Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
Hurricane
Post : 24 sie 2016 23:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Kapral
Kapral
  • Posty: 60
  • Dołączył: 13.11.2010


Na lotnisku w Drassen jest możliwość "podejścia" z ładunkiem, trzeba to zrobić umiejętnie. Dalej już nie bawiłem się w podchodzenie, tylko czekałem aż Jeepy przestaną mi zagrażać (jest błąd w grze raczej), lub likwidowałem najemnikiem mogącym podejść. Granaty zwykłe trzeba rzucać na środek Jeepa (zadaje największe szkody), bełty z ładunkiem też są dobre.


*
 
Evoare
Post : 11 wrz 2016 20:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Dołączył: 11.09.2016


Nie ustawiałem trybu food system a mimo to moi najemnicy potrzebują jeść i pić, grałem od nowa i to samo, pomóżcie... :\


*
 
Hurricane
Post : 12 wrz 2016 18:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Kapral
Kapral
  • Posty: 60
  • Dołączył: 13.11.2010


Jeśli jakaś nowsza wersja gry, to może być mały bug. Ewentualnie sprawdź w każdych możliwych ustawieniach (przy rozpoczęciu nowej gry, w .ini, opcjach gry), może gdzieś się coś gryzie.


*
 
doman18
Post : 27 sie 2017 18:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 43
  • Dołączył: 02.02.2011


Ja właśnie też miałem pisać w związku z Jeepem bo ni chu chu nie mogłem go ruszyć - miałem tylko dynamit i granaty dymne. Wszystkich wykosiłem w biały dzień (większość moim IMP-snajperem któremu dałem HK SL8 który dostała Buns) ale Jeep to była ściana nie do przebycia. W końcu obszedłem wszystkie trupy, znalazłem 2 granaty odłamkowe i jeden automat z amunicją AP. Snajpera ustawiłem daleko żeby kontrolował gdzie znajduje się pojazd a Barry i mój IMP podeszli do pojazdu. Barry rzucił najpierw dymny i pod osłoną dymu założył dynamit na 1 turę tuż obok Jeepa, IMP wyjechał 2,5 serii. W drugiej turze po wybuchu zostało mu połowę, ale 2 granaty i jeszcze 2 serie wyjaśniły sytuację.

Ale ile się nawczytywałem żeby do tego dojść!


*
 
Ronnie
Post : 07 lip 2019 17:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 114
  • Dołączył: 05.03.2012
  • Skąd: Radom


Wow, prawie dwa lata od ostatniego posta ;)
Obecny stan prac nad dużymi mapami do AIMNAS. Jak widać do zrobienia został już tylko południowy wschód i linia brzegowa na południu
Obrazek

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 09 lip 2019 10:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Tak będzie wyglądać mapa Arulco teraz?

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Ronnie
Post : 09 lip 2019 12:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 114
  • Dołączył: 05.03.2012
  • Skąd: Radom



_________________
Obrazek


*
 
AdRain
Post : 17 lip 2019 23:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Dołączył: 17.07.2019


Witam,
1) chciałem sobie odświeżyć trochę Jaggeda, ale totalnie głupieje po włączeniu wersji 1.13.. na początek, jak się biega? klikam R i w kółko przeładowuje, jest gdzieś dostępny układ klawiszy dla jagged 1.13?

2) na co to ma wpływ? ze moge wiecej kupic? czy szerszy bedzie wachlarz kupca?
https://imgur.com/cQZQLPI


*
 
Starchris
Post : 18 lip 2019 20:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


AdRain pisze:
1) chciałem sobie odświeżyć trochę Jaggeda, ale totalnie głupieje po włączeniu wersji 1.13.. na początek, jak się biega?


Zawsze to było dwukrotne lub trzykrotne szybkie kliknięcie lewym przyciskiem myszy.


AdRain pisze:
klikam R i w kółko przeładowuje...

R to jest reload, czyli przeładowanie. Kliknij albo przytrzymaj prawy przycisk myszy, powinno się pojawić menu taktyczne, choć w tej najnowszej 1.13 jest tyle zmian, że nic nie jest pewne.


AdRain pisze:
...jest gdzieś dostępny układ klawiszy dla jagged 1.13?

Aktualnie to tego trochę jest
http://ja2v113.pbworks.com/w/page/42183 ... 3_hot_keys
https://jagged-alliance.pl/artykul352/k ... e-2-v1-13/
https://forum.jagged-alliance.pl/viewto ... 396&start=

AdRain pisze:
2) na co to ma wpływ? ze moge wiecej kupic? czy szerszy bedzie wachlarz kupca?

Pierwsze to jest chyba ilość różnych broni i przedmiotów jakie znajdziesz w sklepie, a drugie to ile ich będzie na stanie, ale niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Ronnie
Post : 20 lip 2019 12:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 114
  • Dołączył: 05.03.2012
  • Skąd: Radom


AdRain pisze:
...jest gdzieś dostępny układ klawiszy dla jagged 1.13?


W każdej paczce powinien się znajdować folder z dokumentami. Więc klawiszologia powinna być w lokalizacji: główny folder gry -> Docs -> Manuals -> JA2_113_Hotkeys

AdRain pisze:
2) na co to ma wpływ? ze moge wiecej kupic? czy szerszy bedzie wachlarz kupca?

Starchris pisze:
Pierwsze to jest chyba ilość różnych broni i przedmiotów jakie znajdziesz w sklepie, a drugie to ile ich będzie na stanie, ale niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.



To chyba ciut bardziej skomplikowane :)
http://ja2v113.pbworks.com/w/page/24219466/Bobby%20Ray

Więc u Bobbiego zakres dostępnych broni to te z aktualnego stanu postępu gry + dana liczba quality. Jak ja to rozumiem: jest 10 poziomów czyli każdy 1 punkt to 10% postępu w grze. Dajmy na to progres 20% + 2(great) = mogą występować do kupienia bronie z 40% postępu w grze (a używane z 50%).

A quantity to rzeczywiście ilość możliwych do kupienia sztuk w magazynie

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 11, 12, 13, 14, 15