Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Wigen
Post : 25 lut 2011 18:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa




Ostatnio zmieniony 25 lut 2011 18:19 przez Wigen, łącznie zmieniany 4 razy

*
 
Aver
Post : 26 lut 2011 11:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 259
  • Dołączył: 07.04.2010


Tekstury są takie sobie, zwłaszcza automat od coli na innym screenie, pewnie wiele osób będzie na to marudziło, ale mi osobiście to nie przeszkadza.


*
 
lukasamd
Post : 26 lut 2011 11:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Podczas faktycznej gry raczej niezbyt często będzie się korzystać z takiego przybliżenia.
Ja śmiem twierdzić, że nawet nie będzie możliwe takie ustawienie kamery, a to jest tylko pokazowy render.


*
  WWW
M'cin
Post : 26 lut 2011 16:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


A ja, że Jaggedy nigdy nie zdobywały popularności ilością wielokątów i rozdziałką tekstur ;)


*
 
wierzba
Post : 26 lut 2011 17:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 06.02.2010
  • Skąd: Legnica


Wygląda w porządku. Aż dziw, że mi się podoba bo nie wierzyłem że 3d będzie mogło dorównać JA2


*
 
GrU
Post : 26 lut 2011 21:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 258
  • Dołączył: 04.03.2008


strasznie cukierkowe te screeny, takie ładne kolorki bardziej pasują do simsów niż do killing game, ja rozumiem słoneczko palemki, oceniając tylko screeny więcej mroczności czy bardziej ponurej kolorystki by się przydało (ta, przyciemnię sobie w opcjach)

_________________
Jeżeli historia nas czegoś uczy, to tego, że każdego można zabić


*
 
Ormus n2o
Post : 26 lut 2011 22:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 163
  • Dołączył: 10.10.2009




*
 
micand1989
Post : 26 lut 2011 22:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


wszystko fajnie wygląda. screen-y, powiem szczerze mnie zaciekawiły. Tylko obawiam się jednego - czy będe mógł w to zagrać na moim bardzo starym kompie.
PS czy ktoś wie jakie bedą minimalne wymagania sprzętowe żeby to odpalić? Mam nadzieję że nie takie jak Crysis.

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 lut 2011 22:12 przez micand1989, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Wigen
Post : 26 lut 2011 22:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


micand1989 pisze:
PS czy ktoś wie jakie bedą minimalne wymagania sprzętowe żeby to odpalić?


Jeszcze nic nie wiadomo o ewentualnych wymaganiach, bo chyba jeszcze za wcześnie jest, aby cokolwiek o nich powiedzieć, ale chyba nie szkodzi zapytać ;)


*
 
Len
Post : 27 lut 2011 12:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


M'cin pisze:
A ja, że Jaggedy nigdy nie zdobywały popularności ilością wielokątów i rozdziałką tekstur ;)

Nie do końca prawda. JA2 w dniu premiery było chwalone za ładną grafikę oraz bardzo płynne i wiernie odwzorowane animacje :)

Jak dla mnie Niemcy zaczynają popełniać ten sam błąd, co Rosjanie przy Hired Guns. Koniecznie chcą, aby na kolorowej tropikalnej wyspie pojawiały się tekstury zniszczonych ścian, starego drewna i w ogóle oznak braku jakichkolwiek prac remontowych od czasu wojny. Sama idea jest poprawna, bo JA2 też tak miało ALE zamiast pozytywnego przygnębienia zacofania jakie panuje w Arulco, doznajemy negatywnego przygnębienia poziomem oprawy graficznej jaką nam twórcy zaserwowali. W dzisiejszych czasach (kiedy panują gry 3D) znacznie bardziej sprawdzoną metodą jest wprowadzenie filtrów graficznych, które wielu znanym produkcjom nadają swoistego charakteru. bitComposer nie dodał żadnego filtru.


*
  WWW
Wigen
Post : 11 mar 2011 20:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Kolejny nowy screen. Warto by go umieścić w galerii.

Obrazek


*
 
GrU
Post : 11 mar 2011 21:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 258
  • Dołączył: 04.03.2008


najemnik celuje gdzieś w dal a tu z 5m do niego prują, może akurat taka stop klatka wyszła, cienie nie pasują, z niskiej beczki jest większy niż człowieka, i ta palemka po lewo, każdy liść ma swoje źródło światła, eh wiem czepiam się

_________________
Jeżeli historia nas czegoś uczy, to tego, że każdego można zabić


*
 
Len
Post : 11 mar 2011 22:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


GrU pisze:
najemnik celuje gdzieś w dal a tu z 5m do niego prują, może akurat taka stop klatka wyszła, cienie nie pasują, z niskiej beczki jest większy niż człowieka, i ta palemka po lewo, każdy liść ma swoje źródło światła, eh wiem czepiam się

Albo gracz włączył pauzę (bo to gra z aktywną pauzą) i jeszcze nie wycelował we wroga :P Nie wiele ten screen pokazuje. Przynajmniej wiemy, że stacje benzynowe będą podobne :D


*
  WWW
Wigen
Post : 30 mar 2011 16:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa




*
 
Jaahquubel
Post : 30 mar 2011 20:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Nie za duża ta broń trochę?


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3  Następna