Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 31 mar 2011 19:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Wigen pisze:
Grunt że możemy "rozwalić się" na całym terenie. Dobrze że bitComposer nie wpadł na pomysł, aby tworzyć niedostępne przestrzenie.

W ogóle warto zwrócić uwagę, że sektor jest naprawdę duży. Podczas, gdy w JA2 Wildfire działającym w rozdziałce 1024x768 ekran obejmował 1/4 sektora, tutaj obejmuje jakieś 10% przy czym nie jest to wcale mała powierzchnia.

Dudus pisze:
Ogólnie wszystko mi się bardzo podobało z wyjątkiem :
(...)
3.Sztywniarstwa najemników

Przesadzasz. Pamiętaj, że gra powstaje w Niemczech. Twórcy po prostu obserwują tamtejsze społeczeństwo a wnioski przenoszą do gry :)

Wigen pisze:
Ogólnie to ten filmik miał na celu zaprezentowanie systemu "Plan&Go" oraz tego dlaczego twórcy chcą z niego korzystać. Interfejs, grafika, animacja i inne rzeczy nie są jeszcze ostateczne.

Chociaż ja na ich miejscu nie odważyłbym się na pokazywanie nagrania z tak wczesnej wersji gry. Wiadomo, że pierwsze wrażenie jest decydujące. W tym przypadku po pierwszym spojrzeniu wszyscy mamy obawy, które teraz ciężko będzie wypełnić czym innym. Na ich miejscu zacząłbym od fajnego zwiastuna z mocną muzyką w tle.


*
  WWW
DEMOn
Post : 31 mar 2011 20:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 40
  • Dołączył: 01.10.2010
  • Skąd: Żnin


Len pisze:
Na ich miejscu zacząłbym od fajnego zwiastuna z mocną muzyką w tle.


Rammstein? :D

Filmik nie robi szału, ale bądźmy dobrej myśli. Jak już było w spomniane - to jest beta i mam nadzieję, że to prawda. Jednak wolałbym żeby to była alfa :D
Jeśli ktoś widział promo BF3, które jest na pre-alfie to wie o czym mówię. Z drugiej strony to zupełnie inne gry :D

_________________
"You cannot kill what you did not create"


*
  WWW
Wigen
Post : 31 mar 2011 23:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Warto również zauważyć, że najemnicy, jak i wrogowie są na tym filmiku bardzo przywiązani do swojej broni. Nawet, gdy padają trupem to się z nią nie rozstają. To wzbudza lekkie rozczarowanie nawet jak na betę. Miejmy nadzieję, że w finalnej wersji gry albo dema tego typu sytuacji nie uświadczymy.


*
 
Len
Post : 01 kwie 2011 10:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


DEMOn pisze:
Rammstein? :D

Nie, nie. To mogłoby zniechęcić :D

DEMOn pisze:
Filmik nie robi szału, ale bądźmy dobrej myśli. Jak już było w spomniane - to jest beta i mam nadzieję, że to prawda. Jednak wolałbym żeby to była alfa :D

Beta to niemal gotowa, przedpremierowa wersja gry w której wprowadzane są ostatnie poprawki (nie mylić ze zmianami). Tymczasem do premiery zostało jeszcze wiele czasu, więc to będzie najwyżej wersja alpha, a i w to wątpię.


*
  WWW
Jaahquubel
Post : 01 kwie 2011 10:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Len pisze:
Beta to niemal gotowa, przedpremierowa wersja gry w której wprowadzane są ostatnie poprawki (nie mylić ze zmianami). Tymczasem do premiery zostało jeszcze wiele czasu, więc to będzie najwyżej wersja alpha, a i w to wątpię.

Zgadzam się z Tobą.
To tylko build deweloperski. Wiąże się to z tym, co już napisałem o ustawieniu obrażeń.


*
  WWW
Assur-ad-mu
Post : 02 kwie 2011 22:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 294
  • Dołączył: 30.06.2010


Mają jeszcze dużo do poprawy. Same wybuchy były wydaje mi się dobrze zrobione lecz jeśli będę musiał z 5 m wywalić cały magazynek w przeciwnika bo taka jest skuteczność to bedę rzucał tylko granatami bo bot z karabinu mi nic nie zrobi.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2011 22:22 przez Assur-ad-mu, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Wigen
Post : 15 kwie 2011 10:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Nieco spóźniona informacja o gameplayu z Jagged Alliance: Back in Action na Gry-Online.pl. Nasi rodzimi gracze również nie wróżą grze sukcesu, co można wywnioskować z komentarzy pod niusem.

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=58487

Czyli mamy do czynienia z wersją alpha gry, a nie jak było wcześniej mówione z betą.


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2011 11:29 przez Wigen, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
M'cin
Post : 16 kwie 2011 15:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Czy przypadkiem przeciwnicy w budynkach nie mieli być niewidoczni?


*
 
Van
Post : 16 kwie 2011 20:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 159
  • Dołączył: 05.04.2011


Bez fog of war będzie nudno.


*
 
Wigen
Post : 27 kwie 2011 22:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Zwróćcie uwagę na to, że nie ma gry idealnej, bo po prostu nie da się zrobić gry która by spełniała nasze zachcianki i z pewnością Jagged Alliance: Back in Action taką grą również nie będzie. Niektórzy chcieliby, aby ludzie płakali ze szczęścia na widok tego jak najemnik rzuca granatem lub strzela a spojrzenie choćby na główne menu wywoływało niespodziewane wybuchy szału radości, ale po prostu jest to niemożliwe.


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011 22:19 przez Wigen, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Len
Post : 09 cze 2011 19:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Niejaki Gen zamieścił na stronie linka do nagrania w którym widać prezentacją JA: back in Action na targach E3! Widac na nim zupełnie nowy interfejs, menu gry, laptop (w tym A.I.M., M.E.R.C., I.M.P. i Bobby Ray's) i mapę Arulco, lecz walka odbywa się w pierwszym sektorze - tym samym, który oglądaliśmy na pierwszym nagraniu z kwietnia.

Part 1: http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... nce/715885
Part 2: http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... nce/715891
Part 3: http://www.gametrailers.com/video/e3-20 ... nce/715895


*
  WWW
Lyota
Post : 09 cze 2011 20:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 5
  • Dołączył: 04.06.2011


Wynika z filmików że premiera nastąpi nieco wcześniej, bo 18 października (NA).

Co do wrażeń... dziwi mnie rezygnacja z rozgrywki turowej. Nie ma się co oszukiwać, JA to seria specyficzna produkcja, zjadliwa dla określonej grupy odbiorców. Głównie fanów przyzwyczajonych do pewnego typu rozwiązań.
Dostajemy co prawda niemal identyczny interfejs, ale też niezbyt zaawansowaną jak na dzisiejsze standardy grafikę (co mnie osobiście cieszy bo daje nadzieje na odpalenie geiry), słabe animacje i... te same postaci, identyczne itemki i strony www? Mam nadzieję, że to tylko wersja "na szybko".
Imo seria powinna też rozwijać się treściowo, czytaj: całkowicie nowy region (teren silnie zurbanizowane? inne strefy klimatyczne?), najemnicy do poznania (co to za zabawa gdy już przed premierą wiem jaki stworzę skład...), fabuła - ciekawiej zarysowane tło polityczne wydarzeń, z możliwością wyboru opowiedzenia się po jednej z n stron (bo kasa, bo idee, bo fajne laski). Nagiąć troszkę realia i dać do dyspozycji nowe pukawki, więcej możliwości ich zakupu z sieci (aukcje?), kolekcjonerskie egzemplarze, możliwość kastomizacji impa i reszty najemników... eh.

Mechnnicznie przypomina to teraz serię Commandos, którą co prawda również darzę ogromną sympatią, acz po JA oczekuję czegoś z innej beczki.
Mam nadzieję, że mimo wszystko gra będzie trzymać poziom i utrzyma klimat "starych, dobrych" nie wywołując jednocześnie wrażenia deja vu.


*
 
Aver
Post : 09 cze 2011 22:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 259
  • Dołączył: 07.04.2010


Cytuj:
Niejaki Gen zamieścił na stronie linka do nagrania w którym widać prezentacją JA: back in Action na targach E3!


Na trochę przesdziłeś z tym hype o pokazaniu nowego interfejsu laptopa itp. bo prezentujacy grę ewidentnie mówi że to tylko placeholdersy :P. Okropnie wygląda ten portret Shadowa. Sprawia wrażenie wiejskiego przygłupa. ;)


Cytuj:
Co do wrażeń...(...)

To remake. W założeniu remake'u to odświeżenie starej gry, więc nie pisz o żalu że ta sama fabuła i najemnicy, bo takie są założenia remake'u. Chcesz coś nowego to poczekaj na trójkę. Poza tym na większość twoich pytań pada odpowiedź w tej prezentacji.


*
 
Lyota
Post : 09 cze 2011 22:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 5
  • Dołączył: 04.06.2011


Byłem przekonany że to właśnie "trójka" :) Tak to jest jak się ogląda fragmentarycznie i nie doczytuje.
Tylko że w tym wypadku całkowicie nie kupuje idei remake'a technologicznie opóźnionego o parę lat...


*
 
M'cin
Post : 09 cze 2011 22:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


A tam, przynajmniej Ci pójdzie :D


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna


cron