Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 05 maja 2020 19:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


SHAGGED pisze:
eśli nie, to chyba pozostaje zagać od samego początku??

Prawdopodobnie sytuacja może się powtórzyć.

SHAGGED pisze:
Czy jest różnica w jaki sposób rozpakuje ten dodatek? Czy muszę go rozpakować bezpośrednio od razu w katalogu głównym czy mogę np w innym katalogu rozpakować a później ctr+c / ctr+x do katalogu, w którym jest gra?

Bez znaczenia

Zapodaj Save'a, może inny odpali u siebie i zadziała. Ja też spróbuje.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
SHAGGED
Post : 05 maja 2020 20:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 30
  • Dołączył: 19.04.2020


Na chwilę obecną skasowałem całą grę, rozpakowałem wszystko od początku i zacznę od nowa. Bezpośrednio po Omercie poszedłem do Sam Mony więc dam rade od początku to ogarnąć (nie było jeszcze Dressen, więc jeszcze spróbuję). jak sytuacja się powtórzy, to wtedy zapodam Save'a.
W sumie ten plik mogłem zostawić, ale wkurzyłem się i kasacja całości poszła.

Jedynie szkoda bo akurat miałem fajną ekipę w dobrej cenie i kolejni też dobrą cenę mieli. Czy Twój nowy interface może mieć wpływ na poprawność gry? Co prawda w teraz jak grałem wszystko było w oryginale, czyli bez Twojej "skórki".

Swoją drogą czy jakieś zmiany warto zrobić w INI Editor'ze zanim zacznę od początku?

Na razie znalazłem 3opcje, które mnie interesują po czytaniu Forum:
= Strategic Game_Play Setting:
- Mercs_Can_Do_Advenced_Repairs > Domyślnie: FALSE > Mój wybór: TRUE (czyli po zmianie Najemnik Technik może naprawić rzeczy do 100%?)
- Enable_All_Terrorists > Domyślnie: TRUE> Mój wybór: FALSE (czyli teraz będą wszyscy terroryści obecni w grze?)

= Recruiment Settings:
- Slay_Stays_Forever > Domyślnie: FALSE > Mój wybór: TRUE (czyli teraz nie ma limitu czasu na likwidację terrorystów?)

Czy są jeszcze jakieś warte uwagi ustawienia tak aby gra nie była przegięciem w drugą stronę z rzeczywistością?
Myślałem o magazynach broni, ale jednak losowo będzie bardziej atrakcyjnie niż wszystko na pewniaka więc nie zmieniam.

Chciałem zrobić jeszcze edycję co do minusowego bonusa z przy-celowaniem ze zbyt bliskiej odległości, ale napisałem o tym we właściwym temacie.


*
 
Starchris
Post : 05 maja 2020 20:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


SHAGGED pisze:
- Enable_All_Terrorists > Domyślnie: TRUE> Mój wybór: FALSE (czyli teraz będą wszyscy terroryści obecni w grze?)

Musi być na TRUE. Wtedy będą wszyscy terroryści w grze.

SHAGGED pisze:
- Slay_Stays_Forever > Domyślnie: FALSE > Mój wybór: TRUE (czyli teraz nie ma limitu czasu na likwidację terrorystów?)

Też ma być na TRUE.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
SHAGGED
Post : 07 maja 2020 10:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 30
  • Dołączył: 19.04.2020


Dzięki za powyższe podpowiedzi :ok: .


Po zainstalowaniu wszystkiego od początku niestety problem na ringu ponownie się pojawia.

Jeśli dalej masz chęć sprawdzenie tego przypadku, to mam save'y z:
- sektor przed wejściem do San Mony,
- już w San Monie, ale przed wejściem do sektora z barem,
- przed pierwszą walką,
- przed walka finałową.


*
 
Starchris
Post : 07 maja 2020 16:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


To zapodaj jako załącznik do postu. Najlepiej wszystkie razem spakowane.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
SHAGGED
Post : 08 maja 2020 15:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 30
  • Dołączył: 19.04.2020


Jeżeli nic nie pomieszałem do powinno być tak:
Save6 - sektor przed wejściem do San Mony
Save7 - przed wejściem do sektora z Barem
Save8 - przed pierwszą walką
Save10 - przed finałową walką.


Załączniki:
SaveGame06.7z [70.77 KiB]
Pobrany 63 razy
*
 
Starchris
Post : 10 maja 2020 20:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


No niestety, tam jest mnóstwo błędów. Wklej sobie mapę z załącznika do Data-WildFire6.06 / Maps. Podejdź najpierw do domu Kingpina od tyłu. Będą tam drzwi, otwórz je i porozmawiaj z Kingpinem lub zrób to przez okno. Tylko najemnik musi mieć dużo statystyki przywództwa, np Thor.


Załączniki:
d5.7z [74.5 KiB]
Pobrany 61 razy

_________________
Obrazek
Poradniki Modera
*
 
SHAGGED
Post : 10 maja 2020 22:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 30
  • Dołączył: 19.04.2020


Starchris pisze:
No niestety, tam jest mnóstwo błędów. Wklej sobie mapę z załącznika do Data-WildFire6.06 / Maps. Podejdź najpierw do domu Kingpina od tyłu. Będą tam drzwi, otwórz je i porozmawiaj z Kingpinem lub zrób to przez okno. Tylko najemnik musi mieć dużo statystyki przywództwa, np Thor.
Jakieś pomysły z czego wzięły się te błędy, o których mówisz?

Oki, spróbuję później to skopiować, na razie po prostu poszedłem dalej, czyli taki mały substytut questa wziąłem w postaci dodatkowych walk, skoro za walki może być 15tyś plus quest 20tyś, to wziąłem walki za 40tyś łącznie (koszty manipulacyjne :) ) i oczyściłem kopalnie Kingpina, więc obecnie z Kingpinem nie pogadamy sobie :).

Jest jeszcze inny temat, ale to w innym wątku, żeby offtopa nie robić.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2


cron