Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 188 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
Kelly
Post : 16 kwie 2016 10:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 269
  • Dołączył: 25.03.2007
  • Skąd: Warszawa


Z 300 lat mnie tu nie było. Mam standardową wersje 1.13 4870 i na to nałożonego DBB 925. Chciałbym poedytować występowanie broni u sprzedawców (gdyż wielu które mnie interesują nie ma) lecz xml editor mi nie otwiera. Twierdzi, że brakuje mu plików, a gdy poprzerzucałem je z folderu 1.13 to po wczytaniu wszystkiego stwierdzał nieprawidłowości i zamykał się. Jest jakaś metoda by to działało normalnie?


*
  WWW
spiryt
Post : 29 kwie 2019 23:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 444
  • Dołączył: 27.03.2008


Witam mam problem z tym modem ściągnąłem IoV 929+ITS+AR i gdy wysyłam oddział w drogę czasami wywala mi Taki błąd
Runtime Error

GetArmsDealerTypeFromItemNumber()Invalid Class 0 For Item 1962 AF0
Assertion Failure (Line 1134 in file Arms Dealer.init.cpp)

Może ktoś wie jak to naprawić ?
Dałoby się mieć ten mod razem z mapami z wildfire ale tak żeby działo poprawnie ?
Mi się udało ale najemnicy tuż po przybyciu do Omerty mają tylko samą broń nie mają reszty ekwipunku typu kamizelek taktycznych żadnego pancerza a obrażenia jakie zadaję to max 2 pkt fajnie byłoby sobie pograć na dużych mapach z WF bo uwielbiam tego moda :c
Jak zmienić ilość gotówki dostępnej na początku gry ?
Te ustawienia zniknęły w ini nawet jak dodałem z czystego 1.13 te 4 linijki to nic się nie zmieniło, da się w ogóle to zmienić ?

_________________
"Szczęście okazało się dziwką, a ja klientem bez portfela"
Max Payne

Tak. Da się zauważyć, że ten świat od jakiegoś dłuższego czasu działa w systemie Pay-to-win.


*
 
M'cin
Post : 30 kwie 2019 23:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 753
  • Dołączył: 18.11.2009


Nie jestem ekspertem, ale to wygląda na błąd w plikach źródłowych c++. Raczej nie do naprawienia przez kogoś bez sporych umiejętności moderskich/programistycznych.
Jeżeli korzystasz z tej paczki - https://jagged-alliance.pl/plik626/ i nie działa, możesz próbować starszą wersję 1.13 + IoV, albo samemu zainstalować odpowiednie 1.13 i łączyć mody, ale to ponad moją wiedzę...


*
 
spiryt
Post : 02 maja 2019 10:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 444
  • Dołączył: 27.03.2008


Dobra poddałem się już miałem to rzucić w cholerę bo ile można przerzucać co chwilę prawie te same pliki ale znalazłem 1.13 7609 z paczką modów i jest możliwość zagrania w IoV+WF jest to paczka nieoficjalna waży 1.6 GB ale opłaca się ją ściągnąć
Oczywiście jest już taki temat na forum ale ktoś mógłby do niego nie zajrzeć tak jak ja bo interesuje go tylko DDB IOV z mapami WF :D

https://docviewer.yandex.ru/view/0/?*=7 ... A1fQ%3D%3D

Zawiera następujące mody:
1. Jagged Alliance 2 1.13 7609
2. Arulco Revisited 1.4 + Strohnmann's update + fixes
2. Arulco Revisited + Lev Progression
3. Arulco Revisited + SDO mod
4. NightOps Maps + SF
5. NightOps Maps + SF + SDO
6. Wildfire 6.07
7. Wildfire 6.07 + Lev Progression
8. Wildfire 6.07 + SDO
9. TypeP (JA2 Reloaded)
10. TypeP (JA2 Reloaded) + SDO
11. Arulco vacations 1.10
12. Arulco Folding Stock 4.47
13. Urban Chaos 4.47
14. Deidranna Lives 4.47
15. NightOps maps + Arulco Folding Stock 4.47
16. TypeP (Ja2 Reloaded) + Arulco Folding Stock 4.47
17. IoV 929 Revised
18. Wildfire 6.07 + IoV929 Revised
19. Arulco Revisited 1.4 + IoV929 Revised

- odgłosy otoczenia (dla exe Ja2+AI)
- more battle sounds for enemy (dla exe Ja2+AI)
- nowy interfejs z Vengeance:Reloaded
- udoskonalone dźwięki broni
- więcej porad na loadscreenach
- nowe animacje ognia i eksplozji
- zbalansowane ustawienia in

żeby ściągnąć kliknijcie strzałkę w prawym górnym rogu i wypakujcie 7z a nie winrarem czasami gdy ściągałem z Jacenter mody i wypakowywałem winrarem były błędy i dopiero 7z rozpakował poprawnie archiwum

_________________
"Szczęście okazało się dziwką, a ja klientem bez portfela"
Max Payne

Tak. Da się zauważyć, że ten świat od jakiegoś dłuższego czasu działa w systemie Pay-to-win.


*
 
Piotr_1987
Post : 12 sie 2019 03:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 03.06.2013


Cześć,

zbierałem się i zbierałem do tego i wreszcie ruszyłem z modyfikowaniem plików IOV aby działały z funkcjonalnością nowych wersji.

Z racji tego, że i tak muszę przegrzebać STI dorzucę jeszcze "parę" przedmiotów których zawsze mi brakowało (scopes, LBE).

Poprawiłem już kilka błędów w istniejących przedmiotach. W tym wspomniany już 1962 (QLB-06 AGL) invalid class.

Znalazłem problem z MOLLE i po ustaleniu jak to naprawić bez chińskich plików stwierdziłem, że łatwiej i lepiej będzie skonwertować istniejące przedmioty do MOLLE istniejącego w najnowszych odsłonach. Które faktycznie działa jak MOLLE/PALS a nie tylko udaje takie rozwiązanie.

ETA dla nowej poprawionej i kompatybilnej wersji ? Hell no ... na chwile obecną mam spisanych 850 pozycji do poprawienie i sprawdzenia :D.

_________________
Obrazek


*
 
kwachu
Post : 12 sie 2019 17:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 32
  • Dołączył: 05.04.2012
  • Skąd: Rybnik


Ja na pewno czekam z niecierpliwością. Każdy kto znajduje czas na jakiekolwiek ulepszenie tego co kochamy w tej grze, zasługuje na co najmniej dobre słowo wsparcia i zachęty!

_________________
Obrazek


*
 
Piotr_1987
Post : 15 sie 2019 11:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 03.06.2013


Nie jest to ostateczna wersja ale w większości wszystko działa.

Co zostało zmienione:

staty amunicji dzieki Kwachu
Poprawione niektóre przedmioty które generowały crashe
Poprawiony system łączenia przedmiotów
Poprawione sloty łączenia
MOLLE dla kamizelek (tylko SMALL MOLLE!)
Wprowadzone zmiany do istniejących MOLLE aby uwzględnić ograniczoną ilość kieszeni po podłączeniu do kamizelki


do zrobienia:

MOLLE BIG - niestety muszę poczekać na odpowiedź ekipy 1.13 co do zastosowanych wskaźników bo za nic nie chcą mi zmiany ruszyć w grze ;)
MOLLE dla plecaków
MOLLE dla leg rig
sprawdzić unikalne przedmioty wprowadzone w nowym 1.13 a niedostępne w IOV.


Wszystkie zmiany sprawdzałem pod 1.13 8684 z włączonym NCTH i all dropem. Zamieszczone pliki wypakowujemy na nasz folder gry z wgraną już 1.13 !!!

Będę bardzo wdzięczny za wskazanie wszelkich znalezionych błędów.

https://1drv.ms/u/s!AunQeNxHvQ2LhSOHtW7 ... q?e=f1YB7Z

_________________
Obrazek


*
 
spiryt
Post : 02 lis 2019 23:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 444
  • Dołączył: 27.03.2008


Szacunek że ci się chcę i robisz to dla społeczności Jagged'a widzę że nikt nie podzielił się wrażeniami i nie wskazał błędów, mam nadzieję że nadal nad tym pracujesz i nie porzuciłeś tego projektu bo z pewnością czeka na to garstka wliczając w to mnie fanów ostatniego prawdziwego JA bo nawet nie skomentuję tego tworu który ostatnio wyszedł.
Tworu który co najwyżej powinien zostać wydany na urządzenia mobilne jak darmowa gra lub za 5 plnów.
Chętnie wskażę błędy jeśli nadal nie odkryłeś wszystkich jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu.
Jeśli mnie pamięć nie myli MOLLE w ogóle nie działa w 8338 + DBB IoV 929 + ITS + AR czy może ja robię coś nie tak ?
Przyczepiłem odpowiednie elementy do "czestriga" ale postać nie może wyciągnąć magazynka sama z tej kieszeni i jest po prostu bezużyteczna co mnie rozczarowało bo fajnie byłoby mieć pancerz i kamizelkę w jednym która daje jeszcze maskowanie :/

_________________
"Szczęście okazało się dziwką, a ja klientem bez portfela"
Max Payne

Tak. Da się zauważyć, że ten świat od jakiegoś dłuższego czasu działa w systemie Pay-to-win.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 9, 10, 11, 12, 13


cron