Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2
Autor Wiadomość
micand1989
Post : 04 lis 2012 16:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Ale masakraaaaaaaa :wall:

@Starchris

"Dziękuje za....nie za bardzo wiem za co, ale dziękuje" ~Lt. Conrad Gillett

Komplikuje to moją pracę. Niby zmieniłem tą palete na 256 a i tak jest jeszcze "inna 256" różniąca się diametralnie od standartowej. Teraz musze w necie szukać zdjęć pod tą "inną paletę".

Wydłuży się termin wydania :|

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 05 lis 2012 14:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Nie wiem czy wiesz, ale nie musisz wdrażać broni do pliku z broniami, możesz wdrożyć swoje obrazki do pozostałych trzech plików. Sprawdź może, w którymś z nich będzie pasująca paleta.

Załącznik:
Palety.jpg
Palety.jpg [ 206.95 KiB | Przeglądany 1869 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 05 lis 2012 17:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Starchris pisze:
Nie wiem czy wiesz, ale nie musisz wdrażać broni do pliku z broniami, możesz wdrożyć swoje obrazki do pozostałych trzech plików. Sprawdź może, w którymś z nich będzie pasująca paleta.

A jak to się ma potem z wpisywaniem lokalizacji pliku STI do pliku Items.xml ?? Jak to się robi, bo narazie to zamieniłem broń nie zmieniając lokalizacji obrazka. A jeśli dodawać nowy, to gdzie i jaki numer porządkowy (ska go znać) przypiać nowemu przedmiotowi...i w które miejsce się go wpisuje (w pliku Items.xml) ?

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 06 lis 2012 12:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Wersja 1.13 jest tak przystosowana, że absolutnie nie powinno się zamieniać broń za broń, tylko należy tworzyć całkowicie nową broń.

Najpierw należy wdrożyć wszystkie trzy wersje obrazków (duży, mały, średni). Ja dla przykładu wybrałem pliki z serii "MDP1ITEMS.sti". Wszystkich przedmiotów jest tam 779. Ja skopiowałem ostatni i wkleiłem go jako 780. To samo zrobiłem z małym obrazkiem, a duży to po prostu zrobiłem duplikat i zmieniłem nazwę. Zapisujemy wszystko i dopiero teraz możemy otworzyć XML Editor.

Załącznik:
5.jpg
5.jpg [ 80.48 KiB | Przeglądany 1862 razy ]



Z zakładki "Items" wybierasz "New". Wybierasz odpowiednią kategorię i "Ok".

Załącznik:
1a.jpg
1a.jpg [ 87.85 KiB | Przeglądany 1863 razy ]



Zauważ, że każdy nowo tworzony przedmiot z automatu ma nowy numer identyfikacyjny, tak więc tym się nie musisz przejmować.

Załącznik:
2a.jpg
2a.jpg [ 97.72 KiB | Przeglądany 1863 razy ]



Teraz przejdźmy do zakładki General tam będziemy musieli przydzielić odpowiednie obrazki. Program automatycznie wychwytuje wszystkie obrazki jakie są w tych plikach z obrazami przedmiotów. Zobacz, że mój przedmiot, który wykonałem na miejscu nr 780 jest i ma się dobrze.

Załącznik:
3a.jpg
3a.jpg [ 112.9 KiB | Przeglądany 1863 razy ]



Teraz wystarczy kliknąć "Apply" i "Ok" i gotowe. Nasza nowa bron pojawi się w spisie wszystkich innych broni.

Załącznik:
4a.jpg
4a.jpg [ 138.28 KiB | Przeglądany 1863 razy ]



Na koniec należy skonfigurować parametry danej broni wedle własnych upodobań.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 06 lis 2012 17:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Fajniuśnie :diabel:
Dziękuje Ci bardzo :ok:

Spróbujemy coś nowego stworzyć :>

-----------------------------------------------------------------
Dodano: 10-11-2012 16:42

Jak dodaje średni obrazek jest zbyt niebieski...tzn. w inwentarzu ma niebieską obwódkę (od strony kolby i góra) natomiast kolorki są możliwe.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 25 lis 2012 15:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Niebieskie tło w dużych obrazkach broni doprowadzają mnie do szału :evil:

2 pierwsze bronie działają poprawnie a następne już nie...a robione są tą samą metodą, krok po kroku, tak samo jak robiłem poprzednie.
Problem jest tylko przy dużych obrazkach, średnie i małe są OK :|

Niebieski kolor, 8-bitowy, to jaki ma być?? W poradniku jest napisane że ma być "czysty niebieski" (8-bit, B=255 G=0 R=0). Tak ustawiam i teraz nie mogę włączyć przeźroczystości w STIEdit...

Ktoś wie jaki w tym problem tkwi?

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 25 lis 2012 20:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


micand1989 pisze:
Tak ustawiam i teraz nie mogę włączyć przeźroczystości w STIEdit...

Jeśli przeźroczystość nie działa, to znaczy, że kolor tła jest inny, aniżeli pierwszego koloru na palecie albo na odwrót pierwszy kolor na palecie jest inny niż kolor tła.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 25 lis 2012 21:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Problem rozwiązany...

Przez przypadek zapomniałem zmienić palety z 24-bitów na 256 kolorów... i zadziałało na 24-bitach. Kolorki są ładniejsze niż myślałem :P
Nie wiem jak to się stało że działa...ale działa.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2


cron