Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Wigen
Post : 12 lut 2012 20:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa




*
 
kowal
Post : 13 lut 2012 09:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 10.02.2012


IMP.

W końcu możemy "stworzyć" swojego najemnika!

http://boards.jaggedalliance.com/index.php?/topic/796-institute-for-mercenary-profiling-a-tool-now-exists-to-make-your-own-merc/

W sumie programik pozwala nam na modyfikację już istniejących ale dobre i to:) możemy stworzyć sobie drużynę marzeń ma początku gry i rozwijać ją do końca:) Nie jest źle:)

Radzę tylko sprawdzić na początku, kogo możecie zrekrutować.

Dzisiaj zacznę nową grę. Hitman będzie snajperem jak nic:)

Jak przeczytacie na stronie, programik ma się ropzwijać i chcą wprowadzić możliwość zmiany graficznej najemnika.

Trzymam kciuki!!

@@
Ups. Nie zauważyłem wcześniej, że już dodane.


Ostatnio zmieniony 13 lut 2012 09:34 przez kowal, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
Starchris
Post : 14 lut 2012 01:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Wydzieliłem posty i utworzyłem nowy temat dla tej modyfikacji. Proszę tutaj wszystko o niej pisać.



kowal pisze:
W sumie programik pozwala nam na modyfikację już istniejących ale dobre i to:) możemy stworzyć sobie drużynę marzeń ma początku gry i rozwijać ją do końca:) Nie jest źle:)

Jak dla mnie to już jest sukces. Wystarczy teraz dołożyć zmianę nazwiska i będzie jak swój.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
kowal
Post : 15 lut 2012 15:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 10.02.2012


Starchris pisze:
Wydzieliłem posty i utworzyłem nowy temat dla tej modyfikacji. Proszę tutaj wszystko o niej pisać.



kowal pisze:
W sumie programik pozwala nam na modyfikację już istniejących ale dobre i to:) możemy stworzyć sobie drużynę marzeń ma początku gry i rozwijać ją do końca:) Nie jest źle:)

Jak dla mnie to już jest sukces. Wystarczy teraz dołożyć zmianę nazwiska i będzie jak swój.


Właśnie pojawiłą się v2 wspomnianego "moda". Umożliwia zmianę imienia i nazwiska. Dokładny opis i możliwość pobrania:

http://boards.jaggedalliance.com/index.php?/topic/796-institute-for-mercenary-profiling-a-tool-now-exists-to-make-your-own-merc/


*
 
kowal
Post : 20 lut 2012 08:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 10.02.2012


Czy u Was też, po wprowadzeniu modyfikacji występują poniższe błędy:

1. Handlarze nie mają pieniędzy - żaden z nich nie ma kasy! Na Lotnisku przy normalnej grze handlarz ma ok 25k, w San Monie jeden ma ok 150k, a po wprowadzeniu modyfikacji nie mają nic.
2. Nie ma osiągnięć steam. Nie działają te zdobywcze np. Wyzwlolenie sektora, rekrutacja najemnika.

U mnie powyższe błędy występują po skorzystaniu z moda do tworzenia najemnika.

Przy numerze wersji pojawia się komunikat [modified].

Osiągnięcia steam można jeszcze przeboleć ale brak kasy jest dość uciążliwy zwłaszcza na początku gry.


*
 
seboo
Post : 20 lut 2012 11:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 32
  • Dołączył: 08.02.2012


Tak to juz jest z wersjami modified ze steam nie zalicza osiagniec, a co do kasy to moze w wersji moda kasy poprostu nie ma.


*
 
bon007
Post : 03 mar 2012 12:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 11
  • Dołączył: 29.02.2012


Ja sie bawiłem z Grizzlym i jesgo staty wyglądaja jak na poniższym screenie. Czyli jest to typowy "zielony beret" z commandosa postac niesamodzielna lecz w rozpierdzielaniu wrogów niezrównana.
Z traitów ma teraz Pathfindera, Assault rifle expert i Mele mastery expert ( to akurat juz miał)
Można go zwerbowac teraz odrazu lecz trzeba wydac całą kase na niego jak widac na screenie.
Poziom też ma zawyżony zeby zabardzo wszechkozacki się nie zrobił.


Załączniki:
GameJABiA 2012-03-03 12-40-30-52.jpg
GameJABiA 2012-03-03 12-40-30-52.jpg [ 134.84 KiB | Przeglądany 4935 razy ]
*
 
Starchris
Post : 03 mar 2012 14:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


To kto w takim razie robi u Ciebie za medyka, bo ktoś musi. Chyba nie potrzebnie mu dałeś jakiekolwiek punkty w medycynie, wybuchach i mechanice bo skoro ma tak mało to i tak tych umiejętności nie użyje więc lepiej żeby rozdysponować je na inne umiejętności. Poza tym perception ma mało, powinien mieć na maksa bo na otwartym terenie to najlepsza umiejętność, a takich walk w całej grze jest multum.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
bon007
Post : 03 mar 2012 16:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 11
  • Dołączył: 29.02.2012


no to jest dopiero do zwerbowania postac na poczatku, teraz mam juz grizzlyego na 10 i ma percepcji 100 oczywiscie.
Za medyka robi u mnie DRQ nawet napisalem temat o "kim gracie w JA BIA i tam tez stoi DRQ.


*
 
Starchris
Post : 03 mar 2012 16:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Myślę, że za dużo mu dałeś doświadczenia i braknie Ci punktów aby mieć te najważniejsze cechy po 100 pkt. Jeden Rambo w drużynie zawsze się przyda ;)

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
bon007
Post : 03 mar 2012 23:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 11
  • Dołączył: 29.02.2012


Teraz ma lvl 5 i medyka na 20 czyli podrzędne strzykawki wchodzą w gre, łomem też wyważy byle jakie drzwi.
Dałem też mu G11 na początek i 50 sztuk amunicji skoro mowisz o rambo....: )
a tu filmik jak wymiata z tym na pierwszej planszy
https://www.youtube.com/watch?v=pKUoUPs6gGE


Załączniki:
GameJABiA 2012-03-03 22-55-35-80.jpg
GameJABiA 2012-03-03 22-55-35-80.jpg [ 134.62 KiB | Przeglądany 4842 razy ]


Ostatnio zmieniony 03 mar 2012 23:04 przez bon007, łącznie zmieniany 1 raz
*
 
Starchris
Post : 04 mar 2012 00:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


No przyznaje, wymiata nieźle. Ale gdyby miał do pokonania przeciwników z tej modyfikacji Fight an army... to tak łatwo by mu nie poszło. Najważniejsze, że możemy sobie już nieźle pozmieniać najemników aby ich dostosować i stworzyć sobie chociaż namiastkę własnego Impa.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
lost
Post : 04 mar 2012 01:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 21.11.2011


Mam pytanie. Tworzę kilku impów, wciskam za każdym razem okej i według readme na forum, powinien pojawić się nowy plik characters.txt, który ma zastąpić stary. Nic takiego się nie dzieje, przynajmniej nie ma efektu na grę. Ktoś mógłby pomóc?

_________________
Obrazek


*
 
Stridingshadow
Post : 04 mar 2012 09:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Starchris pisze:
No przyznaje, wymiata nieźle. Ale gdyby miał do pokonania przeciwników z tej modyfikacji Fight an army... to tak łatwo by mu nie poszło. Najważniejsze, że możemy sobie już nieźle pozmieniać najemników aby ich dostosować i stworzyć sobie chociaż namiastkę własnego Impa.


Pogrywam obecnie w Blue Dawn mod, a mój IMP jest nieco mniej wykoksany niż Grizzly a la bon007.
Niemniej jednak w Blue Dawn nie ma już kiboli z siekierami i maczetami, a lotnisko to sama regularna armia uzbrojona w pistolety, peemy i strzelby.
Mój IMP (gruntownie przerobiony Stephen, z postaci oryginalnej została twarz i wypowiedzi) ma w ekwipunku startowym mundur w kamuflażu leśnym (przerobiłem wszystkie portki na niepancerne, dają nikłą premię do pancerza, ale nadal fajnie kamuflują), i 0 pancerza, a do tego MP5K i nóż bojowy.
Taka konfiguracja jest ok.
Raz dla próby wybrałem sobie do sprzętu początkowego AK + parę magazynków, zero optyki.
Wrogowie nie mieli szans, nawet nie drasnęli mnie, wątpię żeby udało im się w ogóle do mnie strzelić.

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 04 mar 2012 14:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Ja na razie próbuje tworzyć mojego Impa z wszystkim od razu na maxa i testować czy taki najemnik jest widocznie lepszy niż normalny początkowy najemnik. Wykonuje to na modyfikacji z działu Download i powiem szczerze, że różnica jest przede wszystkim tylko w ułatwieniu dotyczącym leczenia się i otwierania wszelkich zamków, natomiast w samej walce nie wyczuwam aż takiej różnicy. Idąc Rambo, a później jeszcze raz normalnym najemnikiem z początkowymi ustawieniami różnica w potencjale jest dla mnie na chwilę obecną maksymalnie do 20%. Jakby porównać to do JA2 to tam różnica w potencjale bojowym między np. Biffem a Magiciem to było niebo a ziemia. W JA Back in Action pomiędzy takimi najemnikami nie ma takiej różnicy. Zobaczymy może powstanie mod, który by to bardziej zbalansował bo mnie by osobiście bardzo odpowiadał.


lost pisze:
Mam pytanie. Tworzę kilku impów, wciskam za każdym razem okej i według readme na forum, powinien pojawić się nowy plik characters.txt, który ma zastąpić stary. Nic takiego się nie dzieje, przynajmniej nie ma efektu na grę. Ktoś mógłby pomóc?

Ściągnij sobie JA Back in Action 1.13 z działu Download i skopiuj do swojej gry tylko ten plik character.txt i powinno wszystko działać: "bin_win32 / configs / charakters.txt"

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron