Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę   1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Premislaus
Post : 12 lut 2012 20:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


R@S Mod autorstwa kolesia od Blue Sun Mod.

http://boards.jaggedalliance.com/index. ... 41-rs-mod/

Cytuj:
Here's what I have been able to do under the current engine restrictions. Please report any issues and I'll fix them.

I won't be able to do much more until some of the limitations has been removed, so I'll continue working on it once I have the tools.

What's been added:
Weapons;
- HK UMP 45
- HK 417
- AS VAL
- SR-3 Vihr
- CZ-805 Bren

Ammo:
- 7.62x39mm

Some work has been done on weapon names and stats, and since the ammo ID's are all used up the 9x39 weapons will use the 7.62x39 caliber.


Download

Have fun :)

R@S



Trzeba utworzyć osobne podforum dla modów! I jakiś wątek zbiorczy z opisem i wszelkimi linkami do danego moda.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 12 lut 2012 20:15 przez Premislaus, łącznie zmieniany 1 raz

*
  WWW
Premislaus
Post : 13 lut 2012 16:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Czas założyć osobny wątek, bo póki co to najbardziej rozbudowany mod.

Ukazała się dzisiaj wersja 0.7. Więcej broni chyba nie będzie, w każdym razie dopóki autorzy gry nie zwiększą ilości wolnych id.

Temat na oficjalnym forum.

wersja 0.7 pisze:
What's been added:
Weapons;
- HK UMP 45
- HK 417
- AS VAL
- SR-3 Vihr
- CZ-805 Bren

Ammo:
- 7.62x39mm

Attachments:
- QCB Kit: EOTech and Suppressor

Changes:
- Weapon and Caliber names
- Weapon Clipsize, Range and Damage
- New SCAR-H inventory image


Download v. 0.7.

Autorem jest twórca Blue Sun Mod, do świetnej gry taktycznej 7.62.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 13 lut 2012 16:28 przez Premislaus, łącznie zmieniany 3 razy

*
  WWW
Kmieciu4eveR
Post : 14 lut 2012 23:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 10
  • Dołączył: 14.02.2012


Wszystko fajnie, ale u mnie nie widać obrazka dla nowej amunicji (7.62x39) w inventory.

Ogólnie to człowiek bardzo wybredny się zrobił po graniu w moda 1.13 do JA2. Gdy zobaczyłem, że Dragunov, AKM oraz Type-85 używają tej samej amunicji, to poczułem nutkę nostalgii...

Dla niewtajemniczonych wyjaśniam:
Obrazek

Na obrazku pierwsze od lewej to piguły 7.62x54 do Dragunova, drugie to 7.62x39 do AKM a trzecie to 7.62x25 do Type-85. Od razu widać, że raczej nie da się ich stosować zamiennie mimo "takiego samego" kalibru.


*
 
Premislaus
Post : 15 lut 2012 13:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Wersja 0.9

Cytuj:
Weapons;
- HK UMP 45
- HK 417
- AS VAL
- SR-3 Vihr
- CZ-805 Bren

Ammo:
- 7.62x39mm

Attachments:
- CQB Kit: EOTech and Suppressor
- Spec Ops kit: 12x Scope and Suppressor

Changes:
- Weapon and Caliber names
- Weapon Clipsize, Range and Damage
- New SCAR-H inventory image
- New FN FAL inventory image and model skin, renamed to L1A1


http://dl.dropbox.com/u/17796446/R%40S_BiA_Mod_v9.rar

Na tym etapie modowania będzie dużo częstych aktualizacji, bo jest wiele prostych rzeczy do poprawy. Radzę samemu na bieżąco sprawdzać.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


*
  WWW
Bart_Tut
Post : 16 lut 2012 13:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 09.02.2012


A czy zmiany w tych konfigach działają już w grze?


*
 
Kmieciu4eveR
Post : 16 lut 2012 17:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 10
  • Dołączył: 14.02.2012


jak nie jak tak :-)


*
 
Bart_Tut
Post : 16 lut 2012 21:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 09.02.2012


Kmieciu4eveR pisze:
jak nie jak tak :-)


A może ktoś przybliżyć jak to zainstalować, bo w temacie modding jakoś nie jest to objaśnione.


*
 
kowal
Post : 17 lut 2012 08:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 10.02.2012


Bart_Tut pisze:
Kmieciu4eveR pisze:
jak nie jak tak :-)


A może ktoś przybliżyć jak to zainstalować, bo w temacie modding jakoś nie jest to objaśnione.


Pobierz plik i skopiuj zawartość archiwum do:
...\Steam\steamapps\common\jabia\


*
 
Premislaus
Post : 17 lut 2012 19:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Ukazała się wersja v10.

Cytuj:
How to install:
Extract the archive to your game directory, answer yes when asked to overwrite.

New Weapons:
- SIG Sauer P220
- HK UMP 45
- SR-3 Vikhr
- Saiga-12K
- CZ 805 Bren
- AR-57
- Kel-Tec SU-17
- Vepr .308
- HK G36
- HK 416
- HK 417
- AS Val
- SV-98
- L96A1
- AI AS50
- M60
- Pecheneg

Ammo:
- 7.62x39mm
- 9x39mm

Attachments:
- CQB Kit: EOTech and Suppressor
- Spec Ops kit: 12x Scope and Suppressor

Changes:
- Weapon and caliber names
- Weapon magazine capacity, range, damage and prices
- Caliber pentration values
- New SCAR-H inventory image
- New FN FAL inventory image and model skin
- Switched 7.62x39 and 7.62x54R ID's
- Replaced .38 Special with 9x39mm ammunition
- Militia are equipped with armoured vests and helmets
- Changed number of militias at Roadblocks and SAM sites

Added to Bobby Ray's
- HK G36C
- HK MP7
- FN 2000
- AN-94
- VECTOR KRISS Super V
- DSR-1
- Striker
- PP-2000
- M27
- Colt 1911A1
- 9A-91
- Scorpion EVO 3



http://dl.dropbox.com/u/17796446/R%40S_BiA_Mod_v10.rar


Bardzo polecam granie z tym modem :).

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 17 lut 2012 19:54 przez Premislaus, łącznie zmieniany 1 raz

*
  WWW
momo78
Post : 17 lut 2012 23:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1415
  • Dołączył: 05.11.2007


Wygląda na to, że rodzi się nam nowy 1.13 :P

_________________
I'm afraid.
I'm afraid, Dave.
Dave, my mind is going. I can feel it.
I can feel it. My mind is going. There is no question about it.
I can feel it. I can feel it. I can feel it.
I'm a... fraid.


*
 
Len
Post : 19 lut 2012 11:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


momo78 pisze:
Wygląda na to, że rodzi się nam nowy 1.13 :P

O Jezu, tylko nie to. Modyfikacje jak najbardziej, ale nie robienie z tego jakiejś encyklopedii broni i nawału najróżniejszych pomysłów, które niekoniecznie pasują do gry :/


*
  WWW
M'cin
Post : 19 lut 2012 11:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


A tam, nikt Cie nie każe w nie grać :P


*
 
Stridingshadow
Post : 19 lut 2012 12:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Len pisze:
O Jezu, tylko nie to. Modyfikacje jak najbardziej, ale nie robienie z tego jakiejś encyklopedii broni i nawału najróżniejszych pomysłów, które niekoniecznie pasują do gry

Ludzie czekali na kontynuację lat 13.
Biorąc pod uwagę ogrom inicjatywy związanej z modowaniem zaledwie dni po premierze, można uznać, że nieco się zawiedli.
Ta cała różnorodność sprzętu oddaje klimat wojny partyzanckiej.
Kiedy grają w v1.13-cosplay DBB po stoczeniu paru walk miałem na wyposażeniu RKM Lewis (po wojnie ich już chyba nie robili), Kb. wz. 38 Arisaka (38 odnosi się do 38 roku panowania Cesarza Meiji, czyli po naszemu AD 1905) AMD 65 (chyba od 15 lat bez śladu gwintu w lufie) i FN-FAL (sądząc po stanie karabinu chyba jakiś wczesny prototyp używany nieprzerwanie od czasu produkcji) to czułem KLIMAT.

Jeżeli jakiejś armii nie stać nawet na mundury, to tym bardziej nie stać jej na standaryzację.

M'cin pisze:
A tam, nikt Cie nie każe w nie grać

Bardzo nie lubię tego argumentu, ale wyjątkowo się przychylam.
Ludzie chcą moda, mod powstaje.
Mod nie jest obowiązkowy, możesz sobie pograć w wersję vanilla, ew. w innego moda, które sądząc po obserwowanej tendencji wyrosną lada chwila jak grzyby po deszczu.

_________________
Obrazek


*
 
M'cin
Post : 19 lut 2012 14:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Naczy inaczej - oczywiście, że może się nie podobać, bo to normalne i podlega dyskusji jak najbardziej :) Tylko zamiast psuć podchody do BiA 1.13 negatywnymi opiniami od początku lepiej chyba zasugerować chęć otrzymania moda mniej hardkorowego, nieprawdaż :) Bo ja na przykład lubię kilotony prawdziwej broni palnej w grach.


*
 
Stridingshadow
Post : 19 lut 2012 17:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


M'cin pisze:
Naczy inaczej - oczywiście, że może się nie podobać, bo to normalne i podlega dyskusji jak najbardziej :D

Oczywiście, tylko nie rozumiem po co opierać się tworzeniu takiego moda.
Każdy gra w to, co chce.
Twórca powyższego moda ma na swoim koncie BS mod pod 7.62, w którym jest porównywalnie dużo żelastwa co w v1.13/DBB, a przecież w 7.62 każde kropidło musi mieć model, w dodatku zmienny w zależności od użytych akcesoriów i magazynków.

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2  Następna