Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 25 maja 2013 22:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Zmieniło się wszystko. Commando jest teraz bezużyteczny, teraz króluje Gunner. Niestety muszę już spadać, jutro postaram się resztę dopisać.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Yasiu
Post : 29 maja 2013 12:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 11.12.2010


Grałem JA:O jakiś czas temu, ale fakt że każdy grał commando troche mnie zniechęcił, czekam na jakiś sensowny balans, żeby każda "profesja" była w miarę konkurencyjna.


*
 
Starchris
Post : 29 maja 2013 19:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Tak naprawdę w tej grze liczy się PvP, bo do gry w PvE, to można grać dowolnie ukształtowanymi najemnikami i zawsze można wygrać. Z tego co ostatnio zauważyłem, to teraz w PvP liczy się ilość życia. Taki Ivan resskilowany ma 700 HP, dając mu odpowiednią osłonę i broń będziesz często wygrywał w pojedynkach 1v1. Teraz zasięg ruchu jest ogromny więc percepcja w PvP zeszła na plan dalszy.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Starchris
Post : 19 cze 2013 18:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Artykuły nieaktualne zostały usunięte (zostały zepchnięte do ostatniej zakładki, artykuły do starszej wersji). W miarę wolnego czasu postaram się mniej więcej napisać nowe, jak to wszystko teraz wygląda w JA Online 2.0. Dodano też programy informacyjne do zakładek.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Starchris
Post : 24 lip 2013 10:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Kolejna dosyć spora aktualizacja JA Online. Przede wszystkim wystarczy spojrzeć na nowe Durability osłon, teraz jest po kilka tysięcy nawet do 7000.

Cytuj:
Patch Notes 23rd July 2013
Features:

To make crafting more rewarding than purchases, the crafting costs for armors and weapons were decreased by 50% and for components by 90%!
Warzone Bovilia was adapted to a level 50 mission. It will be available with reputation level 50, will feature increased difficulty and can drop legendary items. The warzone reward items were improved to comply with the increased difficulty.
The new contract ‘What’s Yours is Mine’ will be available for all players at a company reputation of 15 or higher.
Agency level 10 mercenaries were upgraded to level 13 and can now be obtained at reputation level 13. Their gear (when hired with gear) was also adjusted accordingly.
All contracts will now become visible on the world map at reputation level 14.
Minimum mercenary level requirements for several epic weapons up to weapon level 35 were increased. Those items can now be equipped with a mercenary 10 levels below the appropriate weapon level at the earliest.
The contract „One Percent“ (10) was reworked to provide a better, more challenging experience. Graphics and Layout were polished and the difficulty was balanced.
The price of the campaign has been lowered. It now costs 19,99 USD, 16,99 EUR, 13,99 GBP, 67690 RUB, 4380 BRL, 180 Kreds or 460 Gold.
Achievements of the contract “Letter of Marque” (33) were rebalanced.
Enemy balancing: Armor protection was reduced. Armor durability was increased. Health of armored enemies was increased. Enemy accuracy was reduced. Enemy damage was reduced.



Fixes:

The bug which opened up the daily reward window multiple times a day was fixed. It will now open once between 00:01 - 23:59 server time (UTC -7 = 00:01 PDT, 2am CDT, 7am UTC, 9am CEST)
Fixed a bug were the client got stuck in PvP matches if a user opened the "abandon mission" dialogue and let his turn end while the window still was open.
Special offer packs include FMJ ammo instead of AP ammo now.
The durability and the durability loss of all armors were increased tenfold to display the actual damage taken. This results only in a change in display, since balancing is not affected by this. (Before, durability loss was damage taken divided by 10, now durability loss is just actual damage taken).
Items in packages have a merc level requirement now.
Fixed and issue where build up aiming on destructible objects (like walls) generated an incorrect display of used action points. Building up aiming on destructible objects is no longer possible.
Magazine size of Rifle-type Crossbows were decreased to balance them closer to other weapons. Additionally, rI'eload costs of all crossbows were increased.
Weapon names are no longer cut off in merc pop up.
Focus fire will now add correctly 5% to the chance to hit targets: First step will add 5%, second step will add 10% and the third and last will add 15% to the base stat of your chance to hit when aiming from the same position at the same target.
The volume of the rare MP5SD3 was reduced to match its appearance.
It is no longer possible to buy items into the merc inventory without having enough cash/gold.
Crafting components will now be available at the appropriate reputation level to comply with available blueprints.
A text in the German version is no longer cut off.
Starting with mission 10.4 "Delivery of Packaged Goods", 4 mercs can be deployed instead of 3.


_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
M'cin
Post : 24 lip 2013 13:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 753
  • Dołączył: 18.11.2009


Dla nieobeznanych, powiedz proszę, to źle czy dobrze?


*
 
Starchris
Post : 25 lip 2013 12:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Statystyki broni i osłon, to jest to co się zmienia non stop na coś innego, nie sposób się przyzwyczaić, bo ciągle są nowe, jest to trochę irytujące. Z każdą aktualizacja są inne i tendencja jest rosnąca. Na samym początku były niemal idealne i statystyki były niezwykle przyjazne dla oka i liczenia (były średnio do setki). Każdy przystawał na chwilę przy danym przedmiocie i sprawdzał jakie ma staty i zapamiętywał je. Niemal wszystkie przedmioty można było wyczuć z samego obrazka jakie ma staty i czy jest dobry czy nie. Były niezwykle intuicyjne i przyjazne dla gracza i całej rozgrywki.

Teraz gdy staty poszły w górę już do 7000, to nikt już nie wie o co chodzi, za każdym razem trzeba patrzyć na przedmiot, aby przypomnieć sobie albo porównać go z innym. Nie sposób tego zapamiętać. Patrząc teraz na sam obrazek nikt nie jest w stanie określić jakie ma staty. Jest to już totalnie "niezapamiętywalne" i "niepoliczalne", a jak dojdą uszkodzenia broni i osłon w walce, to już lepiej na staty nie patrzeć, bo może głowa rozboleć. Do tego dochodzi rozrzut obrażeń wszystkich broni (np od 50 do 250), lecz tutaj już zależy od punktu widzenia, czy to dobrze, czy źle.

Żeby tego było mało, to siła broni też rośnie proporcjonalnie do siły osłon. Czyli tak, na początku były małe obrażenia i mała siła osłon. Teraz jest dokładnie to samo, tylko zwiększone kilkukrotnie, jest duża siła broni i duża siła osłon. Wiadomo, że pierwsza koncepcja jest o wiele przyjemniejsza dla gracza niż ta obecna. No ale niestety taka jest tendencja twórców. Jak tak dalej pójdzie, to za niedługo będziemy mieli milionowe obrażenia broni.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4


cron