      <bItemNo36>0</bItemNo36>
      <bItemNo37>0</bItemNo37>
      <bItemNo38>0</bItemNo38>
      <bItemNo39>0</bItemNo39>
      <bItemNo40>0</bItemNo40>
      <bItemNo41>0</bItemNo41>
      <bItemNo42>0</bItemNo42>
      <bItemNo43>0</bItemNo43>
      <bItemNo44>0</bItemNo44>
      <bItemNo45>0</bItemNo45>
      <bItemNo46>0</bItemNo46>
      <bItemNo47>0</bItemNo47>
      <bItemNo48>0</bItemNo48>
      <bItemNo49>0</bItemNo49>
      <bItemNo50>0</bItemNo50>
   </ENEMYGUNCHOICES>
</ENEMYGUNCHOICESLIST>


Mapy sektorów - dużo osób o nie pyta. Ja osobiście polecam mod Arulco Revisited. Nowe mapy troszkę trudniejsze od oryginalnych. Mniej bugów związanych z rozstawieniem i wychodzeniem z sektorów.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
M'cin
Post : 16 lut 2015 12:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Dokładnie. Moda fabularnego, który by do 0 sprowadzał aspekt ekonomiczno-fabularny po prostu nie ma.


*
 
RandomHobo
Post : 16 lut 2015 12:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 15.02.2015


No nic, co do ekonomii, to jakoś sobie poradzę, chodziło mi po prostu o coś, co by balansu rozgrywki nie zaburzało.
Co do list uzbrojenia, to będę musiał jeszcze poszukać, w najgorszym razie przysiądę swego czasu do wiki i opracuję sobie jakąś przykładową listę na podstawie uzbrojenia będącego na stanie w różnych państwach Ameryk środkowej i południowej. Zresztą przyznaję, przegapiłem inne, aglojęzyczne fora, gdzie ten temat jest poruszany, może znajdę coś dla siebie. Przy własnoręcznym tworzeniu takiej listy boję się, czy zbytnio nie rozwalę równowagi rozgrywki (głównie boję się, że mi za słabi przeciwnicy wyjdą). Czy XMLeditor do czegoś takiego jest dobry, czy lepiej ręcznie edytować pliki? Przyznam, że grzebanie w plikach w poszukiwaniu id ekwipunku mnie trochę przeraża.

Co do map z Arulco Revisited, wygląda to ciekawie, ale czy da się wgrać "gołe" mapy, bez wgrywania całego moda? Przyznam, że np. odsunięcie możliwości robienia zakupów u BR do mnie nie przemawia.


*
 
micand1989
Post : 16 lut 2015 23:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


[quote="RandomHobo"Czy XMLeditor do czegoś takiego jest dobry, czy lepiej ręcznie edytować pliki? Przyznam, że grzebanie w plikach w poszukiwaniu id ekwipunku mnie trochę przeraża.

Co do map z Arulco Revisited, wygląda to ciekawie, ale czy da się wgrać "gołe" mapy, bez wgrywania całego moda? Przyznam, że np. odsunięcie możliwości robienia zakupów u BR do mnie nie przemawia.[/quote]
Ja edytowałem ręcznie wszystko, bo XML Edytor wywalał mi błąd systemowy i nie chciał się za cholere włączyć.

Arulco Revisited to zintegrowany mod i nie da się gołych map przesunąć, bo niektóre sektory też zahacza fabuła.
Odsunięcie robienia zakupów w BR - ten problem też się da naprawić...]

...edycja pliku (.xml) nic więcej...pokazuje i objaśniam
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<DESTINATIONLIST>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>0</uiIndex>
      <name>Aldea</name>
      <ubMapX>11</ubMapX>
      <ubMapY>7</ubMapY>
      <ubMapZ>0</ubMapZ>
      <sGridNo>11096</sGridNo>
   </DESTINATION>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>1</uiIndex>
      <name>Drassen</name>
      <ubMapX>13</ubMapX>
      <ubMapY>2</ubMapY>
      <ubMapZ>0</ubMapZ>
      <sGridNo>4877</sGridNo>
   </DESTINATION>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>2</uiIndex>
      <name>Estoni</name>
      <ubMapX>6</ubMapX>
      <ubMapY>8</ubMapY>
      <ubMapZ>0</ubMapZ>
      <sGridNo>11609</sGridNo>
   </DESTINATION>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>3</uiIndex>
      <name>Alma</name>
      <ubMapX>13</ubMapX>
      <ubMapY>8</ubMapY>
      <ubMapZ>0</ubMapZ>
      <sGridNo>11764</sGridNo>
   </DESTINATION>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>4</uiIndex>
      <name>Chitizena Docks</name>
      <ubMapX>1</ubMapX>
      <ubMapY>2</ubMapY>
      <ubMapZ>0</ubMapZ>
      <sGridNo>14930</sGridNo>
   </DESTINATION>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>5</uiIndex>
      <name>Escondite</name>
      <ubMapX>16</ubMapX>
      <ubMapY>13</ubMapY>
      <ubMapZ>0</ubMapZ>
      <sGridNo>13153</sGridNo>
   </DESTINATION>   
   <DESTINATION>
      <uiIndex>6</uiIndex>
      <name>Recreo</name>
      <ubMapX>1</ubMapX>
      <ubMapY>12</ubMapY>
      <ubMapZ>0</ubMapZ>
      <sGridNo>11612</sGridNo>
   </DESTINATION>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>7</uiIndex>
      <name>Meduna</name>
      <ubMapX>3</ubMapX>
      <ubMapY>14</ubMapY>
      <ubMapZ>0</ubMapZ>
      <sGridNo>10959</sGridNo>
   </DESTINATION>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>8</uiIndex>
      <name>Metavira</name>
   </DESTINATION>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>9</uiIndex>
      <name>Miami</name>
   </DESTINATION>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>10</uiIndex>
      <name>Moscow</name>
   </DESTINATION>
   <DESTINATION>
      <uiIndex>11</uiIndex>
      <name>New York</name>
   </DESTINATION>
</DESTINATIONLIST>

Aldea, Drassen, Estoni, Alma, Chitizena, Escondite, Recreo, Meduna - czyli większość miast w Arulco Revisited

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Ruttwen
Post : 18 lut 2015 00:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 122
  • Dołączył: 08.06.2013
  • Skąd: Tychy


Korzystając z okazji, chciałem zapytać, jak wygląda sprawa z Carmenem i terrorystami w Arulco Revisited? Są tam nadal dostępni? Slay jest 'rekrutowalny'?


*
 
micand1989
Post : 18 lut 2015 11:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Ruttwen pisze:
Korzystając z okazji, chciałem zapytać, jak wygląda sprawa z Carmenem i terrorystami w Arulco Revisited? Są tam nadal dostępni? Slay jest 'rekrutowalny'?

Tak, bardzo często w G8. I nawet stwierdzam, że częściej się ich spotyka niż w standardowym 1.13.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Ruttwen
Post : 18 lut 2015 15:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 122
  • Dołączył: 08.06.2013
  • Skąd: Tychy


Dobrze wiedzieć. Jeszcze 2 pytania:

1. Aruclo Revisited jest modyfikacją wersji 1.13? Czy działa na standardowej 1.05, czy już w sobie zawiera 1.13? Jak to jest?

2. Na Aruclo Revisited/1.13 działa program ProEdit?


*
 
micand1989
Post : 18 lut 2015 22:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Ruttwen pisze:
1. Aruclo Revisited jest modyfikacją wersji 1.13? Czy działa na standardowej 1.05, czy już w sobie zawiera 1.13? Jak to jest?

AR występuje tylko w wersji na 1.13. Ostatnia stabilna v4870. Ja już tyle na niej zmodyfikowałem że nie sposób wymienić.
Ruttwen pisze:
2. Na Aruclo Revisited/1.13 działa program ProEdit?

Nigdy nie użyłem, więc się nie wypowiem. Ale jeśli na zwykłym 1.13 działa to na AR1.13 też powinno działać.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 21 lut 2015 17:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 21 lut 2015 22:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Starchris pisze:
Można też spróbować modyfikacji Arulco Folding Stock, gdzie od razu wykonano segregację broni ze względu na państwo pochodzenia.

Może zostanę posądzony o brak kreatywności albo coś tam....ale każdy zestaw ma przynajmniej jedną sztukę broni której chciało by się użyć w grze. Wybierając jeden z zestawów odcinamy sobie dostęp do pozostałych.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie