Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Ormus n2o
Post : 08 paź 2010 20:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 163
  • Dołączył: 10.10.2009


Fisher. Jak przesuniesz myszkę nad jakąś umiejętność to w okienku pojawi się opis (po angielsku chyba) tej umiejętności.


*
 
Assur-ad-mu
Post : 08 paź 2010 22:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


Mam jeszcze jedno pytanie:
Czy wam chodzi XML Editor bo mnie wyskakuje błąd:
Unhandled error. Please report this to Madd Mugsy.

Error:
The Sring " is not a valid Boolean value.

Nijak do niego wejść. Robi się to podczas ładowania plików XML. Czy ktoś coś takiego miał i czy ktoś wie jak to naprawić?

_________________
Obrazek


*
 
Fisher
Post : 10 paź 2010 08:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 188
  • Dołączył: 13.09.2009
  • Skąd: Polska,Poznań


Też miałem cos takiego i nie wiem jak to naprawic.

A i mam pytanie zajałem 3 sektory drassen w tej wersji od ormusa i nie moge szkolic samoobrony.
Pomóżcie dobrzy ludzie

_________________
Podpis w budowie


*
 
Ormus n2o
Post : 10 paź 2010 15:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 163
  • Dołączył: 10.10.2009


Xml działa. Tylko trzeba zrobić kilka kroków.
1 Mając wszystko zainstalowane podmienić plik MercStartingGear.xml znajdujący się w Data-1.13\TableData na jakiś starszy (z jakiejś wersji 1.13). Pamiętaj, żeby zachować ten plik który podmieniasz.
2 Edytuj sobie w XML edytorze co chcesz.
3 Jak chcesz grać to podmień z powrotem plik MercStartingGear.xml

To jest wymagane ponieważ Xml editor nie obsługuje nowego wyboru sprzętu dla najemników. Wystarczy jednak podmienić na starszy i od razu działa. Niestety nie napisali tego od razu w pierwszym poście na forum BearsPit tylko tam gdzieś dalej w postach.

http://www.megaupload.com/?d=N4KJ8DV4
Tutaj jest starszy plik.


*
 
Assur-ad-mu
Post : 10 paź 2010 19:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


Dzięki wielkie

_________________
Obrazek


*
 
von_Zakapior
Post : 11 paź 2010 12:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 14.07.2010
  • Skąd: Wrocław


Szukałem pliku 32.bad i NIE ZNALAZŁEM.
Ewentualnie, jak otworzyć pliki *.slf? Plik ambient.slf istnieje :/

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 11 paź 2010 13:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


von_Zakapior pisze:
Ewentualnie, jak otworzyć pliki *.slf? Plik ambient.slf istnieje

Najlepiej za pomocą programu SLF Explorer. Link do niego poniżej.

https://jagged-alliance.pl/plik327/pobierz/

Czasami się długo otwiera, więc wymaga trochę cierpliwości.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 11 paź 2010 13:29 przez Starchris, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
von_Zakapior
Post : 18 paź 2010 15:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 14.07.2010
  • Skąd: Wrocław


Nie ma takiego pliku w ambient.sfl :/
What now?

_________________
Obrazek


*
 
von_Zakapior
Post : 19 paź 2010 16:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 14.07.2010
  • Skąd: Wrocław


Dobra, dałem se spokój.
Pójdę naokoło, czyli:
- nowiutka instalancja Ja2 1.113
- aktualizancja SVN
- kroję mapy z Wildfire 6.06
- na to wsadzam IoV 920
- i doprawiam modzikiem ja2_3578_NAS_0.61b
Zobaczymy, czy nie wykipi.

_________________
Obrazek


*
 
von_Zakapior
Post : 21 paź 2010 09:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 14.07.2010
  • Skąd: Wrocław


Niestety, nie zadziałało. Ehh, może ktoś z Was ma gdzieś w pliku Ambient.slf ten cholerny 32.bad? Poprosiłbym po podesłanie całego pliku ambient, okey? Dzięki

_________________
Obrazek


*
 
Ormus n2o
Post : 30 paź 2010 09:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 163
  • Dołączył: 10.10.2009




*
 
Assur-ad-mu
Post : 26 lis 2010 15:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


Witam

Może odświeżam dawne tematy, ale tu moje pytanie będzie w odpowiednim miejscu. Tak więc: w XML editor gdy wchodzę do broni to nie wyświetlają się dodatki jakie są możliwe do podłączenia :\ , a w grze są wyszczególnione co można dołączyć. Tak więc stąd moje pytanie gdzie jest plik który zawiera co można podłączyć do broni?

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 27 lis 2010 00:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Assur-ad-mu pisze:
Tak więc stąd moje pytanie gdzie jest plik który zawiera co można podłączyć do broni?


Najpierw otwórz XML Editor, a potem otwórz zakładkę: "Items / Show / By class / Guns.
Załącznik:
zdjęcie pierwsze.jpg
zdjęcie pierwsze.jpg [ 230.6 KiB | Przeglądany 1078 razy ]




Otworzy Ci się okno z wszystkimi broniami jakie występują w 1.13.
Załącznik:
zdjęcie drugie2.jpg
zdjęcie drugie2.jpg [ 146.43 KiB | Przeglądany 1078 razy ]




Kliknij dwukrotnie na którąś z broni, a otworzy Ci się kolejne okno. Ja kliknąłem dwa razy na broń FN Minimi. W tym oknie będzie u góry dużo zakładek. Wybierz zakładkę: "Attachments"
Załącznik:
zdjęcie trzecie3.jpg
zdjęcie trzecie3.jpg [ 192.68 KiB | Przeglądany 1078 razy ]





Powinno Ci się teraz otworzyć kolejne okno, w którym możesz ustawić sobie jakie dodatki do broni będzie można dołączyć do wybranej przez Ciebie broni.
Załącznik:
zdjęcie czwarte4.jpg
zdjęcie czwarte4.jpg [ 177.38 KiB | Przeglądany 1078 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Assur-ad-mu
Post : 27 lis 2010 12:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


Tak własnie robie a w XML editor nie widzi attachment. Gram na trybie NAS. Pokazuje puste, tak jak na zdjęciu poniżej:

Załącznik:
Komentarz: XML
zdjęcie2.jpg
zdjęcie2.jpg [ 173.76 KiB | Przeglądany 1075 razy ]


A w grze jest tak:

Załącznik:
Komentarz: W grze
zdjęcie1.jpg
zdjęcie1.jpg [ 210.38 KiB | Przeglądany 1075 razy ]


Więc gdzie to jest zapisane? Mam XML editor w 2 wersjach 0.42 i 0.43. W obu jest tak samo. Poszukam jeszcze w innych plikach. Najwyżej będę musiał to edytować ręcznie.

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 27 lis 2010 13:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Mi wszystko działa bez zarzutu i otwiera się wszystko tak jak na moich poprzednich zdjęciach.

Ja to wykonałem w następujący sposób:

1. Zainstalowałem świeżą instalkę JA2,


2. Następnie na to nałożyłem moda 1.13 ściągniętego z działu download tego serwisu. Poniżej masz link.

https://jagged-alliance.pl/plik271/pobierz/


3. Potem na to wszystko nałożyłem N.A.S. w wersji 0.61B. Ściągnąłem go z poniższego linku.

http://www.mediafire.com/?z8o565lb5c8g5qb


4. Teraz w plikach gry będą dwa programy XML:

a.) XML Editor.exe,
b.) XML Editor_0.43.exe

Obydwa działają poprawnie i gdy otwieram obydwa to wszystko wyświetla się tak jak na moich poprzednich zdjęciach.


Poza tym zauważyłem, że ja mam we wszystkich zakładkach "Attachments" w polu "Default" wpis "Nothing", a Ty masz jakiś wpis "A. - Stock, Wood, fixed"

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010 13:09 przez Starchris, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna


cron