Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Turas
Post : 26 lip 2012 04:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 26.07.2012


Witam !

Mam do Was pytanie.
Czy kiedyś powstał/powstanie mod o zombie do JA ?
Zawszę mi się marzył mod o zombie do JA, gdzie przeciwnicy giną tylko od strzału w głowę, chodzą bardzo powoli w wielkich grupach (nawet setki)

Myślę że byłaby to naprawdę fajna zabawa. I chyba najlepiej pasowałby do Back in Action. Ponieważ odczekiwać turę przeciwnika gdzie ruszyć się musi setka przeciwników trwałaby wieki xD.

Całkowicie nie znam się na tworzeniu mod-ów do gier więc nie wiem czy jest to możliwe.

Co o tym myślicie.

Pozdrwiam

TURAS.


*
 
micand1989
Post : 26 lip 2012 05:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Niestety się nie da. Też mi się marzy ;)

Przeciwnicy mogli by biegać, max przeciwników w sektorze = 64, broni im nie pozabierasz, dużo innych.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
lukkic
Post : 26 lip 2012 08:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 72
  • Dołączył: 06.11.2010
  • Skąd: Warszawa


Ogólnie pomysł ciekawy ale tez podejrzewam, że ciężko byłoby się do tego zabrać. :lol: Z kolei myslałem o modzie, w którym więcej znajdowałoby się walki na pięści i broń białą przynajmniej na początku rozgrywki. A tak pięści, noże i kopniaki są mało użyteczne w trakcie potyczki :no:


*
 
Starchris
Post : 26 lip 2012 16:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Turas pisze:
Myślę że byłaby to naprawdę fajna zabawa. I chyba najlepiej pasowałby do Back in Action. Ponieważ odczekiwać turę przeciwnika gdzie ruszyć się musi setka przeciwników trwałaby wieki xD.