Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
lukasamd
Post : 03 lip 2011 09:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5317
  • Dołączył: 31.05.2006


Cytuj:
Polska modyfikacja do... Gorky 17!
Czasami na naszą skrzynkę redakcyjną trafiają prośby o dodanie do downloadu jakiegoś pliku. Ostatnio otrzymaliśmy taki właśnie email, ale jego treść zupełnie nas zaskoczyła – chodziło o polską modyfikację do gry Gorky 17! Co prawda gra jest o kilka miesięcy nowsza niż Jagged Alliance 2, ale od kilku lat raczej już zapomniana. Mimo to jak widać znajdują się osoby, które nadal w nią grają, a nawet tworzą modyfikacje. Może to być miła odskocznia w czasie oczekiwania na nowe Jaggedy, a także zapowiedziane na początku czerwca Gorky 21, remake przeboju z 1999 roku.

Niewielki mod stworzony przez osobę o nicku Revelati co prawda nie jest tym, czym jest v1.13 dla JA2, ale zupełnie nie takie jest jego zadanie, główne zmiany obejmują zwiększenie trudności rozgrywki. Walczyć będziemy więc bronią z mniejszą siłą i mniejszym zasięgiem, nasi podkomendni również będą cechować się nieco gorszymi statystykami, a na dodatek znalezione środki medyczne nie pozwolą im na tak szybki powrót do pełni sił jak ma to miejsce w oryginale. Przeciwnicy zostali natomiast solidnie wzmocnieni, zaś wrogo nastawieni do nas ludzie nie są już wrażliwi na wabik. Gra może być więc dobrym wyzwaniem dla weteranów. Plik z modyfikacją trafił oczywiście na nasz serwer i możecie znaleźć go w dziale download. Gorąco zachęcamy do gry, ponieważ takie okazje trafiają się naprawdę rzadko.


*
  WWW
Len
Post : 04 lip 2011 11:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Kiedyś (daaawno temu) myślałem o stworzeniu modyfikacji Gorky 17, ale kompletnie nie wiedziałem jak się do tego zabrać. Uznałem, że to niemodyfikowalna gra, więc ta informacja mnie zaskoczyła. Szkoda tylko, że zmienia jedynie charakterystyki wyposażenia i postaci. Niemniej, planuję wrócić do Gorky i znów przejść wszystkie trzy części po kolei, a żeby nie było zbyt łatwo, to pewnie skorzystam z tej modyfikacji.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Van
Post : 05 lip 2011 16:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 159
  • Dołączył: 05.04.2011


Jak przeczytałem tytuł, to od razu wyobraziłem sobie nową fabułę, nowe mapy, bronie itd. Cóż, widocznie jakość modów do JA2 za bardzo mnie rozpuściła :)


*
 
lukasamd
Post : 06 lip 2011 16:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5317
  • Dołączył: 31.05.2006


Autor wysłał nam informację o nowej wersji oznaczonej jako 1.0a, która zmniejsza nieco poziom trudności względem wersji pierwszej. Okazało się, że był on aż za bardzo wyśrubowany i należało wprowadzić pewne korekty, bez których przejście gry mogłoby graniczyć z cudem. Paczka jest już w downloadzie.


*
  WWW
M'cin
Post : 01 sie 2011 11:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 764
  • Dołączył: 18.11.2009


Oj, pierwszy skomentuje :)
Zacznijmy od tego, że wersja z JAC w ogóle nie działa i ściągnąłem nową z jego chomika (chyba 1.2). I ta działała.
Mod faktycznie utrudnia grę. Trudności miałem na początku. Co prawda moi byli dalecy od śmierci, ale amunicji mi ledwo stykało od skrzynki do skrzynki, choć przyznam, że np: uzi czy napalmu prawie nie używałem. Potem jakoś się ułożyło - przyzwyczaiłem się do mniejszego ruchu, nieustannie używałem broni ogłuszających, a zmniejszenie obrażeń robi wrażenie na początku, ale gdy już ma się wyższe pozycje w broni, to nawet bez różnicy. Ogólnie mniej więcej do muzeum było okej, powtarzałem dwie walki (monitory i przy spiralnych schodach, ta druga ze względu na nietrzymanie się własnych założeń taktycznych - mea culpa), ale ze amunicji przybyło, a ja lubię się pomęczyć, to zacząłem specjalnie sobie utrudniać. Po opisie (Okazało się, że był on aż za bardzo wyśrubowany i należało wprowadzić pewne korekty, bez których przejście gry mogłoby graniczyć z cudem) wywnioskowałem bowiem, że będzie to jakiś HC mod, a to tylko pospolity hard. Jak się zna grę prawie na pamięć, nie jest tak trudno.
Problem miałem za to z Kozowem. Ponoć wabik miał nie działać (nawet nie sprawdzałem), a że mi się nudziło, poszedłem tam zanim wziąłem karabin jonowy i wyrzutnię rakiet. Za trzecim razem użyłem pocisku... a i tak ledwo poszło. Nie ma gdzie się schować tak, żeby musieli podejść bliżej. Napieranie na nich nie ma sensu, bo mają więcej ruchu i brak kary za zasięg, więc zadają po ~25 za każdym razem. Ogłuszysz i spróbujesz zatłuc pojedynczo - 5 innych cię zacznie ostrzeliwać z dystansu. Jedyna walka, gdzie trudność była, jaka trzeba. Ogólnie w mieście, jako ze mam odruch używania głównie broni odnawialnych, a zrobiło się ich multum, amunicji do karabinu i pistoletu zaczęła mi zbywać, uzi przez całą grę prawie nie używałem, jak zwykle tylko granatów ogłuszających za mało :) Do czego dążę? Po prostu zrobiło się za prosto, a broni miałem potąd. A laboratorium, nie licząc 2 walk z żołnierzami, to już w ogóle bajka, amunicji w bród, mało potworków i słabe (Niepotrzebnie osłabiłeś Invisible! grr), a Dobrowskiego standardowo zatłukłem dźwiękiem i piorunem, tylko pocisku zabrakło. ogólnie laboratorium wypadałoby "utrudnić".
Aha i jeszcze jedno - o ile podniesienie o 10 pkt życia Garcii czy Houndom ma sens, o tyle w przypadku Stingera, Grandmy czy Dobrowskiego to raczej mało pomaga. Podrasujmy bossów, jak na ich status przystało!
Jakby trzeba było konsultacji przy poprawkach, jestem skory do pomocy :)


*
 
revelati
Post : 27 wrz 2011 08:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 27.09.2011


Odpowiedź na post M'cin:
Wabik jednak działa na ludzi, pomimo że wyłączyłem tę opcję w skryptach (prawdopodobnie hardcoded).
Osłabiłem Invisible, ponieważ denerwuje mnie walka z tym stworem.
W wersji alpha dodałem chyba 50 HP dla każdego stwora i już drugiej czy trzeciej walki nie dało się przejść.

Projekt zarzuciłem, ponieważ nie chce mnie się nad nim siedzieć, ale jeśli ktoś byłby zainteresowany dalszym jego rozwijaniem, to daję zielone światło. Każdy może wg swojego uznania podrasować poziom trudności. Gdyby był dostępny kod źródłowy, to dopiero można byłoby się pobawić...


Dodano: 27 wrz 2011 09:49

Obecnie ostatnia wersja to 1.2c.


*
 
revelati
Post : 29 wrz 2015 14:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 27.09.2011


Pracuję nad nowszą wersją moda.

Dodałem nową broń - młot.

Dodałem również rewolwer, ale nie działa prawidłowo (zerowy zasięg), ktoś chciałby może pomóc z tym problemem? Świeży umysł może dużo zdziałać.

W grze są też inne ukryte bronie: kamień, pałka elektryczna, nóż rzeźnicki, szabla, strzykawka.

BTW zamiast uzi pierwotnie miał być chain gun.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie