Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
M'cin
Post : 08 sty 2013 17:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Może i zwiększyć by się dało, ale nie widzę, jak miałoby to sensownie działać bez przemodelowania całego AI...


*
 
Starchris
Post : 08 sty 2013 20:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ja tylko dopowiem, lub powtórzę, że najnowsza wersja JA BiA jest grywalna. Pomiędzy pierwszą wersją, a dzisiejszą, jest ogromna różnica.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Halucyn
Post : 30 kwie 2013 12:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 95
  • Dołączył: 06.12.2007
  • Skąd: Włodawa


W skali 1-5 grę oceniam na 4. Wciąga jak gimnazjalista tabakę, ale ma sporo denerwujących niedoróbek. Dziwne jest chodzenie między sektorami. Jeśli chcę by np. Ira pokonała drogę z lotniska do Cambrii w jak najkrótszym czasie to robię tak: wchodzę w ekran rozgrywki i każę jej iść na skraj sektora, czyli na samo południe. Wchodzę w ekran mapy i nakierowuję ją na Drassen. Przewijam czas najwolniejszym tempem by zrobiłą dosłownie kilka kroków. Wchodzę w ekran rozgrywki i jestem w Drassen, mimo że upłynęło w grze kilka minut. Idę na skraj sektora na zachód i powtarzam w kółko to samo. Okazuje się, że jeśli chcemy to możemy dojść do takiej Cambrii w kilkanaście minut czasu wirtualnego. Jeszcze drobnostka - czy okulary przeciwsłoneczne róznią się czymś między sobą oprócz wyglądu? Okulary lotnicze (czy jak tam zwał) mają w nazwie "dobrej jakości", a mimo to są wyraźnie tańsze od tych innych.

_________________
Obrazek


*
 
M'cin
Post : 30 kwie 2013 18:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Tylko nazwa i wygląd.


*
 
Hanti
Post : 19 cze 2013 12:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 95
  • Dołączył: 28.01.2007


Len pisze:
A ja nie rozumiem czemu wszyscy porównują BiA z 1.13. No ludzie, litości - przecież to nie jest kontynuacja 1.13, tylko JA2! Ta modyfikacja zresztą nie przedstawiała wizji twórców serii, była jedynie zlepkiem innowacyjnych rozwiązań fanów.

svean pisze:
Może powiem tak - ludzie nie przyrównujcie BiA do v1.13 tylko do JA2 jak już coś. To zupełnie dwa różne byty - a jak porównywać to chyba te komercyjne, te niekomercyjne z czasem się pojawią jak damy im szansę. Wielu rzeczy w BiA które były w JA2 brakuje (jak choćby kopalni z robalami i innych motywów "przygodowych") jednak są inne (np. trudności w celowaniu do obiektu biegnącego prostopadle do linii celowania, inne motywy przygodowe itp.).

void pisze:
Czy w 2013 roku BiA stało się grywalne?
Jest już:
- inwentarz sektora?
- mgła wojny?
- pistolet w kieszeni się nadal rozładowuje?
- samoobronie trzeba dawać do ręki broń i ekwipunek biegając do każdego po kolei na mapie taktycznej?
- jak AI?
- zasięg karabinów to nadal ok. 70m?
- ile dodatków można zamontować na broni?

Da się grać z przyjemnością?


HeHe, bardzo się zabawnie czyta tą dyskusję po roku. Wczoraj właśnie zainstalowałem sobie JABIA + Crossfire, zgodnie z własną zasadą, by się nie pchać w grę przed upływem pierwszych 6 - 9 miesięcy. Skoro studia wypuszczają wersję beta do sprzedaży, to trzeba sobie radzić.

Moje wrażenia z gry są bardzo zróżnicowane, chociaż generalnie cieszę się, że się pojawiła.
Po pierwsze: zacząłem zabawę od wersji 1.13g + DLC, więc bolączki niedoróbek wersji dla niecierpliwych mnie ominęły.
Po drugie: mam już swoje lata, grałem we wszystkie poprzednie JA, więc siłą rzeczy oczekiwałem czegoś w tym stylu, ale uwzględniającego rozwój komputerów (grafika, interfejs, mysz, itp).

Co do porównań: obecnie standard JA2 to wersja 1.13, więc porównywanie JABIA do gołego JA2 to absurd. Trudno, żeby porównując tą grę zapomnieć o wszystkich osiągnięciach moderów. Podobne stanowisko zajęli chłopcy z Full Control robiący obecnie (od maja, jak zebrali kasę) Jagged Alliance: Flashback. To dlatego, jeśli coś będę porównywał, to raczej do 113, niż czegoś innego. Nie wiem czemu 113 nazywać zlepkiem rozwiązań, mi się wydaje to określenie pejoratywne. Był to raczej tygiel pomysłów, z którego wykluła się całkiem nowej jakości gra.

Ale teraz do rzeczy.
Po zainstalowaniu gry i pierwszej misji chciałem zakończyć przygodę i nie wracać do tematu. Denerwowało mnie praktycznie wszystko z wyjątkiem grafiki. Grafika mnie urzekła, chociaż kamera pracuje, jakby chciała, a nie mogła.

Postanowiłem jednak dotrwać do załatwienia pierwszego miasta (według zasad z JA2). Tutaj mi wyszło 5 misji: lotnisko, kościół, pompa wodna, kopalnia, blokada drogi i dodatkowo atak jakieś bandy. W sumie tyle, co zajęcie wszystkich sektorów Drassen w JA2.
Powiem, że gra ma potencjał i może wciągnąć, ale ilość niedoróbek, błędów, nielogiczności jest spora. Poszukałem więc modów. Teraz mam Combat Evolved i wygląda o niebo lepiej.

Ale znów wracając do rzeczy: granie na niezmodowanej podstawie JABIA nawet 1.13g + DLC nie jest tym, na co czekał świat ;)
Zaczynając od braku widoku wnętrz pomieszczeń, gdy nie ma w nich najemnika, a skończywszy na latających w samych biustonoszach panienkach, mających udawać armię, należy powiedzieć, SZKODA, że tak wyszło.

Z drugiej strony główna moja obawa o brak tur okazała się niepotrzebna. Nowy system sprawdza się świetnie! (cii, bo ktoś się zdenerwuje, ale po co tu tury?). Gdyby jeszcze dało się wydawać rozkazy bez limitu (po co mam klikać co chwilę - strzelaj w tułów?).

Jak trochę jeszcze pogram, to napiszę coś więcej na forum, ale kończąc pierwsze wrażenia: da się grać. Nawet jest przyjemnie po zainstalowaniu moda Combat Evolved + Drop All. Pozostał pewien niedosyt (mało miejsca w inwentarzu, brak konfiguracji broni, gdzie IMP, itp), ale ogólnie warto i można z przyjemnością pograć.

Podsumowując:
- jest inwentarz sektora, ale ukrytych walizek trzeba szukać na własną rękę
- można włączyć mgłę wojny, zmienia to zupełnie emocje rozgrywki (wreszcie są jakieś emocje)
- broń się nie rozładowuje, więc można sobie przygotować w bagażu naładowane spluwy na wymianę w walce
- samoobrona musi dostać do rączki, ale da się z tym żyć (chyba)
- AI podstawki leży i kwiczy, ale z mgłą wojny tego nie widać ;)
- zasięgu karabinów nie znam (miałem tylko to, co daje DLC i pierwsze mapy)
- chyba tylko jeden dodatek, ale może coś przeoczyłem, najgorsze to, że nie na stałe: jeśli zainstalujesz tłumik do pistoletu, a następnie weźmiesz do ręki karabin, to tłumik sam się rozmontuje i będzie se leżał w bagażu

_________________
Obrazek
Piszę poprawnie po polsku.


*
 
Starchris
Post : 19 cze 2013 17:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Hanti pisze:
HeHe, bardzo się zabawnie czyta tą dyskusję po roku. Wczoraj właśnie zainstalowałem sobie JABIA + Crossfire, zgodnie z własną zasadą, by się nie pchać w grę przed upływem pierwszych 6 - 9 miesięcy. Skoro studia wypuszczają wersję beta do sprzedaży, to trzeba sobie radzić ... Po pierwsze: zacząłem zabawę od wersji 1.13g + DLC, więc bolączki niedoróbek wersji dla niecierpliwych mnie ominęły.

To masz wielkie szczęście, że nie musiałeś grać w pierwszą wypuszczoną wersję do sprzedaży, to był niemal totalny dramat, przez który większość musiała przejść. Teraz wersja 1.13g to jest niebo a ziemia w stosunku do pierwszej wersji. Teraz gra się super.


Hanti pisze:
Z drugiej strony główna moja obawa o brak tur okazała się niepotrzebna. Nowy system sprawdza się świetnie! (cii, bo ktoś się zdenerwuje, ale po co tu tury?). Gdyby jeszcze dało się wydawać rozkazy bez limitu (po co mam klikać co chwilę - strzelaj w tułów?).

Też uważam, że aktywna pauza sprawdziła się bardzo dobrze. Nie wiem czy wiesz, ale jest tam tryb guard, ktory oznacza strzelanie w przeciwników gdy tylko będą w zasięgu, bez wydawania jakichkolwiek rozkazów.


Na początku moja ocena tej gry to była w przedziale 3/10 lub 4/10, teraz w wersji 1.13g to jest 7/10 lub nawet 8/10. Szkoda wielka, że przestali nad nią pracować. Jest jeszcze dużo do poprawienia.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Hanti
Post : 20 cze 2013 10:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 95
  • Dołączył: 28.01.2007


Znalazłem w opisie poprawionych rzeczy w grze, że SHIFT+ RIGHT CLICK pozwala strzelać najemnikowi w ten sam cel, aż go nie zabije. Więc jednak opcja jest, ale nie uczą jej w samouczku.

Faktycznie szkoda, że nie ma nowych łatek. Skąd wiadomo, że prace zostały zaprzestane?

_________________
Obrazek
Piszę poprawnie po polsku.


*
 
M'cin
Post : 20 cze 2013 10:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Bo studio robi teraz inną grę, a od ostatniej łatki prawie rok minął. To nie Blizzard, żeby łatać 10 lat po premierze :>


*
 
Hanti
Post : 25 cze 2013 23:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 95
  • Dołączył: 28.01.2007


Wyczaiłem listę życzeń graczy co do BIA http://boards.jaggedalliance.com/index.php?/topic/1568-official-wishlist-since-v-113/ i się pod nią podpisuję.

Gra wciąga i można przy niej miło spędzić czas, ale na każdym kroku czegoś brakuje. Wydaje mi się, że Crossfire różni się nieznacznie (jeśli w ogóle). Przeszedłem parę sektorów Crossfire i w sumie się dziwię czemu chłopcy nad tym nie popracowali. Fani podali im na tacy wszystkie bolączki. Jeszcze trochę pracy i mieliby bardzo dopracowany produkt - podstawkę (jeśli chodzi o mechanikę gry).
Potem tylko wystarczyło pykać takie DLC/addon jak Crossfire i kasa sama by wpadała. Nie mają tam nikogo od marketingu?

PS: W Crossfire wywalili gości/gościówy z siekierami. Nie widzę też babek w samych biustonoszach, więc jakaś poprawa jest ;)

_________________
Obrazek
Piszę poprawnie po polsku.


*
 
Starchris
Post : 26 cze 2013 05:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Jak by wdrożyli wszystkie te poprawki, no to rzeczywiście była by to zupełnie inna gra, oczywiście na plus.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Hanti
Post : 26 cze 2013 10:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 95
  • Dołączył: 28.01.2007


lukasamd pisze:
(...)
Swoją drogą, ciekawe jak wiele osób po zetknięciu się z JA2 1.13 mówi że czyste JA2 to "bida"... a przecież bez tego nie byłoby v1.13. Podobnie jest w innych grach.
(...)
Jeżeli gra nie będzie miała wzięcia w wypadku zupełnie nowych graczy, to możemy spakować JA do trumny i wpakować w piach - nikt nie będzie robił nowej produkcji z rozwiązaniami sprzed 13 lat dla "garstki" weteranów.


Tak z ciekawości włączyłem sobie wczoraj JA2 1.13 dla porównania i sprawdzenia czy będzie mi się chciało grać w starą grę, pomimo istnienia BIA. Polecam wszystkim ten eksperyment. Każdy może sobie sam ocenić czy nowa wersja usunęła jego chęć grania w JA2. Moja reakcja jest taka: grafika koszmarna, mapy nie da się obracać, dlaczego alt z myszką nie działa?, ale ilość opcji przy wyborze najemników, tworzeniu własnych, opcjach rozgrywki - no ludzie NIEBO i ZIEMIA (przy czym ziemią jest BIA niestety).
Już nie pamiętałem, że wprowadzili takie coś jak wybór zestawu uzbrojenia, z którym zamawiamy najemnika (pomijając zwyczajną możliwość zamówienia go bez ekwipunku).
Wspominam o tym, bo zacząłem przygodę z Crossfire, gdzie wynająłem jednego ludka za prawie 30k, więc mój zespół uderzeniowy jest jednoosobowy. Patrząc na zyski z sektorów, ceny, handlarzy, itd wydaje mi się, że zostanie tak do końca. Ale czy o to chodziło, żeby grać jednym najemnikiem?
Drugiego nie wynajmę, bo muszę też opłacić jego sprzęt, a mnie na to nie stać. A ściągnąć gościa bez sprzętu się nie da.

Aha, co do tej bidy zwykłego JA2. Nie gram i nie chcę grać w tą grę :!:
Czy pamiętacie, że w JA2 NIE BYŁO:
- efektów pogodowych wpływających na celność ognia (deszcz) lub oświetlających teren (błyskawice)
- trybu strzelania automatycznego (nie tylko seriami)
- kursora podpowiadającego szansę trafienia
- patroli milicji poza miastami
- możliwości wydawania rozkazów milicji w trakcie walki
- inwentarza pojazdów
- możliwości dowolnego kreowania IMP (tylko pytania!)
- przygotowania broni do strzału (wycelowania) bez konieczności strzału
- obserwowania terenu przez lunety karabinów (zasięg!)
- łatwego przywracania IMP po ksywce w nowej grze zamiast tworzenia go na nowo
- szczegółowych informacji o przedmiotach i broniach
- różnych rodzajów amunicji (poza czerwoną i niebieską)
- podpowiedzi jaki sprzęt ma przeciwnik, jeśli najemnik widzi go z bliska
- kamizelek, plecaków,
- dodatków do broni nakładanych na raz w ilości większej niż 4
- kategorii sprzętów w sklepie Bobbiego
- itp

JA2 vanilla to bida ;)

BitComposer stworzył grę bez oceny, kto będzie w nią grał. Zamiast gry dla weteranów lub gry dla nowych, próbowali stworzyć hybrydę. Nowicjusze i tak wybiorą Company of Heroes 2, a weterani będą narzekać publicznie (obniżając oceną gry, a tym samy zniechęcając potencjalnych kupujących).
Moje podsumowanie wrażeń z BIA to głównie rozważania nad polityką marketingową firmy, bo niedoróbki w BIA wynikają wyłącznie z tej polityki.
Przypomnę słynną zadymę z mgłą wojny. Mgła była i był 3 poziom trudności. Potem w wersji przeznaczonej do sprzedaży mgła zniknęła, razem z "trudnym" poziomem. Dziwne tylko, że nazewnictwo poziomów tego nie oddawało, bo zostawili normalny i trudny, zamiast napisać wprost, że normalny jest ŁATWY.
Teraz mgła jest w grze, ale trzeba zwrócić uwagę JAK została włączona. Mgła może być włączona, ale domyślnie (tak jak włącza grę nowy gracz) jej nie ma. Firma widać uważa, że to za trudne dla graczy.
I tu jest pies pogrzebany (hier liegt der Hund begraben)!
BC chciał stworzyć grę łatwą, przyjemną i miłą dla oka dla większości graczy (czytaj młodzieży), aby przyciągnąć ich do tematu i zarobić pieniądze. Patrzyłem na ich gry, którymi do tej pory się zajmowali. Wyglądają na produkcje niszowe (strategie różnej maści). Ładne, ale to nie XCOM Firaxis czy Starcraft. Więc wg mnie BIA miała być dla nich okrętem flagowym, czymś co przyciągnie SZEROKIE RZESZE graczy i kasa popłynie strumieniem.
To by się mogło udać, ale źle ocenili kupujących.
Ja patrzę na przykładzie młodych ludzi: mój syn chętnie pogra w jakieś Counter Strike lub Kompanię Bohaterów, pomimo tego, że poziom trudności różny.
Ale taktyczne gry strategiczne go jeszcze nie wciągają (za młody na takie skomplikowanie, jak konieczność posiadania apteczki czy amunicji). Więc tacy gracze nie stanowią bazy klientów JA. Jeśli są młodzi, to chcą szybkich strzelanek, samochodówek lub może jakiś prosty RTS.
Z kolei grupa graczy traktująca strategiczną grę taktyczną jako swoją domenę to osoby starsze (więcej niż 13-15 lat), mające swoje wymagania i patrzące nie tylko na ładną grafikę.
BIA to gra, która nie spełnia wymagań żadnych z tych grup. Jest ładna, 3D i strzela się - ale to wciąż za mało dla małolatów.
Jest nieprzemyślana i uproszczona do banału - więc za słaba dla wymagających.
Nie piszę o "weteranach" JA2 1.13, bo oni stanowią część drugiej grupy.
Gdyby BC zrobił grę w 3D, ładną, ale z mechaniką "na poziomie" to mając poparcie i peany pochwalne "weteranów" w internecie, uzyskałby pozytywny rozgłos umożliwiający podbicie sprzedaży. Ale oni zrobili odwrotnie: poszli w kierunku nowych graczy, gdzie gra zginęła "w tłumie" innych ciekawych produkcji 3D, a weteranów olali.
Patrząc na wpisy na forum BC, to widać wyraźnie. Jakoś nie za bardzo są aktywni i jakoś nie potrafią się przemóc i skierować produkt w stronę naturalnej bazy graczy. Zamiast tego szukali szczęścia wśród młodzieży ;)

A teraz krótkie wskazanie źródeł, skąd czerpałem powyższe "mądrości":
http://boards.jaggedalliance.com/index.php?/topic/3428-the-game-is-a-piece-of-shit/
I have just uninstalled this piece of garbage (jagged alliance: bia) after playing for approximately 20 hours. I came to the conclusion that the game developers don't know their arse from their elbow. - typowa reakcja na forum
http://boards.jaggedalliance.com/index.php?/topic/2032-yes-jabia-is-better-than-ja2/
I'm writing the following lines as a support for the developers. After all that complaining that I read here on the forums I feel that they deserve to hear the voice from the other side of the barricade too. - nietypowa reakcja, ale już sam wstęp wskazuje, że autor czuł, że deweloperzy dostali ostro po tyłkach
http://boards.jaggedalliance.com/index.php?/topic/1885-so-when-will-114-hit-and-whats-in-it/
Fajny zapis, co powinno być w łatce 1.14 - w formie changelog ;)

_________________
Obrazek
Piszę poprawnie po polsku.


*
 
void
Post : 26 cze 2013 11:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 51
  • Dołączył: 24.02.2012
  • Skąd: Wrocław


Jest gra na poziomie: 7.62HC, i Apeiron zbankrutował z nią.


*
 
hasan_talib
Post : 26 cze 2013 16:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


Hanti pisze:
JA2 vanilla to bida ;)


Faktycznie, w porównaniu do 1.13 ma o wiele mniej "featersów", ale najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że to jest nadal świetna gra. Nawet vanilla. Nie grałem w BiA, więc się nie będę wypowiadał, ale z ilości krytyki jaką otrzymuje... Coś tu chyba nie poszło.


*
 
Ruttwen
Post : 18 lis 2013 16:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 122
  • Dołączył: 08.06.2013
  • Skąd: Tychy


Czasem sobie myślę, że dla zachowania klimatu sama rozgrywka w najnowszych wersjach Jagged Alliance powinna opierać się na starym silniku - wyglądać tak samo jak w JA2, czyli: ten sam rzut izometryczny, ta sama grafika, mechanika, itp. Po co zmieniać coś, co już jest (chyba) doskonałe i nadal jest na czasie? Mogliby natomiast pozamieniać jedynie inne rzeczy, jak np. zupełnie nowa fabuła; nowe, dużo większe państwo, więcej sektorów; nowe postacie; więcej giwer; więcej questów itd. itd. Ktoś może powiedzieć, że to już się przecież ukazało pod postacią UB, WF itp. Chodzi mi o większą skalę niż modyfikacje, które czasem - z całym szacunkiem dla pracy twórców - wyglądają jak amatorszczyzna.

Stałbym wówczas pierwszy w kolejce po grę.


*
 
eNeR
Post : 29 maja 2015 12:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Dołączył: 29.05.2015
  • Skąd: Warszawa


Witajcie! Od lat okazjonalnie obserwowałem stronę i forum, ale teraz postanowiłem się zarejestrować, żeby pomóc odnośnie niedziałającej już strony JA (o czym mowa tutaj: https://jagged-alliance.pl/news814/ofic ... a-istniec/). Otóż jest w sieci takie cudo jak Web Archive, dzięki któremu możemy nie tylko zobaczyć, ale też odwiedzić archiwalną, działającą stronę sprzed lat :) I tak przykładowo linki do strony JA
z 2014: http://web.archive.org/web/201404221937 ... ce.com/gb/
z 2011: http://web.archive.org/web/201111110849 ... ce.com/en/
z 2000: http://web.archive.org/web/200003011511 ... iance.com/
Można do woli porobić fotki do archiwum :)

A żeby nie było do końca offtopowo - po wszelkich Hired Guns: The Jagged Edge i innych cudach (po których z płaczem i ulgą zarazem wracałem do gry w JA2) byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tej gry, ale pewnego zimowego wieczoru przewertowałem wszystko, co znalazłem na temat tej odsłony na JA Center i popełniłem podwójny zakup - BiA i Crossfire. I tak jak gram w cokolwiek naprawdę sporadycznie, bo raz na parę miesięcy (ech, nie to, co kiedyś...życie), tak po odpaleniu Back in Action ów tytuł stał się adekwatny do sytuacji - po pierwszym odpaleniu grałem do 4 czy 5 rano ;) Tak jak pisaliście, są rzeczy, które można/trzeba by poprawić, ale uważam, że to - wreszcie - udana kontynuacja, czy też reanimacja serii. Klimat jak w JA 2, muzyka też całkiem całkiem, nowe możliwości rozgrywki..zdecydowanie (bardzo) OK! ...czego chyba nie można powiedzieć o Flashbacku (na niego jeszcze się nie zdecydowałem i nie wiem, czy to kiedykolwiek nastąpi..chyba szkoda nerwów i pieniędzy) ;)

_________________
Time to take out the trash


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna


cron