Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 08 mar 2012 13:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Svean
Post : 08 mar 2012 14:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Starchris pisze:
[...]W dziale Download jest pierwsza wersja "FIRST ONE", bo ona najbliżej moim zdaniem oddaje realność statystyk broni. [...]

Tak generalnie sprawdzałem co jest, a czego nie ma poszczególnych wersjach i przyznam ze mnie osobiście najbardziej pasuje wersja z Blue Dawna. Wersja First One jest mocno niedopracowana taj jakby pozmieniano część statystyk a cześć już nie i np taki HK21 ma zasięg o 1/3 większy niż PSG1 czy Dragunov, a nawet większy M24 (tylko snajperki "półcalowe" maja większy zasięg).
A nie raz już był podnoszony fakt że nawet w podstawce kaemy okazywały się super snajperkami (mimo że wtedy snajperki miały lepszy zasięg ;)) i były "ultimate weapon" którą wystarczyło kupić od razu i potem najwyżej tylko naprawiać do końca gry...

--------UPDATE---------------------
Taki mały Update: właśnie patrzę że HK21 wcale nie jest taki wypaśny - przy PKP Pencheng jego zasięg to pikuś ;) (także kaem tyle że ruski - i nie na 12,7mm/0.50BMG a jedynie na 7.62R).
Generalnie te wszystkie mody broni itp potrzebująca jakiegoś balansu i wspólnego mianownika.
A także zwiększenia wagi najmocniejszych kamizelek do jakiś 12+kg, a nie 3 kg...

--------UPDATE 2------------------
W sumie wychodzi że z tymi kaemami to tak ma być że zasięg jest większy od snajperek - tyle ze jest sporo obniżona celność i przy strzelaniu na te 80-100m z M24 (dobrym strzelcem ;)) powinniśmy spokojnie trafić w głowę, a z kaemu jak trafi jeden pocisk w serii to i tak będzie super.
Niemniej faktu że wszystkie kamizelki ważą zaledwie 3 kg jeszcze nie poprawili :P

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 mar 2012 08:05 przez Svean, łącznie zmieniany 3 razy

*
 
Starchris
Post : 08 mar 2012 14:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Svean pisze:
Tak generalnie sprawdzałem co jest, a czego nie ma poszczególnych wersjach i przyznam ze mnie osobiście najbardziej pasuje wersja z Blue Dawna. Wersja First One jest mocno niedopracowana taj jakby pozmieniano część statystyk a cześć już nie i np taki HK21 ma zasięg o 1/3 większy niż PSG1 czy Dragunov, a nawet większy M24 (tylko snajperki "półcalowe" maja większy zasięg).
A nie raz już był podnoszony fakt że nawet w podstawce kaemy okazywały się super snajperkami (mimo że wtedy snajperki miały lepszy zasięg ) i były "ultimate weapon" którą wystarczyło kupić od razu i potem najwyżej tylko naprawiać do końca gry...

Blue Dawn Mod jest cały czas rozwijany więc miejmy nadzieje, że się wszystko z czasem ustabilizuje na plus.

Poza tym jak mi się uda, to dzisiaj będzie kolejna aktualizacja. Dodam opcję Drops All Items, którą sam dzisiaj wielokrotnie testowałem i działała ona bez zarzutu na 100% DROP.


EDIT


No i się udało. Najnowsza wersja jest już w dziale Download

Jagged Alliance Back in Action 1.13 (v1.09)

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Svean
Post : 09 mar 2012 23:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Zagrałem sobie w najnowszą wersję z drop allem i... mam mieszane uczucia.

Z jednej strony bronie mi całkiem pasują, nawet z tym sporym zasięgiem LMG bo jednak rozrzut pocisków w serii jest spory, a strzelanie z innej pozycji niż na glebie mija się z celem całkowicie.
Nowe itemki są powiedzmy że też w miarę ok - w tej chwili mówię głównie o kamizelkach z kamuflaż, niemniej można z nich mieć kamuflaż 100% co moim zdaniem jest przegięciem.

Niemniej gdzieś się zgubił balans gry - z jednej strony dlatego że od razu na lotnisku Drassen typki biegają z tak niesamowicie wypaśnymi giwerami sprzętem że strach się bać (RPK, G36, AK-74 i Saigi u mnie były, tylko 1 typek na ponad 20!! był z pistoletem, prawie wszystko z celownikami).
A druga rzecz to... drop all naprawdę przeszkadza. Przede wszystkim nie mamy co z tymi wszystkimi zrzuconymi itemkami robić bo nikt tego tyle nie kupi (niektórzy wrogowie zostawiają bo 2 sztuki broni), bez inwentarza sektora człowiek się zaczyna gubić co jest gdzie a zbieranie i znoszenie w jedno miejsce to katorga, itemki nie chcą znikać ani nie można ich skasować (przynajmniej ja nie wiem jak), a po zdobyciu kilku tak zabałaganionych sektorów nawet sejwy zaczynają rosnąć :P

Chociaż przyznam że sama walka jest fajna - tyle że na początku jest bardzo ciężka, a zaraz potem z tym całym wypaśnym sprzętem nagle traci swój poziom trudności :P

_________________
Obrazek


*
 
lost
Post : 10 mar 2012 11:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 21.11.2011


full item drop! :one: :one:

Jedyna zaobserwowana przeze mnie "wada" to całkowita zmiana atmosfery jaggeda. Teraz gra wygląda tak, jak powinna, czyli doskonale uzbrojony oddział komandosów, walczy z równie nie odstającym technicznie przeciwnikiem, który przygniata go siłą liczebną. Nie koncentrujemy się wcale na ekonomii, czy uprgredach zespołu (bo już na samym początku dysponujemy naprawdę doskonałym sprzętem), tylko na walce. Nie każdemu taki model może się podobać, ale ja walczę doskonale ;)

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 10 mar 2012 12:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


lost pisze:
Nie każdemu taki model może się podobać, ale ja walczę doskonale

No właśnie o to w tym wszystkim chodzi, że nie ma możliwości, żeby jakaś modyfikacja trafiła w gust dosłownie wszystkich graczy. Do jednych trafi do drugich nie. Patrząc na ilość modyfikacji jakie się potworzyły do starego JA2 myślę, że każda grupa ma możliwość wybrania coś dla siebie. Miejmy nadzieję, że i z Back in Action będzie to samo.


lost pisze:
Teraz gra wygląda tak, jak powinna, czyli doskonale uzbrojony oddział komandosów, walczy z równie nie odstającym technicznie przeciwnikiem, który przygniata go siłą liczebną. Nie koncentrujemy się wcale na ekonomii, czy uprgredach zespołu (bo już na samym początku dysponujemy naprawdę doskonałym sprzętem), tylko na walce.

To w takim razie może zainteresowała by Cię ta modyfikacja (wersja FOURTH), która jest opcjonalna dla JA Back in Action 1.13. Po odbiciu lotniska po prostu weź wszystko co uważasz za najlepsze i idź na wojnę z siłami Deidranny.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
lost
Post : 10 mar 2012 13:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 21.11.2011


Starchris pisze:
To w takim razie może zainteresowała by Cię ta modyfikacja (wersja FOURTH), która jest opcjonalna dla JA Back in Action 1.13. Po odbiciu lotniska po prostu weź wszystko co uważasz za najlepsze i idź na wojnę z siłami Deidranny.


Rzeczywiście to by było bardzo dobre, gdyby nie to, że po wgraniu najnowszej wersji 1.13 i przejściu pierwszej mapy mam już na tyle dobry sprzęt, że naprawdę nie widzę, co więcej mógłbym ulepszyć :)

_________________
Obrazek


*
 
vandal7
Post : 18 mar 2012 09:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 16.03.2012


Kiedy uruchamiam skopiowany do katalogu gry „nie uśmiech” wyskakuje mi okno gdzie pisze
Memory patching error
Failed to patch game memory…
Errorcode: 1
Seratch errorcode: 0
Memory patching eatures disabled. ..


I choć niby działa ten programik do edycji, to tak samo jak edycja characters.txt nic nie daje.
Nie wiem czy cos nie doczytałem, czy źle zrobiłem czy czegoś brak … pomożecie?
Antywirus wyłączony.


*
 
Starchris
Post : 18 mar 2012 15:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Po włączeniu programu, ten program powinien uruchomić samą grę. Jeśli tak się nie dzieje i występuje ten błąd który opisałeś to znaczy, że jest problem z patchowaniem pamięci. Nie wiem na czym to polega bo sam na razie się z tym problemem borykam. Poniżej jest oryginalny temat o tym programie. Jest tam napisane co trzeba dokadnie robić w przypadku tego błędu. Niestety u mnie dalej ten błąd występuje, więc pewnie ma on jakieś głębsze podłoże.

http://boards.jaggedalliance.com/index. ... croll-mod/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Zabujca ortografi
Post : 23 mar 2012 22:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Dołączył: 23.03.2012


Witam.

1. Czy jest mod znoszący maksymalny poziom doświadczenia? Lub coś podobnego, co umożliwia trenowanie najemników powyżej limitu.

2. Czy jest mod pozwalający w jakiś sposób zarządzać ekwipunkiem z poziomu mapy tak jak np. w JA2? Bieganie i ręczne sortowanie ekwipunku na każdej mapie jest męczące (ale konieczne, żeby później było wiadomo, gdzie amunicja, a gdzie "śmieci").


*
 
Starchris
Post : 24 mar 2012 11:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Zabujca ortografi pisze:
1. Czy jest mod znoszący maksymalny poziom doświadczenia? Lub coś podobnego, co umożliwia trenowanie najemników powyżej limitu.

Nie ma i moim zdaniem nie będzie bo to siedzi w pliku EXE, do którego nie będziemy mieli dostępu chyba nigdy.


Zabujca ortografi pisze:
2. Czy jest mod pozwalający w jakiś sposób zarządzać ekwipunkiem z poziomu mapy tak jak np. w JA2? Bieganie i ręczne sortowanie ekwipunku na każdej mapie jest męczące (ale konieczne, żeby później było wiadomo, gdzie amunicja, a gdzie "śmieci").

To będzie wdrożone w drugim wielkim patchu razem z mgłą wojny. Nie ma na razie informacji kiedy to nastąpi ale przewiduje, że do końca kwietnia będzie to zrobione.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
vandal7
Post : 31 mar 2012 15:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 16.03.2012


No działa ściągnąłem wersje test tego nie uśmiechu, dzięki
A czy kiedyś będzie przewidziana opcja żeby sobie powybierać, które mody się włącza a które nie?
Bo jest tam dwa mody które mi utrudniają grę : )


ps.
Zabujca ortografii – dobry nick : )


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012 15:06 przez vandal7, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
Starchris
Post : 31 mar 2012 15:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


vandal7 pisze:
No działa ściągnąłem wersje test tego nie uśmiechu, dzięki

Ale ta wersja JA Back in Action 1.13 bazuje na starej wersji 1.06 Back in Action, więc można ją traktować na chwilę obecną jako testową modyfikację. Ja ją uaktualnię dopiero gdy wyjdzie drugi wielki patch z mgłą wojny i inwentarzem sektora (po prostu jest strasznie dużo roboty z łączeniem wszystkich modów).


vandal7 pisze:
A czy kiedyś będzie przewidziana opcja żeby sobie powybierać, które mody się włącza a które nie?
Bo jest tam dwa mody które mi utrudniają grę : )

Takiej opcji na pewno nie będzie bo z mojego punktu widzenia jest to niemożliwe.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Paker111
Post : 05 maja 2012 14:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Dołączył: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


jak tam prace Starchris :>?
Oczekuję z niecierpliwością kolejnej wersji twojej kompilacji. Powstrzymuję się od grania na najnowszym paczu tylko z jej powodu ;)

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW
Starchris
Post : 05 maja 2012 14:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Paker111 pisze:
jak tam prace Starchris :>?

Ja z kolei czekam na wersje Blue Dawn Moda kompatybilnego z JA BiA 1.13, bo na tej modyfikacji wszystko jest oparte. Jak tylko wyjdzie uaktualnienie BDM to ja uaktualnię BiA 1.13. Niestety jak na złość najnowsza wersja BiA ma tą samą nazwę co ta modyfikacja :) Miejmy nadzieje, że nikt nie pomyśli, że cała gra jest do ściągnięcia z działu Download :)

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna


cron