Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Ripper
Post : 11 lip 2013 14:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Mi w ja2 niepokazuje tej szansy na trafienie pod END ani delete też niczego nie pokazuje mam polską 1,05
Natomiast w modzie rzeczywiście pokazuje jakieś gwiazdki.


*
 
Starchris
Post : 11 lip 2013 14:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Faktycznie w JA2 1.05 PL nie ma tej opcji. Ona musiała być wdrożona dopiero do wersji Gold. Jest to cholernie przydatna opcja. Teraz tak, mod opiera się co prawda na wersji 1.05, ale kod ma z golda 1.12, więc ta opcja tam jest, tylko prawdopodobnie może nie mieć grafiki do tego (dlatego wyświetla się nie wiadomo co), sprawdzę to w wolnym czasie.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Starchris
Post : 11 lip 2013 15:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ok znalazłem przyczynę. Poniżej jest łatka. Sprawia ona dwie rzeczy.

1. Mod pójdzie na każdej wersji JA2 - bez względu na numer i język.
2. Dodaje pole widzenia (klawisz END), dające możliwość oceny szansy na trafienie oraz pole zasłony (klawisz DELETE), dające możliwość oceny, jak trudno będzie przeciwnikowi w nas strzelić.

Załącznik:
Data.7z [1.14 MiB]
Pobrany 188 razy


OsamodasxD, jak możesz to dodaj to do Twojego moda.


EDIT

1. W tym byłym rozwalonym uniwersytecie w Drasni jest sprężyna, która niestety jest tak położona, że nie można jej podnieś w żaden sposób. Są tam dwa pręty i dwie sprężyny, zgaduje, że dla pary, tylko że tej jednej nie da się wziąć.

2. W tym samym mieście w szpitalu jest rentgen, który również jest tak źle położony, że nie da się go wziąć.

3. Poza tym znalazłem tam dwa całkowicie gotowe i poskładane wykrywacze rentgenowskie. Zanim na to wpadłem, to przez 10 minut próbowałem rozkminić dlaczego nie chce się to łączyć z przewodem drucianym. Chyba wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do najpierw jego poskładania.

4. Jeden budynek w G14 ma niewykonane znikanie dachu, gdy się do niego wejdzie. Musiałeś przeoczyć nałożenie na podłogę tych numerków w edytorze, które za to odpowiadają.

5. Z kolei w H14 jest jeden budynek, do którego kuchni nie da się wejść, wejście zagradza kuchenny stół z krzesłem.

6. Terrorystę Terriego znalazłem w szpitalu w Drasni i przy próbie zabicia go, on w ogóle nie zareagował. Strzelałem do niego, a on nic, tylko stęknął przy dostaniu. Kompletnie nie zamienił mi się w mojego wroga, tylko siedział na wózku i stękał.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
OsamodasxD
Post : 12 lip 2013 12:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 35
  • Dołączył: 12.03.2008
  • Skąd: x=56, y=81


Starchris dzięki wielkie :) Jeszcze wiele rzeczy się zmieni w finalnej wersji.
i teraz tak...:
-O klawiszu END sam nie wiedziałem, nic pod kątem sterowania klawiaturą nie zmieniałem.
-O statusie Umierającym wiem, sprawdzałem jak bardzo wpływają pkt. wytrzymałości i zapomniałem ich zmienić z 12 na 15.
-Niestety wszystkie Questy jeszcze nie działają...
-Napisy także zostaną poprawione w wersji finalnej.
-W Lodenburgu w tych biurkach nic nie ma, ale poprawię.
-O przyspieszaniu tur także nie wiedziałem - dzięki wielkie za info :)
-kasa jest na próbę... :P

-wiem także że w trybie SF nie pojawia się królowa robali mimo że jako jedyna ma ustawiony priorytet - w kodzie sektor również został ustawiony

EDIT: dzięki za kolejne bugi.

Jak tylko zobaczycie że coś jest nie tak piszcie śmiało.... sam nie jestem w stanie wszystkiego zauważyć.

Proponuję również wszystkim abyście zrobili tabelę z obrażeniami dla broni wd własnej inwencji :) Zakres 18-65 pkt gdzie 65 pkt ma karabin rakietowy jako jedyna broń w grze.

_________________
Obrazek
Dla wszystkich wersja testowa: http://jagged-alliance.pl/plik518/
MODA DAJEMY JAKO NAKŁADKĘ DO POLSKIEJ WERSJI JA 2 1.05. Życzę smacznego :P


*
 
Ripper
Post : 12 lip 2013 15:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Jeśli chodzi o obrażenia broni to powinny być nie za wysokie, bo:

1- Każde trafienie w waszych ludzi to będzie -40 albo -50 i oczywiście LOAD GAME =] co za tym idzie kamizelki będą bez użyteczne.

2- Będzie za łatwo, elity na 2-3 hity. ( Chyba że zmodyfikujesz kamizelki i będą miały po 200% osłony )

Zrób dmg tak by karabiny szturmowe miały DMG mniejszy niż 40 a dwie snajpy które aktualnie są mają po Dragunov 50 a m24 60, to styka bo dmg odpowiedni jak na snajpe a wymagają sporo PA.

Ale RPK z dmg 50 i colt commando z 45 to o wiele za dużo.


*
 
micand1989
Post : 12 lip 2013 17:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


OsamodasxD pisze:
Proponuję również wszystkim abyście zrobili tabelę z obrażeniami dla broni wd własnej inwencji :) Zakres 18-65 pkt gdzie 65 pkt ma karabin rakietowy jako jedyna broń w grze.


Nie podam wartości w zakresie punktowym, bo dla mnie albo coś mocno rani albo zabija. Nie ma takich sytuacji że ładuje cały magazynek na jednego gościa, któremu zabiera po 5HP.

Pistolety kalibru .357 i .44 powinny mieć więcej obrażeń a krótszy zasięg.
Pistolety 9mm piwinny mieć delikatnie dłuższy zasięg ale ok 5% mniejsze obrażenia od .357.
Snajperki powinny zabijać jednym strzałem (oczywićie w głowę), w korpus = mocno ranić.
Szturmowce i maszynowe pozostawiłbym bez zmian w stosunku do orginalnej wersji 1.05 czy Gold.

Dodajesz również bronie z 2,5UB, tak?
Barrett M82:
Nie ma takiej opcji żeby ktoś przeżył po takim strzale. Korpus powinno odrzucać, noge urywać, o głowie nie wspomne.

Granaty ręczne i mini granaty - powinny bardzo mocno ranić załogę bunkra, a przy tym nie niszcząc konstrukcji.
Granatniki 40mm i wyrzutnie rakiet - równać z ziemią.
Noże bojowe - bardzo mocno ranić albo zabijać. Czynnik "zajścia od tylca" robi wielkie znaczenie.
Noże do rzucania - nie mam zdania (nie uzywam wcale).

To jest wyłącznie moja wersja. Zrobisz jak zechcesz, niczego nie narzucam. :ok:

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 12 lip 2013 18:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Już pal licho, jeśli chodzi o obrażenia, mogą być nawet takie jakie są, ale zmień punkty akcji pistoletom na mniejsze, nikt nie będzie ich używał gdy mają więcej PA niż pierwszy lepszy karabin.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Ripper
Post : 12 lip 2013 18:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Ale punktów akcji mamy też więcej :) zauważyłeś ? bo aż 28 a nie 25 ciekawe bo wrogów też jest max 28 jakaś aluzja ? xD

BTW: jesli giwey z 2,5 zostaną dodane to miodzio, a zbalansowanie giwer będziesz musiał zrobić po kalibrze broni i na logikę, ale moim zdaniem szturmowe karabiny nie powinny mieć więcej jak 40 DMG max 37-38.

Snajpa o sile strzału 50 czy 60 powinna 1 strzałem w głowe zabijać :P czasem jednak zdarzy sie że przeżyje ale to dobre bo jak dojdzie barret to będzie wyglądało w praktyce że zabija wszystko 1 strzałem, nawet w noge :P
A tak to było by 6 snajper z czego każda zabija 1 hitem.

A pistoleciki, to tak czy inaczej broń dla biedaków xD kto przy szturmie na Medune/Gryfindor będzie miał Deserta albo inny pistolecik ?

A siła granatów jest moim skromnym zdaniem dobra, mógłbyś jedynie zwiększyć zasięg gazu musztardowego i łzawiącego na 2x wiekszy ( nie zasięg rzutu a zasięg rażenia dymu tych gazów xD ).


*
 
Mr.Jagged
Post : 12 lip 2013 19:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 145
  • Dołączył: 24.08.2012
  • Skąd: z Wielunia


Siema gratuluje bardzo fajnego moda !!!!

Lubie gdy sa nowe sektory juz znalazlem pare fajnych znajdziek w jednej z nich bylo zloto i zrebro. Co do bugow jeden mialem taki ze mialem jednego wroga w sektorze i jak go zabilem moj merc chcial powiedziec kwestie i wywala do windy. Co do broni walic obrazenia w wildfire bronie mialy dmg po 35 i tez mozna bylo duzo obrazen wyciskac. Ja uzywam w twoim modzie g11 to elite zabijam 3 strzalami w glowe. Co do questow to znazlem marie w burdelu odprowadzilem ja do angela i nic sie nie dzieje. Wielki plus za czolgi bo juz na poczatku gdzies mi sie trafil w miescie.

PUNKTÓW AKCJI JEST 30 a nie 28 Ripper!!!

Co do pukawek to w wildfire wystarczyla para pistoletow zeby skonczyc gre

+ Twojego moda

+duzo fajnych sektorów ( mapa jest podobna do Jagged Back to Action)
+wiecej tanków, elitarnych
+fajny sektory grifindoru

- nazwy takie jak z harrego pottera
- wkurzajace jest to ze umierajacy lata jak by nic sie nie stalo
- wiecej nic nie znalazlem ale czekam na pelna wersje

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Ripper
Post : 12 lip 2013 21:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


30 huh ? spoko mój najlepszy shadow miał max 28 :P


*
 
OsamodasxD
Post : 13 lip 2013 11:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 35
  • Dołączył: 12.03.2008
  • Skąd: x=56, y=81


Punkty akcji zwiększyłem na 30 :) A to że masz 28 to zależy od różnych czynników - czy jest zmęczony, co nosi w plecaku, pkt. wytrzymałości itp :) Zmieniłem również zakres odejmowanej energii po otrzymaniu hita :) Czasami wystarczy seryjka w przeciwnika i jak nie zginie to pada z utraty sił :P

Ciesze się, że moja praca nie poszła na marne a przede wszystkim, że się wam podoba i jesteście zaangażowani w dopieszczanie projektu :-) Przede mną jeszcze duuużo pracy hehe :D

_________________
Obrazek
Dla wszystkich wersja testowa: http://jagged-alliance.pl/plik518/
MODA DAJEMY JAKO NAKŁADKĘ DO POLSKIEJ WERSJI JA 2 1.05. Życzę smacznego :P


*
 
Marius123404
Post : 13 lip 2013 13:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 36
  • Dołączył: 30.12.2011
  • Skąd: Koło


Obrazek
może się przyda co nieco pomalowałem :-D


*
  WWW
M'cin
Post : 13 lip 2013 14:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


To, jak dobrzer widzę, przeróbka materiałów z wczesnego BiA, tak? :>


*
 
Starchris
Post : 13 lip 2013 18:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Marius123404 pisze:
może się przyda co nieco pomalowałem :-D

Ja żadnego obrazka nie widzę, gdzie on jest?

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Starchris
Post : 15 lip 2013 15:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


W tym sektorze C12, w tym zamkniętym biurze, są dwa brązowe biurka, też niestety tak niefortunnie położone, że nie da się ich otworzyc.

Poza tym przydało by się, aby przynajmniej karabiny bojowe mogły mieć tłumik, np. Commando, G11, M16, G41 i inne. Na razie stopuje grę, bo nie mam siły już do tych rzucających wszystkim czym popadnie wrogów. Proszę Cię, wdróż tłumik do większej ilości broni, niż tylko do pistoletów.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna