Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Premislaus
Post : 07 lut 2012 00:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Obrazek

:-D

Co Waszym zdaniem należy w pierwszej kolejności zmienić?

- Nazwy broni na realne i zmiana ich statystyk.

Len może skontaktujcie się z tym kolesiem? On już od paru dni grzebie z powodzeniem w grze.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


*
  WWW
Wigen
Post : 07 lut 2012 01:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Za jeden dzień rozłożymy tą grę na czynniki :P


*
 
Premislaus
Post : 07 lut 2012 07:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska



_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 07 lut 2012 07:55 przez Premislaus, łącznie zmieniany 1 raz

*
  WWW
lukasamd
Post : 07 lut 2012 11:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Premislaus pisze:
Do rozpakowywania plików CTX i PAK. Binarki plus źródła.


Jeeeeeee :jupi:
Wypakowałem paczkę z muzyką, ten główny motyw który jest w tle menu może teraz u mnie non-stop lecieć :D


*
  WWW
Premislaus
Post : 07 lut 2012 14:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska



_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


*
  WWW
Starchris
Post : 08 lut 2012 12:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Len, mógłbyś sprawdzić w plikach gry jak dokładnie nazywają się (w raz z pełnym rozszerzeniem) pliki, które w demo są w głównym katalogu i nazywają się:

configs_win32.pak.crypt
interface_win32.pak.crypt


To są najważniejsze pliki do modyfikowania gry, a przez to, że zostały zaszyfrowane (.crypt) nie da się ich podmieniać. Wszystkie inne pliki PAK wypakowują się bez problemu i są w pełni modyfikowalne na takiej samej zasadzie jak w oryginalnym JA2.

Jeśli te pliki nazywają się tak samo, to trzeba będzie szukać bardzo zaawansowanych rozwiązań ominięcia tego szyfrowania. Na BP już próbują ale na razie bez rezultatu.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Len
Post : 08 lut 2012 12:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Już to sprawdzałem, też są zaszyfrowane i nie da się ich niczym ruszyć. Wszystkie teksty i czcionki są zapisane w archiwum interface_win32.pak.crypt. Sprawdzałem to, pobierając inną wersję językową i sprawdzając, które pliki pobrało od nowa ze Steama.

Co ciekawe, BiA jest na Steam dostępne w kilku językach, a wśród nich jest... czeski. Dla mnie powoli zakrawa to na skandal - JA2 musieli sami sobie amatorsko tłumaczyć, a teraz sytuacja się odwraca :/


*
  WWW
Premislaus
Post : 08 lut 2012 12:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Starchris pisze:
configs_win32.pak.crypt
interface_win32.pak.crypt


http://boards.jaggedalliance.com/index. ... #entry8623

Jeżeli to jest zaszyfrowane AESem, to się tego nie obejdzie. To jest tak mocny szyfr, że siedzą nad nim specjaliści, nie tylko z uniwersytetów i środowisk hackerskich, ale i tajnych służb.

W tych plikach najprawdopodobniej siedzą teksty z gry, więc nici ze spolszczenia. Dlaczego to jest zaszyfrowane? Myślę, że ze względu na planowane DLC.

Ważne żeby poprawić nazwy broni, ich statystyki, dźwięki wystrzałów wziąć z 1.13 i zrobić nowe mordy. Wtedy gra nabierze wigoru.

Cytuj:
Co ciekawe, BiA jest na Steam dostępne w kilku językach, a wśród nich jest... czeski. Dla mnie powoli zakrawa to na skandal - JA2 musieli sami sobie amatorsko tłumaczyć, a teraz sytuacja się odwraca :/


Skandal :wall:. Pewnie pepiki mają wydawce i dlatego :/.

Len może bitComposer podpisze z Wami umowę w sprawie spolszczenia? Tylko wtedy trzeba zapewnić wsparcie dla DLC i patchy.

Można prosić o link do tego tematu gdzie siedzą nad tym?

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 08 lut 2012 12:37 przez Premislaus, łącznie zmieniany 3 razy

*
  WWW
Starchris
Post : 08 lut 2012 12:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Len pisze:
Już to sprawdzałem, też są zaszyfrowane i nie da się ich niczym ruszyć.

No to trudno, trzeba będzie niestety szukać sposobu na ominięcie tego .crypt'a.


Premislaus pisze:
Jeżeli to jest zaszyfrowane AESem, to się tego nie obejdzie. To jest tak mocny szyfr, że siedzą nad nim specjaliści, nie tylko z uniwersytetów i środowisk hackerskich, ale i tajnych służb.

Wszystko da się ominąć, wystarczy tylko odpowiednia wiedza i umiejętności oraz wysoce zaawansowany sprzęt i oprogramowanie. Największy problem jest w tym, że my jesteśmy tylko fanami, którzy aż takimi specjalistami na poziomie tajnych służb nie jesteśmy. W pliku configs_win32.pak.crypt są wszystkie parametry broni i innych przedmiotów, bez tego to żaden fajny mod nie powstanie.


Len pisze:
Co ciekawe, BiA jest na Steam dostępne w kilku językach, a wśród nich jest... czeski.

O każdym innym języku bym pomyślał ale nie o tym, że jest czeska wersja. Zgaduję, że w produkcji JA BiA brało udział kilku Czechów, którzy na bieżąco tworzyli swoją czeską wersję albo po prostu mieli czeskiego wydawcę, który zafundował czeską wersję.


Cytuj:
Można prosić o link do tego tematu gdzie siedzą nad tym?

Nad tym siedzą już fani na oficjalnym forum JA BiA tak od około trzeciej strony poniższego tematu

http://boards.jaggedalliance.com/index. ... ge__st__40

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Premislaus
Post : 08 lut 2012 12:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Starchris pisze:
Wszystko da się ominąć, wystarczy tylko odpowiednia wiedza i umiejętności oraz wysoce zaawansowany sprzęt i oprogramowanie. Największy problem jest w tym, że my jesteśmy tylko fanami, którzy aż takimi specjalistami na poziomie tajnych służb nie jesteśmy. W pliku configs_win32.pak.crypt są wszystkie parametry broni i innych przedmiotów, bez tego to żaden fajny mod nie powstanie.


Koleś z linku co dałem zasugerował, że to jest AES bo próbował to ruszyć.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Advanced_E ... n_Standard
http://e-handel.mm.com.pl/crypto/aes.htm

Więcej na google.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


*
  WWW
lukasamd
Post : 08 lut 2012 13:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Jeżeli jest zaszyfrowane AESem to bez klucza zapomnijcie o dobijaniu się do tego pliku.


*
  WWW
Len
Post : 08 lut 2012 13:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Premislaus pisze:
Len może bitComposer podpisze z Wami umowę w sprawie spolszczenia? Tylko wtedy trzeba zapewnić wsparcie dla DLC i patchy.

Taki jest plan, ale nie wiem czy zechcą z nami współpracować.


*
  WWW
Starchris
Post : 08 lut 2012 15:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


lukasamd pisze:
Jeżeli jest zaszyfrowane AESem to bez klucza zapomnijcie o dobijaniu się do tego pliku.

Pliki te już dawno zostały rozpracowane i dostęp do nich i do plików w nich zawartych już jest. Poniżej jest link do pliku configs_win32.pak.crypt po wypakowaniu.

http://www.mediafire.com/?x52cj9psug3mjb5

Natomiast największym problemem jest to, że gra ciągnie dane tylko i wyłącznie z pliku zaszyfrowanego (w przeciwieństwie do pozostałych plików PAK). Wystarczy z powrotem spakować zmodyfikowane dane do tego samego pliku (nazwa, format i szyfrowanie) i wszystko będzie działać. TYLKO JAK TO ZROBIĆ BEZ KLUCZA ???

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Premislaus
Post : 09 lut 2012 04:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Mam koncepcje jak znaleźć klucz, tylko nie mam pojęcia jak to zrobić.

Można przeprowadzić atak słownikowy. Jak tak raz złamałem hasło do rara( też mocne zabezpieczenie), w mniej niż sekundę :).

1. Znaleźć sposób jak się pod to podpiąć, czyli napisać jakiś program.
2. Zebrać gigantyczną bazę słów i wyciekłych haseł z różnych serwisów.

http://www.hcsl.pl/2011/02/jak-odzyskac ... uminu.html
http://zaufanatrzeciastrona.pl/post/lam ... ilevaulta/

Nie wydaje mi się, by w naszej społeczności( też tej angielskiej, ruskiej i niemieckiej) był ktoś kumaty w tym.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


*
  WWW
Konti
Post : 10 lut 2012 01:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Dołączył: 10.02.2012


Premislaus pisze:
Jeżeli to jest zaszyfrowane AESem, to się tego nie obejdzie. To jest tak mocny szyfr, że siedzą nad nim specjaliści, nie tylko z uniwersytetów i środowisk hackerskich, ale i tajnych służb.


Mylisz szyfrowanie w grze z klasycznym szyfrowaniem danych (TruCrypt itp.), gdzie rzeczywiście przy długich hasłach nawet służby pokroju FBI dają sobie spokój, bo ogranicza ich zbyt mała moc dzisiejszych klastrów obliczeniowych.

Różnica (kolosalna) polega na tym, że silnik gry musi być przecież wyposażony w klucz, aby korzystać z zasobów gry :diabel:
Program wykonywalny w pewnym momencie z niego korzysta i wtedy wkracza cracker, który dzięki deasemblacji może być w stanie go przechwycić.

Ale samo szyfrowanie to nie jedyny problem - niektóre gry są tak napisane, że ciężko w nich wiele zmienić, bo się będą wysypywać.
W końcu deweloper ma dostęp do kodu źródłowego, a i tak gra kończy z masą bugów. Dla hardkorowego moddera, który bawi się nawet crackowaniem jest to więc wyzwanie nieporównywalnie trudniejsze niż modyfikacja gry przez dewelopera.

Gdyby tak producent wydał SDK, to fani mogliby z tego zrobić prawdziwe JA3. W innym przypadku nie liczyłbym na wielkie modyfikacje.


Ostatnio zmieniony 10 lut 2012 01:30 przez Konti, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3  Następna


cron