Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 695 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Następna

Czy mod 1.13 uważasz za dobry?
Tak 94%  94%  [ 136 ]
Nie 6%  6%  [ 8 ]
Liczba głosów : 144
Autor Wiadomość
lukasamd
Post : 21 cze 2006 14:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Forum na temat modu / patcha 1.13 do Jagged Alliance 2. Drobniejsze sprawy na które szkoda nowego tematu :)

Moje pytanie odnoście moda:
- Czy jeżeli go zainstaluję na JA2 1.05r PL to gra będize po polsku czy po angielsku?
- Czy mod zmienia fabułe gry (zakładam że nie)?


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 przez lukasamd, łącznie zmieniany 3 razy

*
  WWW
Len
Post : 21 cze 2006 15:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


lukasamd pisze:
- Czy jeżeli go zainstaluję na JA2 1.05r PL to gra będize po polsku czy po angielsku?

Powinien być w dwóch językach. Wszystkie informacje, komunikaty i drobniejsze napisy powinny być po angielsku. Za to teksty postaci i inne po polsku.
lukasamd pisze:
- Czy mod zmienia fabułe gry (zakładam że nie)?

Z tego co mi wiadomo ani trochę. Jedyne co wprowadza to zmiany techniczne (drugi Night Ops).


*
  WWW
Lecter
Post : 22 cze 2006 12:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 158
  • Dołączył: 31.05.2006


@Lukas

Jesli zainstalujesz na PL to wsio będzie git /część po angolu/ ale wystąpi problem z AIM, który rozwiązujesz tak:

Cytuj:
Znalazłem sposób aby chodziły strony na wersji PL
"Trzeba rozpakować Laptop.slf i skopiować pliki do folderu Laptop ,następnie
zmenić nazwe pliku funeralad_12.sti na funeralad_9.sti"



Ściągnij se tesz deszcz :lol:

http://www.ja-galaxy-forum.com/ubb/ulti ... p=1#000014


*
 
lukasamd
Post : 22 cze 2006 13:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Link niestety nie działa.


*
  WWW
Lecter
Post : 22 cze 2006 13:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 158
  • Dołączył: 31.05.2006




*
 
Popuś
Post : 24 cze 2006 13:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


Lecter pisze:
Jesli zainstalujesz na PL to wsio będzie git /część po angolu

Tak do końca nie bedzie wsio git, bo część fontów się popierdzieli w polskich wypowiedziach...


*
  WWW
Lecter
Post : 24 cze 2006 16:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 158
  • Dołączył: 31.05.2006


@Popuś
to chyba wiadome...


*
 
lukasamd
Post : 26 cze 2006 12:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Lecter pisze:
@Popuś
to chyba wiadome...


No tak.


*
  WWW
Bartek0511
Post : 19 lip 2006 22:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Lecter pisze:
Jesli zainstalujesz na PL to wsio będzie git /część po angolu/ ale wystąpi problem z AIM,

Ja zainstalowałem sobie JA2 V1.05r z CD-Action, wypakowałęm V1.13 skopiowałem "DataV1.13" do oryginalnego "Data" z JA2 i wszystko działa nawet problemów z AIM nie ma.


*
 
snick
Post : 20 lip 2006 21:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Jeszcze nie mam zdania na temat tego moda, bo dopiero zacząłem w niego grać (jestem w drugim sektorze), a przed tym jak za niego się poważnie zabiorę, planuję jeszcze skończyć UC:PL i ewentualnie Wildfire.

Jednak zmiana rozdzielczości, możliwość werbowania dowolnej liczby IMPów, dodanie możliwych do wybrania umiejętności kamuflaż oraz snajperstwo przy tworzeniu postaci to z pewnością spore zalety.

Przy MP5 jednego z moich podwładnych znalazłem dołączony tłumik błysków - taki przyjemny smaczek.

A, warto też wspomnieć o tym, że wprowadzono dodatkowy tryb prowadzenia ognia ciągłego a także graficzne przedstawienie procentowej szansy na trafienie.

Ogólnie - zmiany, które do tej pory zauważyłem przypadły mi do gustu, więc jestem na "Tak"


*
  WWW
lukasamd
Post : 21 lip 2006 17:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


snick pisze:
Jednak zmiana rozdzielczości, możliwość werbowania dowolnej liczby IMPów, dodanie możliwych do wybrania umiejętności kamuflaż oraz snajperstwo przy tworzeniu postaci to z pewnością spore zalety.


Ja tez musze zagrać w 1.13 - ankieta pokazuje ze chyba warto ;) . Musze najpierw skończyć UC a to też "chwilkę" mi jeszcze zajmie. Na jaką zmieniono rodzielczość? 800x600 czy taka jak w Wildfire. Trcohę nie rozumiem możliwości werebowania dowolnej liczby IMP - jak to? Mogę zrobić swoich nawet i ze 20? I każdy za marne 3.000 $ ? Nie za duże to ułatwienie?


*
  WWW
Bartek0511
Post : 21 lip 2006 17:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


lukasamd pisze:
Trcohę nie rozumiem możliwości werebowania dowolnej liczby IMP - jak to? Mogę zrobić swoich nawet i ze 20? I każdy za marne 3.000 $ ?


Możesz zrobić tylko 6 i każdy kosztuje 3000$


*
 
lukasamd
Post : 21 lip 2006 17:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No to musze przyznać że ułatwienie jest i to naprwdę spore - łączny koszt to 18.000 $ i nie płace już później - pytanie jakie mi się teraz nasuwa, po co więc wynajmować jakichkolwiek najemników? Mogę zrobić sobie zrobić zestaw speców od wszystkiego - jeden mechanik, drugi lekarz, trzeci snajper itd.


*
  WWW
snick
Post : 21 lip 2006 17:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Cytuj:
Na jaką zmieniono rodzielczość? 800x600 czy taka jak w Wildfire.


Po ściągnięciu odpowiednich plików (wersja ja2 1.13Hires http://v113.ja2mods.de/index.html ) i ich zainstalowaniu należy dokonać zmiany w pliku ja2.INI.

Kod:
[Ja2 Settings]
CD=c
CUSTOM_DATA_LOCATION=Data-1.13
; -----------------------------------------
; Select the screen resolution of the game
;
; 0 ... 640x480
; 1 ... 800x600
; 2 ... 1024x768
; -----------------------------------------
SCREEN_RESOLUTION=


Po znaku "=" na końcu należy umieścić cyfrę 0, 1 lub 2 w zależności od wybranej rozdziałki.

można więc grać w JA2 1,13 hires w następujących rozdzielczościach:
640x480
800x600
1024x768 (jak w Wildfire)


*
  WWW
Len
Post : 21 lip 2006 18:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


lukasamd pisze:
pytanie jakie mi się teraz nasuwa, po co więc wynajmować jakichkolwiek najemników?

Dokładnie, to nie ma większego sensu. Stworzę sobie idealnych najemników i niepotrzebne mi żadne AIM ani MERC. Sam pomysł zwiększenia liczby IMPów był dobry ale ktoś tam mocno przesadził, gra jest zbyt mocno ułatwiona a taka być nie powinna.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Następna


cron