Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Następna
Autor Wiadomość
DeanThomas
Post : 19 lut 2012 11:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 85
  • Dołączył: 31.08.2008
  • Skąd: Staszów


Przepraszam wszystkich, którzy pisali to już pewnie tysiące razy, ale nie mogę znaleźć w jaki dokładnie sposób zainstalować 1.13 na Wildfire. Po prostu mam czyste Wildfire i co mam zrobić abym zagrał w ten mod. Byłoby miło gdyby ktoś dał linka do najnowszej wersji. Bardzo proszę pomóżcie :|


*
 
Starchris
Post : 19 lut 2012 11:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


DeanThomas pisze:
Przepraszam wszystkich, którzy pisali to już pewnie tysiące razy, ale nie mogę znaleźć w jaki dokładnie sposób zainstalować 1.13 na Wildfire. Po prostu mam czyste Wildfire i co mam zrobić abym zagrał w ten mod. Byłoby miło gdyby ktoś dał linka do najnowszej wersji. Bardzo proszę pomóżcie

Najpierw instalujesz czyste JA2 Wildfire. Na to nakładasz JA2 Mods on Wildfire v1.23, a na końcu na to wszystko nakładasz Wildfire 1.13(4870) AIMNAS v21 PL

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
DeanThomas
Post : 19 lut 2012 12:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 85
  • Dołączył: 31.08.2008
  • Skąd: Staszów


Wielkie dzięki Starchris :ok:


*
 
calderon
Post : 21 lut 2012 18:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 15.02.2012


SaviolaMaster pisze:
Ale spoko, Instalujesz WF, na to dalej nakładkę Starchrisa i wgrywasz AIMNAS'a. Koniec. Wszystko śmiga jak należy (co najwyżej będziesz zmuszony do uruchomienia jako administrator/uruchomienia w trybie zgodności z XP).

Jeśli tak bardzo chcesz mieć JA2 + mapy z WF (co moim zdaniem jest bezsensu) to nie używasz nakładki (ona jest na WF) a mapy zwyczajnie kopiujesz.

Po wgraniu AIMNAS co sektor lub kilka mam błędy typu runtime error i co chwile wywala mnie na pulpit.

Chciałbym wgrać pliki z Wildfire na JA2 v1.13 tak jak ktoś sugerował na Bear's Pit tylko nie wiem które.
Jak wgram same mapy z WF to mam mieszankę tych z WF i JA2 i nie idzie grać.

Proszę o podpowiedź.


*
 
Starchris
Post : 21 lut 2012 18:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


calderon pisze:
Po wgraniu AIMNAS co sektor lub kilka mam błędy typu runtime error i co chwile wywala mnie na pulpit.

Chciałbym wgrać pliki z Wildfire na JA2 v1.13 tak jak ktoś sugerował na Bear's Pit tylko nie wiem które.
Jak wgram same mapy z WF to mam mieszankę tych z WF i JA2 i nie idzie grać.

Proszę o podpowiedź.


Zainstaluj to tak jak ja napisałem w drugim poście na tej stronie czyli:

Najpierw instalujesz czyste JA2 Wildfire. Na to nakładasz JA2 Mods on Wildfire v1.23, a na końcu na to wszystko nakładasz Wildfire 1.13(4870) AIMNAS v21 PL

Nie ma możliwości, żeby coś Ci źle po tym chodziło.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
calderon
Post : 25 lut 2012 04:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 15.02.2012


Starchris, potestowałem i mam takie błędy:

1. Runtime error przy wchodzeniu z sektora B9 do A9.
Assertion Failure [Line1368 in file .\Map Edgepoints.cpp]. Attempting to do a debug save as SaveGame97.sav (this may dail)
Sector A9 level 0 doesn't have any isolated south mapedgepoints. KM. 1

2. Przy kliknięciu na broń, parametr celność pokazuje 0. W JA2 1.13 4870pl nie ma tego błędu.

3. W MERC zamiast zdjęcia Bubby jest zdjęcie Blooda (dotyczy 4870pl JA2 1.13 i Wildfire).

4. W laptopie część informacji jest w języku angielskim. W JA2 1.13 4870pl jest wszystko po polsku.

JA2Gold i JA2 Wildfire mam w wersji angielskiej.


*
 
Starchris
Post : 25 lut 2012 13:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


calderon pisze:
Starchris, potestowałem i mam takie błędy:

1. Runtime error przy wchodzeniu z sektora B9 do A9.
Assertion Failure [Line1368 in file .\Map Edgepoints.cpp]. Attempting to do a debug save as SaveGame97.sav (this may dail)
Sector A9 level 0 doesn't have any isolated south mapedgepoints. KM. 1

2. Przy kliknięciu na broń, parametr celność pokazuje 0. W JA2 1.13 4870pl nie ma tego błędu.

3. W MERC zamiast zdjęcia Bubby jest zdjęcie Blooda (dotyczy 4870pl JA2 1.13 i Wildfire).

4. W laptopie część informacji jest w języku angielskim. W JA2 1.13 4870pl jest wszystko po polsku.

JA2Gold i JA2 Wildfire mam w wersji angielskiej.


To nie są Twoje błędy ani nie są to również błędy JA2 1.13(4870). To są błędy AIMNAS'a i nic na to nie poradzimy. Musimy czekać na wersję 25, która jest w przygotowaniu ale nie jest jeszcze wersją stabilną. Wszystko poprawnie zainstalowałeś dlatego na chwilę obecną lepiej nie będzie.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
calderon
Post : 02 mar 2012 12:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 15.02.2012


Najbardziej wkurzająca jest sytuacja kiedy w mojego IMPa(nie mają znaczenia umiejętności czy cechy) poleci seria albo kilka strzałów a ten od razu kuli się ze strachu i co turę punkty akcji ma na minusie i dalsza gra nie ma sensu. Tego nie ma w JA2_1.13 więc zakładam, że to również problem AIMNAS'a.


*
 
Stridingshadow
Post : 02 mar 2012 12:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


calderon pisze:
Najbardziej wkurzająca jest sytuacja kiedy w mojego IMPa(nie mają znaczenia umiejętności czy cechy) poleci seria albo kilka strzałów a ten od razu kuli się ze strachu i co turę punkty akcji ma na minusie

Niestety to jest zgodne z mechaniką gry, i jej założeniami.
Zastanów się, czy byłbyś w stanie swobodnie działać pod ostrzałem.
To samo tyczy się zresztą wrogów.

Istnieje cecha 'fearless/nieustraszony' dzięki której jesteś mniej podatny na strach związany z ogniem zaporowym, ale masz mniejszą premię do unikania pocisków, kiedy jesteś w ruchu.

_________________
Obrazek


*
 
calderon
Post : 02 mar 2012 17:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 15.02.2012


Stridingshadow pisze:
Istnieje cecha 'fearless/nieustraszony' dzięki której jesteś mniej podatny na strach związany z ogniem zaporowym, ale masz mniejszą premię do unikania pocisków, kiedy jesteś w ruchu.

Tylko umiejętność Zastępca Szeryfa ma +50% odporności na strach lub 100% na Dowódca Drużyny a nie cecha charakteru Nieustraczony.

Stridingshadow pisze:
Niestety to jest zgodne z mechaniką gry, i jej założeniami.
Zastanów się, czy byłbyś w stanie swobodnie działać pod ostrzałem.
To samo tyczy się zresztą wrogów.



Testowałem na Steroidzie i IMP bo obaj mają poziom doświadczenia=1.
Założenia: poziom doświadczony i expert, cechy nowe oraz ekwipunek i dodatk nowe, tylko strzały niecelne:

WF_1.13:
- niecelny wystrzał serią 3, 5 kul a żołnierz kuli się ze strachu albo nie, następnie podbiega 8 kwadratów i okłada Steroida 3 razy pięściami, albo strzela i podbiega.
- dopiero niecelna seria 9 pocisków sprawia, że żołnierz zostaje przyparty do muru i nie rusza się.
- strzał niecelny w Steroida z pistoletu, odległość 7 kwadratów, Steroid kuli się ze strachu i traci 50AP.
- niecelny ogień krzyżowy w Steroida, 1 strzał ze strzelby i jeden strzał z karabinu, Steroid traci 190AP(z 87 na -103), nie ma szans na wycofanie chociaż kuca przy drzewie
- Steroid strzela dwa razy niecelnie ze Spasa w żołnierza oddalonego o 5 kwadratów a ten tylko kuca a nie kuli się, w kolejnej turze strzela raz z pistoletu w Steroida.

Gdyby Steroid został przyparty po serii do muru to rozumiem ale on tylko się kuli i traci tyle AP, że nie jest w stanie poruszyć się o kwadrat .

JA2_1.13:
- niecelne 3 strzały w Steroida z pistoletu z 7 kwadratów, Steroid traci kilka AP
- Steroid co turę strzela niecelnie ze strzelby w żołnierza a ten jak stał tak stoi albo kuca ale nie kuli się, podbiega i oddaje strzał

Testowane na IMP. Oddałem ponad 15 strzałów z serii nad głową żołnierza a ten nie dość, że nie skulił się ani nie został przyparty do muru to jeszcze przebiegł kilkanaście kwadratów.


Skoro 1.13 jest nakładką na Wildfire i nie jest to błąd to jak wytłumaczyć fakt, że w JA2 +1.13 tego problemu nie ma?:)

Fajnie, że jest zachowanie pod ostrzałem tylko niech działa w dwie strony a nie tylko w jedną.
W którym pliku znajdę linijkę kodu odpowiedzialną za ten job?


Ostatnio zmieniony 03 mar 2012 09:54 przez calderon, łącznie zmieniany 8 razy

*
 
kazpex
Post : 07 gru 2012 16:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 07.12.2012


Witam,

Jestem tu nowy ale chciałem się podzielić swoimi spostrzeżeniami "na gorąco" (zainstalowałem Wildfire ze Steama, następnie JA2 Modifications on JA2 Wildfire (v. 1.23) i na końcu Wildfire 1.13(4870) AIMNAS v21. Oczywiście dodatkowo podmieniem plik ten od prawidłowego wyświetlania mapy - podmieniłem zawartość katalogu ADDONS z JA2 Modifications on JA2 Wildfire (v. 1.23) i usunąłem plik ja2set.data. A więc:

1. Podczas wczytywania gry wyskakują jakieś błędy ale dalej idzie,
2. W MERC zamiast portretu "Bubby" jest porter "Blooda",
3. Podczas gry niechcący kliknąłem na nieodkryty sektor,
4. Obrys miasta Meduna jest tak jakoś do połowy.....

To tak na szybko :)

Pozdrawiam.


*
 
micand1989
Post : 07 gru 2012 17:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


kazpex pisze:
Jestem tu nowy ale chciałem się podzielić swoimi spostrzeżeniami "na gorąco" (zainstalowałem Wildfire ze Steama, następnie JA2 Modifications on JA2 Wildfire (v. 1.23) i na końcu Wildfire 1.13(4870) AIMNAS v21. Oczywiście dodatkowo podmieniem plik ten od prawidłowego wyświetlania mapy - podmieniłem zawartość katalogu ADDONS z JA2 Modifications on JA2 Wildfire (v. 1.23) i usunąłem plik ja2set.data.


kazpex pisze:
1. Podczas wczytywania gry wyskakują jakieś błędy ale dalej idzie,

cytując stare polskie porzekadło: "Co za dużo to niezdrowo"
kazpex pisze:
2. W MERC zamiast portretu "Bubby" jest porter "Blooda",

Plik Faces.xml z różnych wersji daje różny efekt.
kazpex pisze:
3. Podczas gry niechcący kliknąłem na nieodkryty sektor,

i co?? Nic się nie stało??
kazpex pisze:
4. Obrys miasta Meduna jest tak jakoś do połowy.....

Pliki Cities.xml z różnych wersji różnią się od siebie dlatego jest mniejszy.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
kazpex
Post : 07 gru 2012 17:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 07.12.2012


Przepraszam, że nie dopisałem do pkt. 3 treści "wywaliło mnie z do Windowsa z błędem" ale może to incydent był.

Generalnie moje pierwsze wrażenie jest "miażdżące" - szczególnie zmieniony system walki, ilość sprzętu a więc i opcja majsterkowania się pewnie zwiększyła...

Jeszcze pytanko - jak można zmienić obrażenia zadawane od broni aby były bardziej realistyczne i ewentualnie jakieś sugestie wjak bardzo to zmienić aby było ok?


*
 
micand1989
Post : 07 gru 2012 19:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


kazpex pisze:
Jeszcze pytanko - jak można zmienić obrażenia zadawane od broni aby były bardziej realistyczne i ewentualnie jakieś sugestie wjak bardzo to zmienić aby było ok?

Tak, są trzy sposoby.

1. INIEdytor - tam zmienia się obrażenia do wszystkich broni. Jest tam współczynnik procentowy. 100 = normalnie, 200 = podwojone.

2. weapons.xml - plik w którym zawarte są wszystkie bronie. Tam można zmienić obrażenia dla poszczególnych broni.

3. AmmoTypes.xml - plik w którym możesz zmienić obrażenia dla poszczególnych amunicji (wersja dla zaawansowanych użytkowników)

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
kazpex
Post : 07 gru 2012 21:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 07.12.2012


Ta wartość 200 powinna załatwić sprawę realizmu :)

Chyba, że ktoś ma jakieś sugestie w tym temacie jak to poustawiać aby było jak najwierniejsze odwzorowanie rzeczywistości.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Następna


cron