Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3
Autor Wiadomość
lost
Post : 04 mar 2012 10:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 21.11.2011


Ja to wszystko rozumiem, ja to wszystko akceptuje, jednakże dla mnie wątek ekonomiczny jest drugorzędny ;)
Gdzieś już pisałem, że w mojej wizji rozrywki żaden oddział komandosów nie rusza do walki w przerdzewiałe wiatrówki, więc żeby ich dobrze wyposażyć full item drop, by się przydał ;)
Ponadto, jeśli zainstalować mody z tego tematu: http://forum.jagged-alliance.pl/ja-back-in-action-1-13-t3005.html#p52217 na najnowszym patchu, gdzie możemy spodziewać się w drugiej lokacji 45 chłopa wyraźnie mądrzejszych i uzbrojonych w broń palną, wtedy full item drop ma sens, bo pierwszą odsłonę BiA przeszedłem bez żadnych modów, 6 najemnikami i palcem w nosie :)

Cytuj:
Full item drop bez inwentarza sektora? :>

przydałby się również ;)

_________________
Obrazek


*
 
bon007
Post : 06 mar 2012 06:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 11
  • Dołączył: 29.02.2012


A jak np dac kamizelkom wieksza wytrzymałość, broniom moge w txt ale ubraniom juz nie


*
 
Stridingshadow
Post : 06 mar 2012 09:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Na razie nie da się tego robić za pomocą żadnego szeroko dostępnego moda.
Problem polega na tym, że wszystkie przedmioty 'odzieżowe' jak buciory, portki, kamizelki, koszule, spodnie, czapki i sprzęt optyczny mają stałą wytrzymałość równą 10, podczas gdy broń ma różną wytrzymałość.
Niewykluczone, że zmiana wytrzymałości kamizelek itp... wymaga głębszej ingerencji niż edycja samych plików gry.

_________________
Obrazek


*
 
Svean
Post : 06 mar 2012 13:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Z jednej strony oberwanie 10 razy po kamizelce w różne miejsca zwykle obniża jej wytrzymałość tylko odrobinę, z drugiej strony oberwanie jedynie 2-3 razy w ten sam punkt prawie na pewno jest równoznaczny z penetracją (nooo, chyba że z daleka i słabą amunicją)...

Tak na marginesie - fakt że kamizelek naprawiać nie można jest jak najbardziej realistyczny bo tak jakby kewlaru igłą i nitką nie pocerujemy. Teoretycznie możemy sobie wkładki (stalowe) wyklepać ale co do wytrzymałości takiej "wyklepanej"... ja bym jej życia nie powierzał :P

_________________
Obrazek


*
 
Svean
Post : 06 mar 2012 14:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Jak trzeba przerzucić legalnymi kanałami najemników to oni nawet wiatrówek nie mają ;) W tym względzie bardzo podobał mi się np Urban Chaos - trafialiśmy bez niczego na lotnisko gdzie ochrona (tylko broń krótka) się strzelała z jakimiś bandziorami czy przemytnikami (ew. rebelianci ale zakładam że wpadli na przemycie bo przecież lotniska nie chcieli zdobyć ;)). Generalnie wątek fabularny świetnie pomyślany, a przy okazji był powolny postęp w dostępie do broni, bo automatyczne PM-y miała dopiero skorumpowana policja, pierwszy shotgun - gang motocyklowy, a zanim trafiliśmy na wojsko i AR-y to jeszcze trochę potrwało. I wszystko w konwencji.

Bo jak się ma od początku super wypasiony AR i jeszcze najemnika z wszystkimi statami na 100 to gdzie tu wyzwanie?
Oczywiście można sobie popodmieniać w plikach modów żeby mieć wszystko od razu, ale w sumie może by się dało podmienić pliki żeby całe Arulco było od razu podbite ?? :P

_________________
Obrazek


*
 
M'cin
Post : 20 sie 2012 20:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Proste mam pytanie - nie chce mi się grać w czyste JA BIA i z chęcią się dowiem od was, czy mody pod 1.13 a zadziałają pod 1.13e, szczególnie chodzi mi o All Mods Together (chyba w dobrym miejscu pytam o to ;>)


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3


cron