Maxwell pisze:
usRange - maksymalny skuteczny zasięg broni (w metrach)
MaxDistForMessyDeath - maksymalna odległość na jakiej broń może wywołać specjalną animację (eksplodujące głowy itp.)
NoSemiAuto - broń ma tylko tryb ognia ciągłego (broń samoczynna)
APsToReloadManually - jeśli większe od zera broń jest powtarzalna - czyli trzeba ręcznie przeładować po każdym strzale.
usRange - maksymalny skuteczny zasięg broni (w kratkach /10)
Przykład
Glock 17 usRange=150
oznacza że ma zasięgu 15 kratek w grze (tylko w Bobby Ray będzie pokazywać że ma zasięg 150 metrów)
-------
MaxDistForMessyDeath - (...) specjalną animację (eksplodujące głowy i odrzut zwłok przy strzale w korpus)
-------
NoSemiAuto - broń ma tylko tryb ognia ciągłego. Istnieje możliwość wystrzelenia 1 pocisku przy strzale serią ustawiamy tylko 1 pocisk.
-------
APsToReloadManually - ilość punktów akcji potrzebna do przeładowania broni powtarzalnej (np. Mauser, Mosin, M40, M24 i strzelby "z pompką").