Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2
Autor Wiadomość
krzywyogurek
Post : 29 kwie 2013 13:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 28.04.2013


bardzo bym chciał wypróbować tego moda, lecz nigdzie nie mogę znaleźć patcha wymaganego 1.13e lub 1.13g może ktoś pomóc, bo słyszałem, że mod jest mocny.


*
 
Starchris
Post : 29 kwie 2013 17:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Takiego patcha nie znajdziesz, żeby go mieć to musisz kupić oryginalną grę, wtedy ona sama się zaktualizuje do wersji 1.13g.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
krzywyogurek
Post : 29 kwie 2013 19:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 28.04.2013


toooo fajowo dziękuje za reply!


*
 
Zares
Post : 18 maja 2013 18:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 22.04.2013


Czy na tym modzie nie można już dawać milicji jednych z najlepszych pancerzy, ale zużytych? Pamiętam, że na zwykłej grze milicja ignorowała stan przedmiotów, więc można było im dać całkiem rozwalony pancerz, a u nich byłby nowiutki.


*
 
McVoy
Post : 22 maja 2013 08:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 37
  • Dołączył: 02.10.2010


Ja daję milicji uszkodzone pancerze a od nich zabieram nówki sztuki i nie ma z tym żadnego problemu. Też się zastanawiałem czy dla milicji ma znaczenie czy dostaną pancerz uszkodzony. Tak samo ciekawi mnie czy ma znaczenie w jakm stanie milicjant dostanie broń.

A tak przy okazji to mod jest super. Gram na nim od dwóch dni. A gram Steroidem (mechanik itp), Fox(lekarz) i Biff (dla zadymy) - armia nie do pokonania, lotnisko i Drassen poszło jak po maśle, teraz zająłem uniwersytet i właśnie walczę o szpital. Na uniwersytecie pojawiły się pierwsze potrzeby reanimacji moich wojaków a jak podszedłem pod szpital to po raz pierwszy zostałem wystrzelany do zera (to było bez sensu, bo moi nagle jakby przestali trafiać).

Skład jaki wybrałem dobrze się sprawdza, ważne, że każdy może w krytycznej sytuacji wyleczyć/reanimować każdą inną osobę. Fox ma apteczki a pozostali strzykawki (wystarczy 20 pkt umiejętności). Biff szybko zdobywa doświadczenie i obecnie robi już za snajpera (wszystkie zdobyte punkty mu w strzelanie wpakowałem). Ze względu na słabe zdrowie trzyma się z tyłu i wali z Naganta (niestety nie mam jeszcze lunety, więc ma celowniki 2 generacji).


*
 
Zares
Post : 22 maja 2013 14:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 22.04.2013


M'Cin, w końcu zająłem baraki. Poszło gładziutko. Obrałem sobie taką taktykę:
1. Atakowanie nie w "kupie", a rozdzielonymi 3 grupami - Alpha (4 ludzi z FN Falami, IMI Gailami, 1 człowiek ze specjalizacją Karabiny Maszynowe (Ekspert) z PKP), Bravo (grupa szturmowa 4 osobowa, różne SMGi, strzelba, AS Val), Charlie (Snajper)
2. Atakowanie ciężkich punktów typu baraki w nocy z kamuflażem nocnym.
3. Alpha strzelało przeważnie z daleka, formacja w linię, dość szerokie odstępy. Ivan z PKP kosił nadbiegających wrogów (a w tej industralnej części Grumm [nie pomyliłem miasta?] na tej najdłuższej uliczce wystrzelał połowę ludzi, gdy stali w kupie i jakieś pojedyncze osoby nadbiegały w jego kierunku :D)
4. Bravo dostrzegało wrogów dla Alphy i Charlie oraz starało się zajmować jakieś pobliskie przyczółki, budynki, czyściła budynki. Szczególnie Nails ze strzelbą
5. Charlie zdejmowało cele z daleka, szczególnie te najgroźniejsze.

No i przeważnie było tak, że nocą zanim wróg dostrzegł najemników, to już nie żyli albo nadbiegali na daleko znajdujące się Alpha. Bravo siało spustoszenie w budynkach, a Charlie zdejmowało cele niedostępne dla innych albo właśnie tych najgroźniejszych. Także w 10-ciu też da się przejąc baraki :)


*
 
mag2211
Post : 26 cze 2013 19:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 02.03.2013


Pytanie do fachowców w temacie. JABiA przeszedłem więc chciałbym spróbować Combat Evolved.

Pobrałem z tej strony http://jagged-alliance.pl/artykul442/combat-evolved/ wersję v1.07 38mb.

Niby działa ale jak podbiłem lotnisko to nie mogę rozmawiać z handlarzem a jak rozmawiam z Pablo to w oknie rozmowy nie ma nic, ani napisów ani przycisków rozmowy.

Co jest nie tak ?


*
 
M'cin
Post : 26 cze 2013 19:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Zobacz na moddb albo bear's pit, czy na stronie aby na pewno jest najnowsza wersja. No i czy masz aktualną wersję BiA. Od razu podpowiadam, że aktualizacji dokonuje się przez Steam, więc jeśli masz pirata, to nie podziałasz.


*
 
Hanti
Post : 26 cze 2013 21:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 95
  • Dołączył: 28.01.2007


mag2211 pisze:
Pytanie do fachowców w temacie. JABiA przeszedłem więc chciałbym spróbować Combat Evolved.

Pobrałem z tej strony http://jagged-alliance.pl/artykul442/combat-evolved/ wersję v1.07 38mb.

Niby działa ale jak podbiłem lotnisko to nie mogę rozmawiać z handlarzem a jak rozmawiam z Pablo to w oknie rozmowy nie ma nic, ani napisów ani przycisków rozmowy.

Co jest nie tak ?


Kopiując mod trzeba nadpisać jeden plik (main.vtp bodajże).
Jeśli to nie ten problem to Waldo potrzebuje klucza, żeby dostać się do swojego magazynu z bronią. Po klucz trzeba się włamać. Steroid sobie radzi.

_________________
Obrazek
Piszę poprawnie po polsku.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2