Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 01 mar 2012 02:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Cytuj:
Na chwilę obecną największym zainteresowaniem cieszy się najnowsza odsłona Jagged Alliance czyli Back in Action oraz pierwsze próby modyfikacji tej gry. Nie znaczy to jednak, że jego poprzednik starszy o ponad 13 lat odszedł już w zapomnienie. Wręcz przeciwnie, cały czas tworzone są nowe modyfikacje, a jedna z największych czyli JA2 1.13 również cały czas jest udoskonalana. Najlepszym na to dowodem są poniższe nowe modyfikacje oraz informacja dotycząca JA2 1.13, wedle której w najnowszej jej odsłonie ma być wdrożone przegrzewanie się broni.

Na koniec wróćmy jeszcze raz do Jagged Alliance Back in Action ponieważ wśród pierwszych na niej opartych modyfikacjach jakie zaczęły się pojawiać, na pozycję lidera ewidentnie wysuwa się modyfikacja o nazwie Blue Dawn Mod (dawniej R@S) i coraz więcej innych modyfikacji zaczyna traktować ją jako główną bazę. Po głębszym przyglądnięciu się jak aktualnie wyglądają tendencje modyfikacyjne okazało się, że jest możliwość połączenia wielu małych i większych modyfikacji z Blue Dawn Mod i dzięki temu powstała bardzo interesująca hybryda. Na chwilę obecną nazwałem ją JA Back in Action - All Modification Together v1.1, a o wszystkich zmianach możecie sobie poczytać na naszym forum dyskusyjnym.

Zapraszam bardzo serdecznie do przetestowania wyżej wymienionych modyfikacji oraz do podzielenia się swoimi wrażeniami tutaj lub w odpowiednim temacie na naszym forum dyskusyjnym. Życzę przyjemnej, długiej i udanej zabawy.



Poniżej są wszystkie modyfikacje, które połączyłem w jedną: JA Back in Action - All Modifications Together v.1.1

1. Blue Dawn Mod
2. Firearms Rebalanced Experiment
3. Az GUI + new equipment icons, pictures
4. Drops All Items
5. Fight an army, no hillbillies with axes
6. GUI: icon "glow effect" fix
7. Improved ICE (Items, Civilians, Experience)
8. Modded T-72 tank
9. More Liberty
10. No Intro Videos
11. Real soldiers
12. Realistic Models Assault Rifle
13. Sound overhaul
14. Ultimate AIM-Professionals - tylko część video z meny głównego.
15. Ultimate Weapon Sound
16. Tło laptopa zapożyczone od www.saic.com

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Stridingshadow
Post : 01 mar 2012 06:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Ostatnio dłubałem trochę przy plikach zw. z Blue Dawn Mod.
Oczywiście wszystko ręczna edycja w pliku tekstowym.
Niemniej jednak chętnie podzieliłbym się swoimi sugestiami z kimś, kto zechciałby zaimplementować je do moda.

Niektóre zmiany:
Zlikwidowałem wszystkie pancerne spodnie.
Zapewniają teraz tyle ochrony co mundur (dotychczas spodnie kewlar) lub półtora razy tyle, czyli tyle co kurtka skórzana (spodnie spectra, mają nakolanniki).
Kamuflaż zostawiłem, cenę i masę przyrównałem do zwykłych niepancernych mundurów.

Zmieniłem żywotność niektórych przedmiotów (np. wytrychy są niemal nie do zużycia w warunkach gry).

Zmieniłem masę, ceny i osłonę cechujące osłony (na razie tylko kamizelki) o 150%, teraz kamizelka powstrzyma postrzał adekwatny do jej klasy ochrony, ale swoje waży i kosztuje.

Zmieniłem rozrzut różnych rodzajów broni.
Np. broń z kolbą składaną ma nieco mniejszy rozrzut przy strzelaniu 'z biodra', ciężkie karabiny i źle wyważone mają ujemne modyfikatory do strzelania na stojąco i w pozycji kucznej, a typowa broń z długim magazynkiem ma ujemne modyfikatory do strzelania z pozycji leżącej (bo magazynek zawadza o podłoże).
Strzelanie w pozycji kucznej jest mniej celne niż strzelanie na stojąco, bo jest mniej wygodne, taką czy inną pozycję zajmujemy ze względu na mobilność/osłonę, a nie 'żeby lepiej wycelować'.
Tylko zwykłe karabiny, broń z krótkim niewystającym magazyniem/dwójnogiem sprawuje się naprawdę dobrze na leząco (Mini-14, M24, pistolety itd...), z AK lepiej postrzelać w pozycji kucznej bądź stojącej.

Zamierzam jeszcze pobawić się rozrzutem, i opracować jakiś wzorek, żeby zobiektywizować jego wartość (w oparciu o masę, szybkostrzelność, siłę naboju, oraz czynnik 'tak mi się wydaje').

Zmieniłem pojemność niektórych magazynków, np. Beretta 93R ma regulaminowe 20, MP5K ma 15 (jak na ilustracji i w modelu), AKS-74U ma 45 (bo służy do CQB, a tam nikt nie narzeka na zbyt duże magazynki). Oczywiście wszystko powyższe wiąże się z wpływem na rozrzut w odp. pozycji i np. MP5K będzie się sprawował nieźle na leżąco (w innych pozycjach też), a AKS-74U fatalnie (ale przecież nie do tego służy).

Zwiększyłem obrażenia od broni o 50% (z wyjątkami), do dopracowania.

Zmieniłem długość serii większości broni (w zależności od potrzeby/ możliwości).
L1A1, czyli brytyjski FAL nie ma teraz serii, ale za to jest dość tani, jako 'cywilna' broń z demobilu, coś dla małych wywrotowców, których nie stać na SCAR.
Podobnie zrobiłem z cenami wszystkich tanich pukawek cywilnych, i zwykłej amunicji.
Zamierzam jescze sporo tego dopracować, i bardzo chętnie podzielę się plikami.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 mar 2012 07:12 przez Stridingshadow, łącznie zmieniany 4 razy

*
 
Starchris
Post : 01 mar 2012 16:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Wykonałem dwie wersje tej modyfikacji na bazie Blue Dawn Moda ponieważ są dwa mody, których nie da się połączyć.

Pierwsza wersja jest w dziale download i zawiera ona w sobie modyfikację Blue Dawn Mod + Firearms Rebalanced Experiment.

Drugą wersją jest Blue Dawn Mod + modyfikacja Connor's "Real" weapon stats. Można ją ściągnąć tutaj.

Jeśli chcesz aby Twoja modyfikacja była częścią którejś z powyższych wersji to musisz wybrać, która dla Ciebie będzie lepiej pasowała, a następnie edytować jej pliki. Jak skończysz to wrzuć gdzieś swoją pracę, a ja ją połącze z resztą i wrzucę jako jedyną do działu Download.

Możesz też utworzyć samodzielną modyfikację opartą o plik Weapons.txt i inne związane z nim pliki. Wtedy można by pozostałe modyfikacje oprzeć na Twojej wersji (z wyłączeniem Blue Down Moda oraz Firearms Rebalanced Experiment i Connor's "Real" weapon stats).

Postaram się jeszcze dzisiaj wrzucić ten zestaw na forum JA BiA i zobaczymy jak oni przyjmą to rozwiązanie.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
M'cin
Post : 01 mar 2012 16:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


A jakby ktoś zechciał je oddzielnie, albo tylko niektóre, to jak by to było?


*
 
Starchris
Post : 03 mar 2012 16:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


To wchodzi sobie na poniższą stronkę i wybiera co mu najlepiej odpowiada.

Spis Modyfikacji

Chciałbym zaznaczyć, że większość modyfikacji jest ze sobą niekompatybilna na zasadzie kopiuj - wklej. JA BiA 1.13 wykonałem na zasadzie połączenia, a nie kopiuj - wklej.



DODANE -- 03 mar 2012 16:59 --

Jednemu z moderów rw18 udało się wdrożyć może nie mgłę wojny ale jak sam on ją nazwał mgiełkę wojny do tej gry. Polega ona na tym, że nie będziemy już widzieć żadnych przeciwników na minimapie oraz wszystkie czerwone wskaźniki wskazujące wrogów zostały usunięte (niebieskie wskaźniki od cywilów dalej są). Wrogów można widzieć już tylko na ekranie. Sprawdziłem to i naprawdę gra się o wiele fajniej.

Oryginalny temat jest tutaj, a samą modyfikację dołożyłem do zestawu JA Back in Action 1.13.

Obrazek

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
PawlikDiablik
Post : 05 mar 2012 00:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 05.03.2012


Nie potrafię tej kompilacji uruchomić tj: większość modów działa natomiast podczas uruchamiania imp- bo znalezieniu bin_win32 i próbie przesuniecia suwaka wyskakuje:

System.ArgumentException: Nie można utworzyć właściwości 'NamesByMugshotIndex' z jej wartości domyślnej. Komunikat o błędzie: Nie można załadować pliku lub zestawu '0 bytes loaded from System, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' lub jednej z jego zależności. Próbowano załadować program w niepoprawnym formacie.
w System.Configuration.SettingsPropertyValue.Deserialize()
w System.Configuration.SettingsPropertyValue.get_PropertyValue()
w System.Configuration.SettingsBase.GetPropertyValueByName(String propertyName)
w System.Configuration.SettingsBase.get_Item(String propertyName)
w System.Configuration.ApplicationSettingsBase.GetPropertyValue(String propertyName)
w System.Configuration.ApplicationSettingsBase.get_Item(String propertyName)
w JABIA.Properties.Settings.get_NamesByMugshotIndex()
w JABIA.IMPForm.updateMercenary()
w JABIA.IMPForm.set_MercenaryIndex(Int32 value)
w JABIA.IMPForm.OnShown(EventArgs e)
w System.Windows.Forms.Form.CallShownEvent()
w System.Windows.Forms.Control.InvokeMarshaledCallbackDo(ThreadMethodEntry tme)
w System.Windows.Forms.Control.InvokeMarshaledCallbackHelper(Object obj)
w System.Threading.ExecutionContext.runTryCode(Object userData)
w System.Runtime.CompilerServices.RuntimeHelpers.ExecuteCodeWithGuaranteedCleanup(TryCode code, CleanupCode backoutCode, Object userData)
w System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
w System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
w System.Windows.Forms.Control.InvokeMarshaledCallback(ThreadMethodEntry tme)
w System.Windows.Forms.Control.InvokeMarshaledCallbacks()

reinstalowałem itd. nic nie pomaga

mam win7 64 bit. próbowałem instalowac moda na v1.04 a nawet na v1.06 lecz ciagle to samo. Prosze o pomoc


Ostatnio zmieniony 05 mar 2012 00:28 przez PawlikDiablik, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 05 mar 2012 00:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


No to powinieneś jeszcze raz uruchomić ten sam program IMP, poczekać chwilę i wtedy powinno się otworzyć bez problemu zgodnie z uwagą 1 zobacz:

https://jagged-alliance.pl/plik491/

Poza tym do poprawnego działania potrzebny jest program Microsoft .Net Framework 3.5. Bez tego nie pójdzie.

Ja mam Windowsa 7 32 bit i być może tu jest problem bo u mnie chodzi bez zarzutu.

Zamiast IMP'a możesz sobie otworzyć plik charakters.txt i tam wykonać wszystkie operacje. Do tego wystarczy notatnik.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
PawlikDiablik
Post : 05 mar 2012 00:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 05.03.2012


Dzięki wielkie :) próbowałem instalować net framework ale znowu wyskakuje mi ze trza tam pozmieniać w panelu sterowania co zrobiłem i nie przyniosło to żadnych efektów. myślę ze będę się musiał zadowolić notatnikiem. nie mniej jednak dziękuję za szybką odpowiedz.


*
 
Toxias
Post : 06 mar 2012 17:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 06.03.2012


W niektórych lokacjach typu

Blokada Drogi

wyświetla na mapie dostępną liczbę milicji obywatelskiej np. 15

a jak wchodzę na mapę terenu to nie ma na niej nikogo prócz mnie,
w dwóch lokacjach już mi to się pojawiło.

Jest na to sposób?


*
 
Starchris
Post : 06 mar 2012 17:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


To jest błąd samej gry, a nie modyfikacji. Ma to zostać poprawione w przyszłej aktualizacji. Na chwilę obecną nie ma informacji kiedy to nastąpi.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Svean
Post : 07 mar 2012 10:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Generalnie pojawił się mod Blue Dawn w wersji 0.3 - nie wiem na ile niesie zmiany ale to jednak kolejna cyferka a nie literki po 0.2 ;)

Poza tym tak jak to już gdzieś wspomniano przyjąć że Blue Dawn jest również modem broni i dać możliwość pozostawienia statów broni z Blue Dawna - moim zdaniem mają niezły balans zasięgu i RPM (które odpowiada za szybkość oddawania strzałów w trybie semiauto). Bo w tej chwili jak instalujemy BiA 1.13 to bronie są albo z Firearms Rebalanced Experiment, albo z Connor's "Real" weapon stats. Connora nie ruszałem ale FRE ma dojechane na max zasięgi które nijak się mają do mechaniki gry (Blue Dawn miał podobne, ale potestowali i zmienili :))

Niemniej pomysł zebrania różnych modów dla BiA zmieniających różne aspekty gry jest naprawdę przedni!!!
Dzięki :)

P.S. Ja i tak najbardziej czekam na dwa ponoć znaczące nadchodzące patche od bitComposer-a - jeden ma usprawniać i poprawiać bugi, a drugi nie napisali co ma robić, ale między zdaniami wyczytuję że to będzie Fog of War :D :D :) :ok:
Oba są już ponoć skończone tylko je testują....

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 mar 2012 10:35 przez Svean, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 07 mar 2012 16:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Svean pisze:
Poza tym tak jak to już gdzieś wspomniano przyjąć że Blue Dawn jest również modem broni i dać możliwość pozostawienia statów broni z Blue Dawna - moim zdaniem mają niezły balans zasięgu i RPM (które odpowiada za szybkość oddawania strzałów w trybie semiauto). Bo w tej chwili jak instalujemy BiA 1.13 to bronie są albo z Firearms Rebalanced Experiment, albo z Connor's "Real" weapon stats. Connora nie ruszałem ale FRE ma dojechane na max zasięgi które nijak się mają do mechaniki gry (Blue Dawn miał podobne, ale potestowali i zmienili )

Przypatrzyłem się temu lepiej i faktycznie różnice w statystykach broni są ogromne. To jest jak JA2 1.13 a New Classic JA2. Dołożyłem kolejną wersję PURE, która opiera się tylko na czystej wersji Blue Dawn Mod. Na razie wszystkie wersje można ściągnąć z poniższej strony, a w dziale Download zaktualizuje później.

JA Back in Action 1.13 - wszystkie wersje


Svean pisze:
Niemniej pomysł zebrania różnych modów dla BiA zmieniających różne aspekty gry jest naprawdę przedni!!!
Dzięki

Dziękuje za miłe słowa. :)


Svean pisze:
P.S. Ja i tak najbardziej czekam na dwa ponoć znaczące nadchodzące patche od bitComposer-a - jeden ma usprawniać i poprawiać bugi, a drugi nie napisali co ma robić, ale między zdaniami wyczytuję że to będzie Fog of War
Oba są już ponoć skończone tylko je testują....

Ja najbardziej czekam na sposób rozwiązania problemu z brakiem inwentarza sektora. Mają go wdrożyć więc zobaczymy pewnie nie długo.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Toxias
Post : 07 mar 2012 21:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 06.03.2012


Fajnie, że dorobiłeś tę wersję z brońmi z Blue

ale chciałem spytać czy jak teraz zaktualizuje mod do Blue gdy wcześniej korzystałem z SECOND ONE is based on Blue Dawn Mod and Firearms Rebalanced Experiment.

to i tak to nic nie zmieni bo dane będą pobierane z save?


*
 
Starchris
Post : 07 mar 2012 21:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Toxias pisze:
ale chciałem spytać czy jak teraz zaktualizuje mod do Blue gdy wcześniej korzystałem z SECOND ONE is based on Blue Dawn Mod and Firearms Rebalanced Experiment.

to i tak to nic nie zmieni bo dane będą pobierane z save?

Myślę, że statystyki broni będą zmienione na te z BDM. Gra tego nie ciągnie z save'a tylko zawsze z pliku weapons.txt. ale np. statystyki postaci gra ciągnie już z save'a. Zresztą jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz na 100 %.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Svean
Post : 07 mar 2012 21:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Niemniej kopia zapasowa na pewno nie zaszkodzi (plików sejva i moda także) ;)

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4  Następna