Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
p5zx
Post : 06 lis 2012 20:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa



_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
micand1989
Post : 07 lis 2012 05:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


p5zx pisze:
Witam mam zamiar dziś zacząć nową rozgrywkę i jestem w fazie ustawiania pod siebie parametrów w INI do tej pory zmieniłem sobie:
- możliwość szkolenia militia elite
- zwiększyłem moc ładunków wybuchowych
- zwiększyłem skuteczność kamuflaży
- zwiększyłem ilość przeciwników z 8000 do 12000

Chciałbym abyście napisali co zazwyczaj jeszcze zmieniacie gdyż chciałbym troszkę urozmaicić rozgrywkę jakieś pomysły?

A grasz na jakim poziomie trudności?
1) Jeśli INSANE to wrogów nie będziesz miał ani 8k ani 12k tylko "unlimited" (standartowo na ekspercie tez jest "unlimited"
2) zmieniłbym upkeep elitarnej milicji (i mobilnej też) bo z budżetem nie wyrobisz się.
3) zwiększyć MELEE DAMAGE nawet do 200% (podchodząc z zaskoczenia nóż nie zabije i stracisz efekt zaskoczenia)
4) SUPRESSION EFECTIVNESS też zwiększyć jeśli chodzi o dobry efekt zaskoczenia.

Reszta później....(praca). Ale tak na boku to lepiej punkt po punkcie przelecieć wszystko.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
p5zx
Post : 07 lis 2012 08:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


micand1989 pisze:
p5zx pisze:
Witam mam zamiar dziś zacząć nową rozgrywkę i jestem w fazie ustawiania pod siebie parametrów w INI do tej pory zmieniłem sobie:
- możliwość szkolenia militia elite
- zwiększyłem moc ładunków wybuchowych
- zwiększyłem skuteczność kamuflaży
- zwiększyłem ilość przeciwników z 8000 do 12000

Chciałbym abyście napisali co zazwyczaj jeszcze zmieniacie gdyż chciałbym troszkę urozmaicić rozgrywkę jakieś pomysły?

A grasz na jakim poziomie trudności?
1) Jeśli INSANE to wrogów nie będziesz miał ani 8k ani 12k tylko "unlimited" (standartowo na ekspercie tez jest "unlimited"
2) zmieniłbym upkeep elitarnej milicji (i mobilnej też) bo z budżetem nie wyrobisz się.
3) zwiększyć MELEE DAMAGE nawet do 200% (podchodząc z zaskoczenia nóż nie zabije i stracisz efekt zaskoczenia)
4) SUPRESSION EFECTIVNESS też zwiększyć jeśli chodzi o dobry efekt zaskoczenia.

Reszta później....(praca). Ale tak na boku to lepiej punkt po punkcie przelecieć wszystko.


Kilka miesięcy temu pierwszy raz grałem w 1.13 (na 95% był to AIMNAS) poziom trudności oczywiście INSANE.
Jak już przyzwyczaiłem się do odpierania ataków na Drassen to dalej już szło bardzo przyjemnie na tyle że odpuściłem trening mobilnej milicji (padają jak muchy,strata kasy) tak wiec utrzymanie milicji w samych miastach nie było uciążliwe tego co pamiętam.
Co do MELEE DAMAGE to chciałbym aby cios maczetą w głowę był śmiertelny ;) 200% wystarczy ?
SUPRESSION EFECTIVNESS ? co to zmienia ?

; Amount of troops avaliable to the queen at game start
QUEENS_INITIAL_POOL_OF_TROOPS_NOVICE = 150
QUEENS_INITIAL_POOL_OF_TROOPS_EXPERIENCED = 200
QUEENS_INITIAL_POOL_OF_TROOPS_EXPERT = 400
QUEENS_INITIAL_POOL_OF_TROOPS_INSANE = 8000

Masz racje nie zauważyłem że to tylko początkowa armia :)

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
micand1989
Post : 07 lis 2012 19:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


p5zx pisze:
Jak już przyzwyczaiłem się do odpierania ataków na Drassen to dalej już szło bardzo przyjemnie na tyle że odpuściłem trening mobilnej milicji (padają jak muchy,strata kasy) tak wiec utrzymanie milicji w samych miastach nie było uciążliwe tego co pamiętam.

Możesz sobie zmienić siłe milicji żeby elitarna była troszkę lepsza od "zieloniaków".

p5zx pisze:
Co do MELEE DAMAGE to chciałbym aby cios maczetą w głowę był śmiertelny ;) 200% wystarczy ?

Powinno wystarczyć...chociaż ja też zmieniałem w Weapons.xml siłę noży. Jak przesadzisz to milicja będzie leciała na wrogów z nożami...a wróg odpowie serią i będą padać jak muchy.

p5zx pisze:
SUPRESSION EFECTIVNESS ? co to zmienia ?

W wolnym tłumaczeniu: "Efektywność zaskoczenia"
Po krótce - jeśli wróg Cię nie widzi, nie słyszy to obrażenia cichych broni, noży, ciosów - rosną!!!

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
p5zx
Post : 07 lis 2012 19:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Cytuj:
Powinno wystarczyć...chociaż ja też zmieniałem w Weapons.xml siłę noży. Jak przesadzisz to milicja będzie leciała na wrogów z nożami...a wróg odpowie serią i będą padać jak muchy.


No właśnie nie chce przesadzić a zmieniać teraz każdy nóż mi się nie chce, wieć może zostawie na 200%?


Nie mogę znaleźć gdzie się zmienia SUPRESSION EFECTIVNESS ( w jakim folderze w INI ) ?

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
micand1989
Post : 07 lis 2012 20:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


p5zx pisze:
No właśnie nie chce przesadzić a zmieniać teraz każdy nóż mi się nie chce, wieć może zostawie na 200%?
Nie mogę znaleźć gdzie się zmienia SUPRESSION EFECTIVNESS ( w jakim folderze w INI ) ?

Myśle że wystarczy 200%.
Ja mam 175% + zwiększone obrażenia całej nożowni.

SUPRESSION EFECTIVNESS
Tactical Suppression Fire Settings


These settings activate and control the HAM Suppression Fire system. With this system activated, bullets can cause a target to lose APs even if they don't hit. Depending on your settings, they can also cause the target to become useless in a firefight, but also harder to hit!
The idea, in battle, is to suck out an enemy's APs so that he/she can't move at all during their next turn! This can also happen to your mercs, which necessitates using completely different tactics than in "vanilla" 1.13.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
hasan_talib
Post : 07 lis 2012 21:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


micand1989 pisze:
Po krótce - jeśli wróg Cię nie widzi, nie słyszy to obrażenia cichych broni, noży, ciosów - rosną!!!



Coś Ci się pomieszało. Suppression effectiveness to opcja, która ustawia efektywność ognia zaporowego (czy jak to tam się dokładnie mówi po polsku). A chodzi o to, że jak strzelasz w przeciwnika i nie trafiasz, a kule przelatują relatywnie blisko niego, to on traci punkty akcji. Im większa wartość "suppression efectiveness" tym więcej punktów akcji będzie tracił przeciwnik. Tym samym tym łatwiej będzie doprowadzić do pojawienia się komunikatu "soldier covers in fear" podczas ostrzału, co oznacza, że prawdopodobnie będzie miał za mało punktów akcji na ruch w następnej turze oraz do komunikatu "soldier is pinned down", co z kolei znaczy, że nie będzie mógł się ruszyć przez dwie tury.

W każdym razie nie ma to nic wspólnego z obrażeniami od cichych broni i noży.


*
 
micand1989
Post : 08 lis 2012 05:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


@hasan_talib

Zgadzam się z tobą.

Ale...

Zrób eksperyment i ustaw na >500% i potwierdzi się moja wersja :P

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Ronnie
Post : 08 lis 2012 19:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 115
  • Dołączył: 05.03.2012
  • Skąd: Radom


p5zx pisze:
Chciałbym abyście napisali co zazwyczaj jeszcze zmieniacie gdyż chciałbym troszkę urozmaicić rozgrywkę jakieś pomysły?


Ja zawsze włączam unlimited pool of troops i new agressive AI :-D

_________________
Obrazek


*
 
p5zx
Post : 08 lis 2012 20:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Ronnie pisze:
p5zx pisze:
Chciałbym abyście napisali co zazwyczaj jeszcze zmieniacie gdyż chciałbym troszkę urozmaicić rozgrywkę jakieś pomysły?


Ja zawsze włączam unlimited pool of troops i new agressive AI :-D


A jakie to zmiany wprowadza ?

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Ronnie
Post : 08 lis 2012 21:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 115
  • Dołączył: 05.03.2012
  • Skąd: Radom


Królowa ma do dyspozycji nieograniczone zasoby żołnierzy i wysyła zmasowane kontrataki na każde zajęte przez nas miasto.
Nie polecam tego przy trybie insane, no chyba ze jesteś hardkorem :-D

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 08 lis 2012 21:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Ronnie pisze:
i wysyła zmasowane kontrataki na każde zajęte przez nas miasto.

Nie na wszystkie....tylko na Tixe, Orte i uzupełnia patrole na skrzyżowaniach dróg.
Mnie tam wogóle nie chce atakować. Jak jest atak raz na tydzień to jest dobrze.
Ronnie pisze:
Nie polecam tego przy trybie insane, no chyba ze jesteś hardkorem :-D

INSANE odczuwa się tylko przy ataku na Drassen i obronie zmasowanego ataku na Drassen. Potem to już lekko idzie.


A Agressive AI to już wogóle jest chory pomysł. Cały czas latają koło latarni w nocy i uciekają od światła. Nie Biegną na Ciebie tylko 2 kroki wprzód 3 do tyłu i się tak kręca "jak g....o w przeręblu" aż ich pozdejmujesz z daleka z jakiś armat półcalowych.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
p5zx
Post : 09 lis 2012 05:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


micand1989 pisze:
INSANE odczuwa się tylko przy ataku na Drassen i obronie zmasowanego ataku na Drassen. Potem to już lekko idzie.


Dokładnie i właśnie dlatego jeszcze nie zacząłem rozgrywki gdyż nie chcę aby była nudna pod koniec.

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Starchris
Post : 13 lis 2012 21:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Ja jeszcze dodam, że zawsze ustalam wszystkie granice na maksa. Np. ilość pojazdów, cywili, przeciwników w jednym sektorze.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 13 lis 2012 21:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Starchris pisze:
ustalam wszystkie granice na maksa. Np. ilość pojazdów, cywili, przeciwników w jednym sektorze.

Tzn??

Cywili - OK (chociaż długo tura trwa)
Pojazdy - OK (ale są tylko 3)
Koty - Masakra (to dopiero długa tura...przeplatana przerwaniami)
Robale - to samo - Masakra

Wrogowie - ustawiam na małą ilość ale z posiłkami (wtedy da się bronić "falami"...i to właśnie uwielbiam w obronie)

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna


cron