Wigen pisze:
Grunt że możemy "rozwalić się" na całym terenie. Dobrze że bitComposer nie wpadł na pomysł, aby tworzyć niedostępne przestrzenie.
W ogóle warto zwrócić uwagę, że sektor jest naprawdę duży. Podczas, gdy w JA2 Wildfire działającym w rozdziałce 1024x768 ekran obejmował 1/4 sektora, tutaj obejmuje jakieś 10% przy czym nie jest to wcale mała powierzchnia.
Dudus pisze:
Ogólnie wszystko mi się bardzo podobało z wyjątkiem :
(...)
3.Sztywniarstwa najemników
(...)
3.Sztywniarstwa najemników
Przesadzasz. Pamiętaj, że gra powstaje w Niemczech. Twórcy po prostu obserwują tamtejsze społeczeństwo a wnioski przenoszą do gry
Wigen pisze:
Ogólnie to ten filmik miał na celu zaprezentowanie systemu "Plan&Go" oraz tego dlaczego twórcy chcą z niego korzystać. Interfejs, grafika, animacja i inne rzeczy nie są jeszcze ostateczne.
Chociaż ja na ich miejscu nie odważyłbym się na pokazywanie nagrania z tak wczesnej wersji gry. Wiadomo, że pierwsze wrażenie jest decydujące. W tym przypadku po pierwszym spojrzeniu wszyscy mamy obawy, które teraz ciężko będzie wypełnić czym innym. Na ich miejscu zacząłbym od fajnego zwiastuna z mocną muzyką w tle.