Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
BoloG
Post : 13 cze 2013 09:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 07.06.2013


kamizelki z uniformem z smeagol item mod to po prostu świetny pomysł, wielkie dzięki, że zająłeś się shotgunami.


*
 
Piotr_1987
Post : 13 cze 2013 09:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 03.06.2013


na chwilę obecną analizuje struktury AIMNAS , IoV i najnowszej 1.13.6116 /
zastanawiam się nad wyciągnięciem itemów z Smeagola i IoV dodanie trochę swoich i zaimplementowanie do 1.13 bez dodatkowych exe i innych niekompatybilnych w różnych wersjach opcji.
Generalnie struktura plików nie zmienia się muszę tylko posprawdzać jak będzie to działało w przykładowym pomyśle na chwilą obecną ver. alpha jest w 1% gotowa :P

_________________
Obrazek


*
 
BoloG
Post : 13 cze 2013 10:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 07.06.2013


@Piotr_1987 prosiłeś o ciekawe pomysły, od pewnego czasu chodził mi po głowie pewien pomysł koncepcyjny nie wiem czy ktoś już implementował to w jakimś modzie i czy jest to do zrobienia od strony mechaniki gry; mianowicie myślałem o kamuflażu na broń w formie sprey u wpływającym na mechanikę gry tak jak kamuflaż na twarz tylko w mniejszym stopniu no i zmieniającym kolor broni (na początek kilku modeli broni).


*
 
Piotr_1987
Post : 13 cze 2013 13:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 03.06.2013


bardzo ciekawy pomysł ... niestety dość problematyczny przy obecnej ilości broni ponieważ dla każdego modelu trzeba wykonać dodatkowe staty. oraz grafiki. ale masz u mnie dużego + pomysł ciekawy a jednocześnie wpasowujący się logikę powstałych modyfikacji

_________________
Obrazek


*
 
Piotr_1987
Post : 13 cze 2013 16:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 03.06.2013


Dobre i złe wieści ... wygląda na to że jestem w stanie zaimplementować to co zaplanowałem ... złe wiadomości : ILOŚĆ PRACY :o
-dla uzmysłowienia dla kazdej kamizelki wychodzi jakies 10 różnych wariantów ... 15 z założeniem dwóch upgradów

- Jak dobrze pójdzie w przyszłym tygodniu zacznę pracę nad wszystkim :)

* na pierwszy ogień kamizelki i ogólnie umundurowanie. Na podstawie modyfikacji można stwierdzić, że mamy 3 rodzaje tego sprzętu:
1) Klasyczny z JA2 (Kevlar, Twaron, Spectra, Dyneema) [pomijam guardian który jest właściwie wersją kevlarową]
2) Dodatkowy znany nam z IoV-DBB Kamizelki Kazak, SPEAR RBA, PASGT i inne
3) Zestawy łączone Kamizelka + Bluza
3a) Zestawy jak w SMEAGOL Item mod (połączenie uniformu z którąś wersją kamizelki dający nam 2w1)
3b) Zestawy gotowe ("nierozłączne") np. Felin Uniform & Vest.

pomysł jest prosty i chodzi o połączenie tego wszystkiego w kompatybilną i mieszalną całość do tego chciałbym dodać warianty C-18

Pytanie do was czy macie jeszcze jakieś pomysły do zastosowania w tej grupie ?

Każdy pomysł może się przydać także śmiało :)

_________________
Obrazek


*
 
BoloG
Post : 14 cze 2013 10:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 07.06.2013


W modzie Smeagola ciekawa była też możliwość połączenia niektórych kamizelek z camo uniform (BDU Woodland) dzięki czemu powstawała kamuflująca wersja tej samej kamizelki.

lista dostępnych kombinacji w wątku AIMNAS FAQ na Bear s Pit:

http://www.ja-galaxy-forum.com/board/ub ... Post288667


*
 
Piotr_1987
Post : 14 cze 2013 18:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 03.06.2013


BoloG pisze:
W modzie Smeagola ciekawa była też możliwość połączenia niektórych kamizelek z camo uniform (BDU Woodland) dzięki czemu powstawała kamuflująca wersja tej samej kamizelki.


tak mam to w 3a) ...
na dniach wrzucę listę kamizelek i możliwych połączeń

*lepiej zastosować uproszczony system kamuflażu czy rozwinięty ?

** mały update chciałem zastosować tryb łączenia wszystko ze wszystkim ale naliczyłem ponad 18 rodzajów uniformów + chcą dodać jeszcze wz.93 woodland i desert czyli byłoby 20 różnych kombinacji dla jednej tylko kamizelki mając coś koło 45 kamizelek ... no trochę za dużo roboty :D kombinuje jak uprościć system :)

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 14 cze 2013 19:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Może dobrym pomysłem będą nowo dodane różnorodne ładunki wybuchowe. Coś do burzenia ścian, ale nie C4, HMX. Może jakieś ładunki do szturmowania drzwi?

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Piotr_1987
Post : 14 cze 2013 19:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 03.06.2013


na chińskim forum IoV znalazłem temat dotyczący ładunków wybuchowych i granatów ma jakies 260 stron postów także zacznę ogarniać jak zrobię kamizelki :) ale pomysł całkiem fajny -> zawsze brakowało mi DUŻEGO MŁOTKA do drzwi :)

* po długim i intensywnym procesie ten-tegowania doszedłem do wniosku, że trochę podzielę wymienność osprzętu do kamizelek. Do zestawu klasycznych kamizelek z JA (Kevlar,Twaron,Spectra,Dyneema) będzie po 28 rodzaji kamizelek, z których część będzie odwracalna część nie. Dla większości kamizelek planuję modyfikacje z C-18 oraz mundurami. Niestety cały czas uwiera mnie pomysł z różnorodnością mundurów. Stosując klasyczne rozwiązanie czyli po jednym mundurze z rodzaju (miejski, pustynny itp.) wychodzi nam wcześniej wspomniane 28 wersji. Stosując różne mundury które siłą rzeczy mają różne staty (głównie chodzi mi o maskowanie) otrzymujemy wykładniczo dużo więcej kombinacji :/ Problem nadal próbuje rozgryźć. Wszelkie sugestie mile widziane

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 16 cze 2013 14:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Piotr_1987 pisze:
...zawsze brakowało mi DUŻEGO MŁOTKA do drzwi...

haha podoba mi się to określenie :jupi:

Piotr_1987 pisze:
* po długim i intensywnym procesie ten-tegowania doszedłem do wniosku, że trochę podzielę wymienność osprzętu do kamizelek. Do zestawu klasycznych kamizelek z JA (Kevlar,Twaron,Spectra,Dyneema) będzie po 28 rodzaji kamizelek, z których część będzie odwracalna część nie. Dla większości kamizelek planuję modyfikacje z C-18 oraz mundurami. Niestety cały czas uwiera mnie pomysł z różnorodnością mundurów. Stosując klasyczne rozwiązanie czyli po jednym mundurze z rodzaju (miejski, pustynny itp.) wychodzi nam wcześniej wspomniane 28 wersji. Stosując różne mundury które siłą rzeczy mają różne staty (głównie chodzi mi o maskowanie) otrzymujemy wykładniczo dużo więcej kombinacji :/ Problem nadal próbuje rozgryźć. Wszelkie sugestie mile widziane

Nie za dużo tego wszystkiego?
W 1.13 są jeszcze komplety (kamizelka+spodnie):
-operacje polowe
-zwiadowca
-medyk
-mechanik

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Piotr_1987
Post : 16 cze 2013 18:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 03.06.2013


micand1989 pisze:
W 1.13 są jeszcze komplety (kamizelka+spodnie):
-operacje polowe
-zwiadowca
-medyk
-mechanik


nie zapomniałem o tej grupie lecz troszkę zamierzam ją zmienić z racji tego, że właściwa kamizelka nie ma kieszeni na zestawy ratunkowe, mechanika itp. bardziej wymienione kieszenie są w LBE

* Pierwszy zestaw testowy prawie gotowy, niestety praca wzywa i do końca tygodnia prawdopodobnie się nie wyrobie z wypuszczeniem czegoś stabilnego. Cel na beta v3 22.06 (sobota)

_________________
Obrazek


*
 
BoloG
Post : 17 cze 2013 22:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 07.06.2013


mam trochę off topowe pytanie, zdobyłem w grze karabin Galil ARM 5.56 ale niestety natrafiłem na błąd mianowicie zamiast amunicji 5.56x45 do broni przypisana jest amunicja "rocket" wszystkie pozostałe dane i staty wydają się być ok, czy wystarczy zmienić parametr ammo name odpowiedniej broni z 14 na 8 w Data-Iov/TableData/Weapons.XML żeby broń zaczęła trybić czy muszę pogrzebać coś głębiej.


*
 
Piotr_1987
Post : 17 cze 2013 22:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 03.06.2013


dokładnie ;) i dzięki za info wrzucę poprawkę również u siebie

_________________
Obrazek


*
 
BoloG
Post : 17 cze 2013 22:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 07.06.2013


Cytuj:
mam trochę off topowe pytanie, zdobyłem w grze karabin Galil ARM 5.56 ale niestety natrafiłem na błąd mianowicie zamiast amunicji 5.56x45 do broni przypisana jest amunicja "rocket" wszystkie pozostałe dane i staty wydają się być ok, czy wystarczy zmienić parametr ammo name odpowiedniej broni z 14 na 8 w Data-Iov/Table-Data/Weapons.XML żeby broń zaczęła trybić czy muszę pogrzebać coś głębiej.


Zmieniłem parametr, przetestowałem i "everything works as advertised" zacząłem się też przyglądać jak wyglądają ins and outs gry.
Mam nadzieję, że kiedy będziesz miał chwilę czasu to wstawisz dla mnie tę paczkę shotgunów Kel Tec KSG, co do zestawów kamizelek i kamuflaży Twoja koncepcja mi się podoba, na razie nie mam nic do dodania.


*
 
Piotr_1987
Post : 18 cze 2013 08:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 03.06.2013


Kel-Tec'ki czekają na testy ... bezczelnie ukradłem całą paczkę z AIMNASA lecz jej jeszcze nie testowałem no i staty trzeba dopasować. Testy kamizelek zacznę na dniach to przetestuje też KT

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna