Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Następna
Autor Wiadomość
kololek
Post : 24 wrz 2014 21:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 13
  • Dołączył: 03.09.2014


Halucyn pisze:
No więc zaczęłem przechodzić tego moda. W pierwszym sektorze od razu zdziwienie, gdy zaczęły ostrzeliwać mnie roboty, które de facto należą do cywili, tak jak i również normalni przeciwnicy. Drassen zaatakowałem od północy zza magazynu, a tu nagle jakaś morda obcego z wrzaskiem, aż mi ręka trzymająca kanapkę z pasztetem drgnęła. Myślę o co tu chodzi, po czym nagle wyskakuje mi Joe (terrorysta) i włącza się system turowy. Gościa ubiłem, a tu mi nagle wyskakuje jego kilka klonów, co mnie nieco zniesmaczyło i zdenerwowało, bo byli nawet celni. Gdy wokół magazynu zniszczyłem tych kilku Joe, postanowiłem do niego wejść, ale szybko zostałem ukarany śmiercią Iggiego. Grę chciałem wczytać, ale postanowiłem jeszcze ukarać tego typa. Wchodzę innym najemnikiem i co? Jakieś wielkie, obrzydliwe gówno machające łapkami... Nie po to wybierałem tryb realistyczny, aby się męczyć z jakimiś kosmitami... A więc niestety w Drassen kończę swoją przygodę z tym modem. No

jak sie nazywa ten mod? sprawdze w youtube bo coś ci nie wieżę :)


*
 
Ripper
Post : 05 mar 2015 16:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Mam Trzy pytania do twórcy New Classic :)

1. Czy w wersji "chudszej" gdzie niema alienów i miliona czołgów została zmieniona ilość zwykłych wrogów ? tzn czy jest ich dokladnie tyle samo co w zwykłym JA2 pl czyli np: 6 na start w omercie, 12 w samie koło drassen i tak dalej, i czy patrole są większe czy może wszystko po staremu ?
Czy może tak samo jak w Wildfire ? :P

2. Czy mapy z wildfire maja te same podziemia tzn zejścia do tuneli są w tych samych miejscach czy może jest tak jak w Classic JA2, interesuje mnie to bo w Wildfire np: w Cambri czy Almie są FAJNE podziemia z fajnymi fantami, tutaj tak samo ? :)

3. Czy tak wielkei obrażenia w karabinach pokroju 45, 50 nie powoduje że gra będzie za łatwa bo będziemy zabijać wszystko na 1 hita, niestety tak jest w wildfire, przez co jest średnio ;p

No i dobra mam bonusowe pytanie czwarte ;D czy jakby co jest jakiś edytor żeby zmienić wartość obrażeń granatów/broni czy niestety ? ;p

I najważniejsze szacunek za trud włożony w wykonanie tego moda :)

Pozdrawiam.


*
 
Starchris
Post : 05 mar 2015 19:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ripper pisze:
1. Czy w wersji "chudszej" gdzie niema alienów i miliona czołgów została zmieniona ilość zwykłych wrogów ?

Nie została zmieniona.

Ripper pisze:
tzn czy jest ich dokladnie tyle samo co w zwykłym JA2 pl czyli np: 6 na start w omercie, 12 w samie koło drassen i tak dalej,

Dokładnie tak jest

Ripper pisze:
i czy patrole są większe czy może wszystko po staremu ?

Patrole są po staremu.

Ripper pisze:
2. Czy mapy z wildfire maja te same podziemia tzn zejścia do tuneli są w tych samych miejscach czy może jest tak jak w Classic JA2, interesuje mnie to bo w Wildfire np: w Cambri czy Almie są FAJNE podziemia z fajnymi fantami, tutaj tak samo ?

Nie, ani w 1.46, ani w wersji 1.34 nie ma tych podziem. Za to te fanty w duzej ilości i jeszcze lepsze są w innych podziemiach, jak np Orta.

Ripper pisze:
3. Czy tak wielkei obrażenia w karabinach pokroju 45, 50 nie powoduje że gra będzie za łatwa bo będziemy zabijać wszystko na 1 hita, niestety tak jest w wildfire, przez co jest średnio ;p

Obrażenia są podobne co w Wildfire, ale w niektórych wypadkach są o niebo inne. Są praktycznie takie same, jak w poniższych artykułach

https://jagged-alliance.pl/artykuly60/m ... he-fallen/

Ripper pisze:
No i dobra mam bonusowe pytanie czwarte ;D czy jakby co jest jakiś edytor żeby zmienić wartość obrażeń granatów/broni czy niestety ? ;p

Tak, tutaj jest: http://www.mediafire.com/download/1iz1w ... +Editor.7z

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Ripper
Post : 05 mar 2015 20:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Dzięki :)


*
 
zgonsuo
Post : 19 sty 2017 23:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 19.01.2017


Witam.

Grałem ostatnio trochę w New Classic 1.46, po czym od razu przeszedłem na 1.34. Dzieki twórcy, że jest taka opcja.

Do rzeczy.
W 1.46 Terry, czy jak kto woli Slay, którego możemy zrekrutować ma swoją twarz, wszystko jest ok.
W 1.34 natomiast Terry ma twarz Carl Tercel'a który jest kierownikiem kopalni, nie Terrym-przestępcą-snajperem.
Twarz Carl'a jest wszędzie w jednym rozmiarze, w laptopie w przeglądzie personelu wiekszość avatara jest czarna, natomiast jego twarz zajmuje w rogu 1/10 miejsca.
Próbowałem podmienić twarze w plikach, nie udało mi się, z nerwów usunąłem wszystkie twarze - w grze ich nie było, natomiast gdy usunąłem tylko twarze Terry'ego i Carl'a, to morda Carl'a nadal była widoczna tam gdzie nie powinna.

Tu moja prośba, czy jest ktoś w stanie podmienić dla mnie twarz Terry'ego? Wszystkie inne "nowe" odziwo przypadły mi do gustu, tu pozdrawiam twórców.
Morda starucha natomiast nie daje mi spokoju, zwłaszcza że to z nim zawsze miałem problemy w Cambrii.

Pozdrawiam.


*
 
Starchris
Post : 20 sty 2017 08:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Zobaczymy co się stało, wieczorem damy znać.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
zgonsuo
Post : 20 sty 2017 14:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 19.01.2017


Wygląda na to, że jakoś sam sobie poradziłem. Usunąłem wszystkie twarze, wkleiłem z wersji 1.46, po czym twarze 0-72 podmieniłem tymi z 1.34, może poboczne npc będą miały stare twarze, nie przeszkadza mi to, w każdym razie dziękuję za uwagę i gratuluję świetnej roboty nad modyfikacjami!

@EDIT:

W wersji 1.46 znajdowały sie według mnie nieco dziwaczne rzeczy, np. Doreen z fabryki ciuchów w Drassen w liczbie może 10 okupowała cały sektor, lub klony Joe lotnisko w Drassen, bądź less z San Mony cały sklep - podejrzewam, że jest to czysto sarkastyczny śmieszek. Głównie z tego powodu przeszedłem na 1.34. Nie przeszkadzało mi to, było to wręcz zabawne, ale jest jeden problem. Przy każdym zabiciu tych postaci spadała lojalność miast, niszczenie czołgów stawało się czasami niemożliwe przez cywili ginących od wybuchu. Po przejęciu 2xSAM, Drassen i Cambrii oraz połowy Grumm każde z tych miast wykazywało lojalność poniżej 20% z poprzednio wymienionych powodów (z tego co zaobserwowałem).

Na koniec śmieszek, gdy czołg pociskiem zabił grupe kilku dzieci i dorosłych cywilów, lojalność podskoczyła z 70% do 100%, hehe.


*
 
Starchris
Post : 20 sty 2017 15:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


zgonsuo pisze:
W 1.34 natomiast Terry ma twarz Carl Tercel'a który jest kierownikiem kopalni, nie Terrym-przestępcą-snajperem.
Twarz Carl'a jest wszędzie w jednym rozmiarze, w laptopie w przeglądzie personelu wiekszość avatara jest czarna, natomiast jego twarz zajmuje w rogu 1/10 miejsca.
Próbowałem podmienić twarze w plikach, nie udało mi się, z nerwów usunąłem wszystkie twarze - w grze ich nie było, natomiast gdy usunąłem tylko twarze Terry'ego i Carl'a, to morda Carl'a nadal była widoczna tam gdzie nie powinna.

No nie wiem co Ci powiedzieć, bo właśnie sprawdziłem wersje 1.34. Na szybko na kodach dostałem się do Carmena, wziąłem dyskietkę i od razu znalazłem Terriego i po rekrutacji nie ma żadnego błędu w wyświetlaniu się jego twarzy, jest Slaya facjata poprawnie wszędzie, gdzie powinna być. Ciężko mi powiedzieć, dlaczego u Ciebie nie zadziałało, ale jak już Ci działa to ok.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
zgonsuo
Post : 21 sty 2017 13:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 19.01.2017


Może zmienia coś fakt, że wgrałem 1.34 na 1.46, nie na czyste JA2.


*
 
Starchris
Post : 21 sty 2017 17:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


zgonsuo pisze:
Może zmienia coś fakt, że wgrałem 1.34 na 1.46, nie na czyste JA2.

Tak to na 100% to.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
zgonsuo
Post : 21 sty 2017 23:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 19.01.2017


Witam.

(1)
Dzisiaj po załadowaniu stanu gry próbowałem wyznaczyć kochanej Irze trasę i tu zonk. Nie mogę. Gra crashuje się przy wejściu do sektora, nie moge wyznaczyć trasy ruchu do innego sektora, nie moge wyznaczyc trasy ruchu helikopterem z tego sektora. Nie chce tracić save, czy jest jakiś save editor, który umożliwia zmianę pozycji najemnika na mapie? Próbowałem JAPE, ale tam takowych opcji nie ma.

(2)
Kilkanaście lat temu, gdy byłem mały i głupi często oglądałem, jak mój ukochany tata gra w JA2 zamiast bawić się z synem klockami lego. Zawsze zabraniał mi dotykać jego save, hehe.
Jak przez mgłe pamiętam, że miał w grze duże kontra ataki ze strony przeciwnika. Jego sektory atakowała ogromna ilość przeciwników - 30+, teraz gdy gram w to ponownie, nie widziałem większego ataku, niż może 10 jednostek.

Czy jest to związane z rozwojem rozgrywki? LVL Expert. Mam około 7 dzień, przejęte 3 miasta (Chitzena, Drassen, Alma) i 2 SAM.
Czy da się w prosty sposób zmodyfikować ilość przeciwników? Jeżeli tak,to jak to zrobić? Szperałem w plikach, ale jedyny plik wyglądający jak od ustawien -ja2.ini jest pusty.

Pozdrawiam.


*
 
Starchris
Post : 22 sty 2017 16:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


zgonsuo pisze:
Dzisiaj po załadowaniu stanu gry próbowałem wyznaczyć kochanej Irze trasę i tu zonk. Nie mogę. Gra crashuje się przy wejściu do sektora, nie moge wyznaczyć trasy ruchu do innego sektora, nie moge wyznaczyc trasy ruchu helikopterem z tego sektora. Nie chce tracić save, czy jest jakiś save editor, który umożliwia zmianę pozycji najemnika na mapie? Próbowałem JAPE, ale tam takowych opcji nie ma.

Spróbuj sava odpalić na zwykłym JA2 lub JA2 NC 1.46, może tam się nie zatnie, a potem zapisać i taki save odpalić na 1.34.

zgonsuo pisze:
Jak przez mgłe pamiętam, że miał w grze duże kontra ataki ze strony przeciwnika. Jego sektory atakowała ogromna ilość przeciwników - 30+, teraz gdy gram w to ponownie, nie widziałem większego ataku, niż może 10 jednostek.

Czy jest to związane z rozwojem rozgrywki? LVL Expert. Mam około 7 dzień, przejęte 3 miasta (Chitzena, Drassen, Alma) i 2 SAM.
Czy da się w prosty sposób zmodyfikować ilość przeciwników? Jeżeli tak,to jak to zrobić? Szperałem w plikach, ale jedyny plik wyglądający jak od ustawien -ja2.ini jest pusty.

To wszystko siedzi w pliku EXE, a kodu źródłowego nie posiadamy. Trzeba niestety zagrać na Expert Level i mieć maksymalną liczbę samoobrony w miastach (minimum niebieskich). Wtedy kontrataki Deidranny, to minimum 20 wrogów.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
zgonsuo
Post : 23 sty 2017 01:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 19.01.2017


Witam.

Gram i gram, z radości się nie omieszkam, jak dobrze, że ktoś rozwinął tak ciekawe modyfikacje.

Podczas gry napotykam dziwne rzeczy związanych z amunicją. Karabin S. o nazwie chyba AT-96 upuszczony przez wroga czasem posiada 30/4 pocisków, po rozładowaniu otrzymuje cap'a do AK-74 etc.
Po rozładowaniu upuszczonego przez wroga L85A1 otrzymuje cap'a 7.62 do Dragunova, w ilości 30/10 pocisków.

Nie mam zarzutów, jedynie pytanie - tak ma być? Rodzaj jakiegoś utrudnienia, czy raczej mam zwaloną instalacje i mogę spokojnie reinstalować?

Po odczytaniu save, znikają wszystkie będące podczas ostatniego zapisu na mapie chmury gazu. Zabawną jest sytuacja, gdy zapisze się stan gry w chmurze zasłony dymnej, a po odczytaniu jej nie ma, natomiast 15 wrogów w odległości 5 kratek.

Pozdrawiam.


*
 
Starchris
Post : 23 sty 2017 09:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


zgonsuo pisze:
Podczas gry napotykam dziwne rzeczy związanych z amunicją. Karabin S. o nazwie chyba AT-96 upuszczony przez wroga czasem posiada 30/4 pocisków, po rozładowaniu otrzymuje cap'a do AK-74 etc.
Po rozładowaniu upuszczonego przez wroga L85A1 otrzymuje cap'a 7.62 do Dragunova, w ilości 30/10 pocisków.

Plik EXE był z innej modyfikacji oferującej wyższą rozdzielczość 800x600 i nie było dostępu do jego kodu źródłowego, dlatego żeby jakoś nowe bronie poustawiać, to udało się w ograniczonym edytorze otworzyć plik EXE i tam wszystko powdrażać, ale niestety nie do końca udało się każdy element wykreować poprawnie, dlatego gdzieniegdzie takie smaczki się znajdą.

zgonsuo pisze:
Po odczytaniu save, znikają wszystkie będące podczas ostatniego zapisu na mapie chmury gazu. Zabawną jest sytuacja, gdy zapisze się stan gry w chmurze zasłony dymnej, a po odczytaniu jej nie ma, natomiast 15 wrogów w odległości 5 kratek.

To samo tutaj, edytor nie pozwalał na inną zmianę albo od razu duża ilość gazu, ale po wczytaniu wszystko się kasuje albo wszystko po staremu. Jeśli chcesz, to mogę dać Ci plik EXE, gdzie gazy są po staremu.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
zgonsuo
Post : 24 sty 2017 09:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 19.01.2017


Hm, czemu nie, skoro jest taka możliwość, poprosiłbym.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Następna


cron