To jest właśnie w pliku Weapon.txt
https://jagged-alliance.pl/artykul430/e ... -amunicji/
Cytuj:
Część II. Opis parametrów dodatków do broni
I. Struktura parametrów
Wszystkie dodatki do broni, które znajdują się w pliku "weapons.txt" (na samym dole pliku) mają takie same odwzorowanie jeśli chodzi o strukturę, a nawet i ułożenie parametrów. Poniżej przedstawiam ułożenie statystyk na podstawie pierwszego dodatku do broni czyli silencer.
// silencer
Attachment (90, HandGun)
{
Weight 250
Price 650
ResourceId 4461
ShotEffectId 4479
Icon 0 168 320 56 40
Picture 0 9 5 1
// logic:
Silencing 95
Deliverable
}
Tutaj również teoretycznie nie powinno być problemu jeśli ktoś ułoży sobie powyższe parametry wedle swojego uznania. Jeśli jednak nie musimy tego robić, to zalecam pozostawienie kolejności parametrów każdego dodatku do broni z osobna w spokoju i zająć się edytowaniem jedynie ich liczb.
II. Opisy poszczególnych parametrów
Attachment
(90, HandGun)
1.) Attachment - przedmiot z tym znacznikiem oznacza przynależność do dodatków do broni.
2.) Liczba 90 - jest to unikatowy numer, który posiada każdy przedmiot w tej grze i w każdych innych plikach jest przez tę wartość identyfikowany.
1.) Handgun - wartość ta decyduje o tym, która z rodzajów broni może posiadać ten dodatek. Wyróżniamy pięć głównych rodzajów broni:
- None,
- Knife,
- HandGun,
- Rifle,
- Launcher.
Weight
Jest to waga odzieży, która jest wyrażona w gramach. Jeśli chcemy aby nasz dodatek ważył 1 Kg, to musimy w tym miejscu wpisać 1000.
Price
Jest to cena broni wyrażona w pojedyńczych dolarach. Jeśli chcemy aby nasz dodatek kosztował 1 tyś. dol., to musimy wpisać tam liczbę 1000.
ResourceId
Jest to unikatowy numer, który w innym pliku ("bin_win32 / main.vtp") wskazuje, który trójwymiarowy model danego dodatku do broni ma być pobrany do pokazania go na broni.
ShotEffectId
Jest to numer, który wskazuje na plik dźwiękowy pobierany do odtworzenia wyciszonego wystrzału broni. Numer dla tego dźwięku to: 4461. Przy innych dodatkach też można dodać numer jakiegoś pliku dźwiękowego i z momentem założenia takiego dodatku odgłos wystrzału danej broni zmieni się na ten wskazany tutaj.
Icon
Współrzędne kierujące nas do ikony danego obrazka. System ten będzie wytłumaczony w innym poradniku.
Picture
Współrzędne kierujące nas do obrazka danego dodatku do broni. System ten będzie wytłumaczony w innym poradniku.
Silencing
Jest to wartość, która decyduje o tym, jak bardzo wyciszony będzie strzał po założeniu tego dodatku. W grze wartość ta jest pokazana jako "Stealth Bonus". Każdy dodatek do broni może posiadać tę opcję.
Deliverable
Czynnik ten decyduje o tym, czy dany dodatek do broni ma być dostępny w sprzedaży w sklepie internetowym w laptopie. Aby skasować dostępność danej broni ze sklepu internetowego wystarczy usunąć całe słowo "Deliverable".
Parametry występujące przy innych dodatkach
Accuracy
Jest to wartość, która powoduje zwiększenie precyzji strzału, a co za tym idzie większe szanse na trafienie. Każdy dodatek do broni może posiadać tę opcję.
Aimtime
Jest to wartość, która powoduje zmniejszenie czasu potrzebnego do oddania strzału. Każdy dodatek do broni może posiadać tę opcję.
Musisz tam tylko dołożyć wartości dla pozostałych rodzajów broni i ewentualnie je pozmieniać wedle upodobania.
Cytuj:
// silencer
Attachment (90, Rifle)
{
Weight 250
Price 650
ResourceId 4461
ShotEffectId 4479
Icon 0 168 320 56 40
Picture 0 9 5 1
// logic:
Silencing 95
Deliverable
}
// silencer
Attachment (90, Launcher)
{
Weight 250
Price 650
ResourceId 4461
ShotEffectId 4479
Icon 0 168 320 56 40
Picture 0 9 5 1
// logic:
Silencing 95
Deliverable
}
Aha i z tego co pamiętam, to trzeba grę rozpocząć od nowa.