-
Posty:
6
-
Dołączył:
12.07.2013
|
Ja raczej stawiam na precyzję każdego strzału i serii oraz różnorodność przede wszystkim postawilem na kaliber 6,8 x 43mm SPC - rzadka amunicja, owszem, droga bo droga ale warta swojej ceny. na mój skład i wyposażenie jaki mam teraz po przejęciu miast oprócz Almy i Meduny musiałem zbierać metodą - zabij i sprzedaj - z 40 dni czasu gry - oczywiście walki w San Monie, przejęcie kopalni i questy dające kase.
1) IMP - szturmowiec z naciskiem na ciche operacje (um. broń automatyczna, ukradkowość, atletyka - charakter agresywny) Steyr AUG - A3 6,8x43mm SPC - doskonała broń szturmowa z dużymi obrażeniami, z pełnym wyposażeniem nie ma sobie równych, 9pkt akcji na podniesienie do gotowości strzału i 19AP na strzał z ''pierwszego przycelowania'' to coś czego z pewnością szukałem - jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt 28AP na przeładowanie, niby nie przeszkadzają te 8 dodatkowych punktów a jednak drażni. WSS Wintoriez 9x39mm - broń na ciche akcje, ewentualnie ratowanie momentu zaskoczenia jeśli jakiś pechowiec wejdzie nam w paradę - amunicja droga, trudno dostępna ale ja nie korzystam z niej na tyle aby to odczuwac ale fakt wytłumienia strzalu i to możliwego w serii - daje nam gwarancje zabicia każdego typka
2) IMP - facet od wsparcia i szturmu na dużą grupę nieprzyjaciół (um. Strzelec RKMu, Atletyka - charakter agresywny) Fn Mag 7,62x51mm - gdy jest w pełni wyposażona w między innymi kolimator, pręt i sprężynę, lunetę 4x i koniecznie w wysuwana kolbę itd - najlepsza broń wsparcia, odrzutu praktycznie nie ma, jak na broń tego typu bardzo celna. Granatnik Milkor MGL-140 na naboje termobaryczne - moc i siła obalająca zostawia same zgliszcza, ewentualnie gotowych do wybicia maruderów
3) IMP - snajper, nic dodać nic ująć (um. Snajper, Atletyka - charakter normalny) DSR-1 338. Lapua - nie przeszkadza mi fakt powtarzalnego karabinu wyborowego, 14AP to nie jest tak dużo, po każdym strzale i przeładowaniu zostaje mi 20AP a to wystarczy na minimalną wymuszoną czasami zmiane pozycji. Precyzja i moc to coś czego szukalem ale nie spodziewalem się też tak dużego skutecznego zasięgu, spokojnie można strzelać, nawet gdy nie "widzi się" przeciwnika. HK 417 7,62x51 - broń szturmowa i nic więcej, co prawda ma swoją moc, precyzję ale używam jej tylko w infiltrowaniu bunkrów bądź gdy muszę zająć dogodną pozycję strzelecką
4) Stogie - bombardier ze sporym doświadczeniem (um. Bombardier, Bodybuilding - charakter agresywny) HK G3KA4 7,62x51mm z granatnikiem HK79 na naboje termobaryczne - broń o dużym zasięgu i sporej mocy i niestety ze sporym odrzutem, jednakże w rękach ''faceta z cygarem w gębie'' nie odczuwam tego tak bardzo, szczególnie w trybie burst. Możdzierz Commando- tu nie trzeba słów, jedno wystarczy: BUM
5) Wolf - Szturmowiec z naciskiem na nocne operacje (um. Bodybuilding, operacje nocne, uczenie - charakter samotnik) FN SCAR-68 SV 6,8x43mm - broń może nie tyle co zwrotna i stabilna jak AUG ale z większym naciskiem na precyzję jednego strzału. WKS/WKKS Wychłop 12,7x97mm Subsonic - broń z niesamowitą precyzją, mocą, zasięgiem i wyciszeniem - szkoda tylko ze brak trybu serii oraz tak malo amunicji w magazynku, ale coś za coś, w końcu to broń wyborowa.
Magic - szturmowiec z naciskiem na otwieranie drzwi (um. Technik, ukradkowość, atletyka - charakter nieustraszony) Barrett M468 6,8x43mm SPC - broń która myślałem że spełni moje oczekiwania, statystyki obiecujące, ale czasami wydaje mi się że powinna być bardziej celna, jednakże moc to ma boską. Granatnik Milkor MGL-140 na naboje termobaryczne
której broni nienawidzę? przede wszystkim LAW i RPG - dlaczego? w moich składzie zawadza, myśl że tak szybko się zużywa amunicja czy też mogę jej użyć tylko w bezpośrednim starciu czyt. strzelec jest w zasięgu wzroku nieprzyjaciela odradza mi użycie tego typu wyposażenia, jednakże fakt ''pierdutnięcia'' nimi przez wroga tak wpienia - a ostatnio strasznie upodobali sobie tą bron, więc jak tu wytrzymać nerwowo bez dobrej, zielonej herbaty - np. taka sytuacja - mój IMP od RKMu próbuje obejść przeciwnika w celu oflankowania gdy nagle podczas przebiegającej tury przeciwnika IMP ten dostaje rakietnicą w tyłek
|
|