Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Premislaus
Post : 06 sie 2010 18:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


1. Chcę też na to nałożyć Wildfire i spolszczyć, czy istnieje nowsza wersja Wildfire 1.13 niż ta w downloadzie? Pamiętam, że kiedyś pobierałem tego Wildfire z SVNu, znalazłem link do repozytorium, ale RapidSVN nie chce pobierać. Ma ktoś dobry link? W ogóle czy ten Wildfire 1.13 jest nadal aktualizowany? Dużo jest bugów? Dawno nie grałem to nie wiem.
2. Co jeszcze dodać by mi się fajnie grało?
3. Jak zrobić by w drużynie było 10, zamiast 6 najemników, tak jak w Wildfire?

Mam jeszcze kilka pytań ale zapomniałem o co mi chodziło ;-), jak coś to potem dopisze.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

Skasowałem część posta, bo sobie już z paroma rzeczami poradziłem :-).

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010 20:22 przez Premislaus, łącznie zmieniany 6 razy

*
  WWW
Svean
Post : 06 sie 2010 20:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Zamieszcza (już w 2 temacie ;)) adres do wersji beta WildFire 6.07.

http://cid-78b663f2f40ed560.office.live ... E_Mod?uc=1

Zaznaczam tylko że jest to wesja angielska a jak zrobic polską nigdy nie próbowałem wiec nie wiem.

A jesli chodzi o fajne rzeczy do dodania to mnie sie całkiem podoba nowe kreowanie IMPów i zmiany w traitach/perkach z moda STOMP (1.2), ew. polecam też hybrydę Urban Chaos na modzie 1.13 - właśnie zacząłem i bardzo przyjemnie sie gra choć... jest niekompatybilne ze STOMPem (tzn chodzić chodzi po dodaniu brakujących linii w plikach ini ale np zmodowane postacie z UC przyjmują orginalne właściwości i statystyki - tak że w UC pojawia się Ira z buzią tępego osiłka ;)). Niemniej polecam i jedno i drugie choć nie razem. Ale STOMP chodzi z WF i Alpha Item Mod (tzw AIM) itd... Generalnie polecam pocztać forum Bears Pita bo sporo się tam obecnie dzieje jesli chodzi o modowanie - niemniej znajomość ang. wymagana (choć sporo ludzi stamtąd to Polacy ;)).

_________________
Obrazek


*
 
Premislaus
Post : 06 sie 2010 22:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


O ile w ini edytorze zwiększyć procenty w zadawaniu obrażeń? Przed chwilą wpakowałem kolesiowi na insane cztery kulki w łeb, strzelała Vicky z tych broni co ma na początku.

Nie zauważyłem w pliku ini, które rekordy odpowiadają za kamizelki, hełmy, etc. Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie to jest? A jak jest, to jak sensownie obniżyć wartości, by były mniej skuteczne?

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 07 sie 2010 01:11 przez Premislaus, łącznie zmieniany 1 raz

*
  WWW
Svean
Post : 07 sie 2010 21:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Na insane przeciwnik zdaje się że ma przypisany pewien stopień odporności niezależny od kamizelek (podobnie jak bonus do celności i AP) - wszystko po to żeby poziom "niesamowity" rzeczywiście był niesamowity ;)

Szczerze powiem ze ja bardzo szybko (1-2 miasta) przeszedłem na amunicję 7,62 ostatecznie 6,8 SPC, a na budynki amunicja AET do P90 a potem MP7.
Nic poniżej obrażeń 33-35 po prostu nie jest skuteczne nawet przy trafieniu w głowę (a 7,62 ze snajperki w heada też zwykle potrzebuje poprawki). Nie powiem Ci co konkretnie trzeba zmienić bo tego nie robiłem - po prostu przyzwyczaiłem się że jest ciężko ;)

_________________
Obrazek


*
 
Stridingshadow
Post : 07 sie 2010 21:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Zwiększenie obrażeń od broni palnej nie pomaga przełamać odporności przeciwnika?

_________________
Obrazek


*
 
Svean
Post : 08 sie 2010 06:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Pewnie pomaga - tyle że wtedy i przeciwnik ma większe szanse skasowania najemników gracza. Nie jestem pewien gdzie widziałem damage resistance dla poziomu Insane - albo w changelogu, a może i w pliku ini - wtedy wystarczy pogrzebać ini editorem i można zmienić... Ja w każdym razie przyzwyczaiłem się że jak chcę mieć 1 shot=1 kill to muszę używać minimum lapua magnum (albo 12,7 i 0.5 BMG). Troszkę trudniej bo to ma mniejszą szybkostrzelność i dużą ciężką amunicję ale daje się radę ;)

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron