Jagged Alliance Center - Forum

Dzisiaj jest 21 sty 2018 14:18


Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
M'cin
Post : 12 lut 2013 20:14
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 725
  • Na JAC od: 18.11.2009


Chodzi Ci o to, żeby jeden najemnik mógł mieć więcej niż jedną, dobrze rozumiem?


*
 
Ronnie
Post : 13 lut 2013 00:52
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 109
  • Na JAC od: 05.03.2012
  • Skąd: Radom


Chyba się nie da. Ini editor nie operuje plikiem "Skills_Settings".
Za perki (ich ilość) odpowiada sekcja [Generic Traits Settings]:
-MAX_NUMBER_OF_TRAITS
-NUMBER_OF_MAJOR_TRAITS_ALLOWED
Ten drugi odpowiada za ilość różnych umiejętności jakie można zaznaczyć
Jednak jak chcesz przy tym kombinować to pierwsza wartość musi być wyższa od ilości umiejętności przynajmniej o 1

np. chcesz mieć do wyboru maksymalnie 4 umiejętności będzi to wyglądało tak:
MAX_NUMBER_OF_TRAITS = 5
NUMBER_OF_MAJOR_TRAITS_ALLOWED = 4

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 13 lut 2013 07:13
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1557
  • Na JAC od: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


kamiloooooooo pisze:
Mam pytanie, a mianowicie czy za pośrednictwem INI editora
da się zmienić ilość głównych umiejętności do rozdania.
Mam na myśli takie umiejętności jak powiedzmy "Snajper"
czy "bombardier" jak i tych dodatkowych jak "oburęczność".

Gram w JA2 Arulco Revisited 1.13.

punkty rozdaje się w tym IMP_INITIAL_POINTS
umiejętności w tym...dziwne...wiem że gdzieś się to w INI edytorze zmienia ale muszę dokładnie sprawdzić (Jak przyjdę z pracy to poszuakm).

Ale jestem pewien że da się to zmienić bo sam już to zmieniałem.

------------------------------------------
EDIT
nie sprawdziłem 2 strony...widzę że już wszystko wyjaśnione.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
kamiloooooooo
Post : 15 lut 2013 00:19
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Na JAC od: 12.02.2013


Wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło.


*
 
NoYess
Post : 25 mar 2014 22:27
Offline
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Na JAC od: 25.03.2014


Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post :D
Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico.


*
 
micand1989
Post : 26 mar 2014 14:50
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1557
  • Na JAC od: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


NoYess pisze:
Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post :D
Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico.

Nie jest za to odpowiedzialny żaden plik ini, a co za tym idzie nie da się tego zmienić w INI edytorze.

Prawdopodobnie w kodzie źródłowym można to zmienić, ale nie dam sobie za to ręki uciąć.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Jazz
Post : 27 mar 2014 19:59
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 319
  • Na JAC od: 09.12.2006


NoYess pisze:
Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post :D
Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico.


Możesz zastosować taki trik ;)

W katalogu "Data\scripts" (jeżeli grasz w trybie vanilla) lub w katalogu Data1.1-3\scripts (gdy grasz w trybie v1.13) znajduje się plik HourlyUpdate.lua. Jest to skrypt wykonywany podczas kompresji czasu na mapie strategicznej. Możesz go zmodyfikować dodając w funkcji function HourlyQuestUpdate() taki kod :

Kod:

      for i = 1,12 do
         if ( GetTownLoyaltyStarted (i) == true ) then
            SetTownLoyalty ( i, 100 )
         end
      end



Ten kod możesz dodać gdzieś na początku tej funkcji lub na jej końcu, przed ostatnim "end".

Jeżeli posiadasz zdobyty jakiś jeden sektor danego miasta, to funkcja GetTownLoyaltyStarted (i) == true sprawdzi czy lojalność w danym mieście jest aktywna. Jeżeli tak, to funkcja SetTownLoyalty ( i, 100 ) ustawi lojalność na 100%. Ta czynność będzie wykonywana co godzinę.

Możesz też pobawić się plikiem StrategicTownLoyalty.lua. Jest tam taka funkcja function HandleGlobalLoyaltyEvent( ubEventType, sSectorX, sSectorY, bSectorZ ). Funkcja zawiera informacje o przegranych bitach, zdobytych lub utraconych miastach .itp. Możesz tam zmodyfikować lojalność, np. wartości ujemne zamienić na dodatnie. Dzięki temu, jeżeli przegrasz lub wygrasz lojalność zawsze będzie dodatnia ;)

Jak potrzebujesz więcej informacji o tych plikach lua, to odsyłam pod ten link.


*
 
NoYess
Post : 27 mar 2014 23:41
Offline
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Na JAC od: 25.03.2014


Cytuj:
Możesz zastosować taki trik ;)

W katalogu "Data\scripts" (jeżeli grasz w trybie vanilla) lub w katalogu Data1.1-3\scripts (gdy grasz w trybie v1.13) znajduje się plik HourlyUpdate.lua. Jest to skrypt wykonywany podczas kompresji czasu na mapie strategicznej. Możesz go zmodyfikować dodając w funkcji function HourlyQuestUpdate() taki kod :

Kod:

for i = 1,12 do
if ( GetTownLoyaltyStarted (i) == true ) then
SetTownLoyalty ( i, 100 )
end
end



Ten kod możesz dodać gdzieś na początku tej funkcji lub na jej końcu, przed ostatnim "end".

Jeżeli posiadasz zdobyty jakiś jeden sektor danego miasta, to funkcja GetTownLoyaltyStarted (i) == true sprawdzi czy lojalność w danym mieście jest aktywna. Jeżeli tak, to funkcja SetTownLoyalty ( i, 100 ) ustawi lojalność na 100%. Ta czynność będzie wykonywana co godzinę.

Możesz też pobawić się plikiem StrategicTownLoyalty.lua. Jest tam taka funkcja function HandleGlobalLoyaltyEvent( ubEventType, sSectorX, sSectorY, bSectorZ ). Funkcja zawiera informacje o przegranych bitach, zdobytych lub utraconych miastach .itp. Możesz tam zmodyfikować lojalność, np. wartości ujemne zamienić na dodatnie. Dzięki temu, jeżeli przegrasz lub wygrasz lojalność zawsze będzie dodatnia ;)

Jak potrzebujesz więcej informacji o tych plikach lua, to odsyłam pod ten link.


Bóg zapłać,dobry człeku . ;]


*
 
lucaskane
Post : 16 cze 2014 19:58
Offline
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Na JAC od: 13.06.2014


witam, jest możliwość wyłączenia możliwości wchodzenia na dachy przez wroga? posiadam v4870 z arulco revisited


*
 
micand1989
Post : 16 cze 2014 22:21
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1557
  • Na JAC od: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


lucaskane pisze:
witam, jest możliwość wyłączenia możliwości wchodzenia na dachy przez wroga? posiadam v4870 z arulco revisited

Nie.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Marquss
Post : 08 paź 2015 01:25
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Na JAC od: 18.03.2015


czy jest opcja WYLACZENIA czy dany najmenik kogos lubi badz nie? wiaodmo ze przy przedluzaniu kontraktu nie da sie jesli 2 gosci sie nie lubi, jeden musi zniknac. da sie to wylaczyc w INi edytorze albo gdzies indziej. szukam szukam i nic? :D


*
 
misiek5872
Post : 08 paź 2015 08:22
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 62
  • Na JAC od: 03.06.2015


Raczej nie da się tego obejść.


*
 
Marquss
Post : 08 paź 2015 11:57
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Na JAC od: 18.03.2015


a to kicha. bo recznie kazdego MERCa usuwac wartosc hated1,2 itd jest zbyt zmudne.


*
 
Ripper
Post : 08 paź 2015 16:27
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 283
  • Na JAC od: 24.09.2010


A merc profile editor ?


*
 
Marquss
Post : 08 paź 2015 20:33
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Na JAC od: 18.03.2015


no ale recznie trzeba kazdego? to wiem jak zmienic ;) mialem nadzieje ze jest gdzies opcja on/off


*
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna

Przejdź do:  

Dzisiaj jest 21 sty 2018 14:18


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Odsłony   Ostatni post 
Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Załączniki AIMNAS: problemy, pytania, odpowiedzi

[ Przejdź na stronęPrzejdź na stronę: 1 ... 13, 14, 15 ]

Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. ja 2 ub hybryda 1.13 ini edytor

Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. INI editor

Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Poradnik INI EDITOR (by Ormus n2o)

[ Przejdź na stronęPrzejdź na stronę: 1, 2 ]

Wyświetl najnowszy post

Na tym forum nie ma nowych nieprzeczytanych postów. Data/APCBPConstants.ini

Wyświetl najnowszy post

 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników