Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
micand1989
Post : 26 lip 2012 05:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


JAsmine pisze:
Does the worldmap look like in Starchris' post?

NO
JAsmine pisze:
Do you have the following file:
.\data-ar\tabledata\polish.mercprofiles.xml ?

YES

Another problem:
I can`t run INIEditor (fatal error) to change "mod to play".
Could you post a solution to change this without using INIEditor? With detailed description of this operation.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
JAsmine
Post : 26 lip 2012 08:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 13
  • Dołączył: 21.05.2012


Halucyn pisze:
Jeśli ktoś oczekuje wyzwania od tego moda, niech nie zabija Kingpina i jego ludzi od razu na początku gry. Powiem tylko, że zdobyłem tam komplet ciekawych broni. Jakoś za łatwo poszło zabijanie tych ludzi. Myślę, że jeśli dać dla ludzi Kingpina celowniki x4 i x7 to byłby problem.


If I understand you right, you mean that Kingpin's gangsters are too easy to defeat and should be given some scopes to make them harder?!

I will look into this. thx for this feedback!

--------------------
micand1989 pisze:
JAsmine pisze:
Does the worldmap look like in Starchris' post?

NO
JAsmine pisze:
Do you have the following file:
.\data-ar\tabledata\polish.mercprofiles.xml ?

YES

This shows, that AR is NOT WORKING for you.

micand1989 pisze:
Another problem:
I can`t run INIEditor (fatal error) to change "mod to play".
Could you post a solution to change this without using INIEditor? With detailed description of this operation.

Don't worry, this isn't a big problem. There is an easy way to fix it ;-)
Solution is inside Arulco Revisited.pdf in .\docs folder under headline "starting the mod".


*
 
micand1989
Post : 26 lip 2012 14:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Thanks JAsmine :ok:

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
JAsmine
Post : 26 lip 2012 15:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 13
  • Dołączył: 21.05.2012


@micand1989
Good to hear that it's working! :)


hasan_talib pisze:
Hey JAsmine - or Starchris - is there a version of Arulco Revisited for Jagged Alliance 2, without 1.13?

At the moment, AR is only compatible with v1.13. Other versions of JA2 like Original (aka Vanilla) or UB won't work.
But we are developing a new version of AR which will be compatible with Original JA2 (and also "SMP" project for JA2).

hasan_talib pisze:
btw, my female I.M.P. used to be named Jasmine :D

nice :ok:


*
 
hasan_talib
Post : 26 lip 2012 15:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


Cytuj:
At the moment, AR is only compatible with v1.13. Other versions of JA2 like Original (aka Vanilla) or UB won't work.
But we are developing a new version of AR which will be compatible with Original JA2 (and also "SMP" project for JA2).


Great. I hope this will turn out all right ;-) Also I hope that you'll keep the JAC posted about any developments of this mod ;-)


*
 
micand1989
Post : 26 lip 2012 22:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


micand1989 pisze:
I can`t run INIEditor (fatal error) to change "mod to play".
Could you post a solution to change this without using INIEditor? With detailed description of this operation.

I have install Framework, SQL, MSXML and many other programs...INI Editor runs normally

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 06 sie 2012 21:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Mam problemy:

1. z miastem na samym dole w prawym rogu mapy (P11, P12). Są tam SAM-y a nie można ćwiczyć samoobrony, ani w mieście ani w SAM-ach. Cały czas wpadają tam fale wrogów po 20 i więcej. Samoobrona nie chce tam dojść bo droga prowadzi przez sektor z wodą. Nie chcą przejść przez wode.

2. Miasto na północny-wschód od Meduny (M7,M8,L7,L8). Cały czas wychodzą z tego miasta fale wrogów (20 i więcej). Oni tam mają resp-a (respawn)?

----------------
Widzieliście kiedyś cięcie nożem na odległość? Sam w to nie wierzyłem.


Załączniki:
Komentarz: CIĘCIE NA ODLEGŁOŚĆ - aż upuściłem Five-sevena
hurt1.jpg
hurt1.jpg [ 91.04 KiB | Przeglądany 3652 razy ]

_________________
Obrazek
Obrazek
*
 
Halucyn
Post : 07 sie 2012 23:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 95
  • Dołączył: 06.12.2007
  • Skąd: Włodawa


Cięcie z nożem na odległość już mi się przytafiło. Przeciwnik dźgnął nożem worki z piaskiem, raniąc mojego najemnika, który znajdował się z 6 kratek od atakującego ;]

_________________
Obrazek


*
 
hasan_talib
Post : 08 sie 2012 19:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


Mnie też się przydarzyło. Ale mnie cięli dosłownie z drugiego końca mapy.


*
 
micand1989
Post : 25 sie 2012 15:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Coś dziwnego mi się stało z grą...

nie mogę opuścić mapy (między jedną a drugą). Po dojechaniu do końca mapy kursor nie zamienia się na strzałkę do opuszczania sektora. Próbowałem już przeinstalować ale nic nie pomogło. Najlepsze jest to że w opcjach nic nie zmieniałem, po prostu dziś odpaliłem gre i już nie mogłem robić tego manewru.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
JAsmine
Post : 24 wrz 2012 16:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 13
  • Dołączył: 21.05.2012




Ostatnio zmieniony 24 wrz 2012 16:50 przez JAsmine, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
micand1989
Post : 24 wrz 2012 17:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


JAsmine pisze:
A new version of Arulco Revisited is available:

Arulco Revisited v1.3 2012-09-10

What has changed in the latest update?
New sectors?
Items?
Others?

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
JAsmine
Post : 24 wrz 2012 20:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 13
  • Dołączył: 21.05.2012


Changelog for AR v1.3

Fixes
fixed a crash when trying to marry a merc to the hicks
fixed radarmap for Chitzena Temple (A2) (was already supposed to be fixed in v1.2)
fixed merc profile data for russian localization of JA2
changed the map in the "meanwhile..."-sequence to the correct one
fixed BR's shipping costs when delivering to Meduna
enabled training of militia in Orilla
fixed several containers (accessibility, content...)
fixed the Humvee getting trapped in J16 and K16
fixed strange behavior when entering sectors that weren't supposed to be entered
fixed one secret level being accessible via helicopter
fixed Kinppin faction respawning in D5
Balancing
accelerated movement between sectors F2 and F3
reworked containers in all Grumm sectors (less locks, more stuff - more satisfying to loot)
added certain items in the northern area of Arulco (medical supplies, anyone?)
softened the deadly gas trap in Chitzena SAM site a bit
added more "special" ammo variants (AET and others) to some areas
divided one big secret stash of gold into several smaller ones
fortified Deidranna's palace & bunker
reworked loyalty increase rate for Arulco's cities
lowered BR's shipping costs (still higher than in stock v1.13)
Content
altered random bloodcat encounters
added two new maps (C8, O13)
added more secret levels
overhauled several underground sectors (Tixa, Deidranna's bunker, secret passage (O3))
added some new audio tracks
added a small logo for AR to the main menu of the game
updated "Arulco Revisited hints.pdf"

Added full compatibility for Dimitri's "Deadly Games Mercs with all speeches" add-on
As always, many maps have been tweaked and updated


*
 
micand1989
Post : 25 wrz 2012 05:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


@JAsmine

NICE :ok:
and thanks to you for quick answer

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 03 paź 2012 15:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna


cron