Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
nemrod
Post : 16 sie 2006 20:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


Hmmm...nowy wywiad, o ile w kwestii mechaniki gry niewiele nie wniosl, to temat fabuly zostal bardziej rozwiniety.

Oczywiscie multi nie bedzie, co juz jest tradycja. W kwestii grafiki padly nowe slowa, ktore moim zdaniem podniosly wymagania sprzetowe nowego ja :P Ale takie dzisiaj gry - grafika wciaz sie zbliza do realnego swiata, ale nigdy tego nie osiagnie (jasne jak slonce w systamie HDR :> ). Co do fabuly, to czytajac ten akapit z samych nudow zasnalem, bo sztampowosc i wtornosc Rosjanom obcz nie jest :P Z kolei otworzylem jedno oko, jak doszedlem do slow:

Cytuj:
Jednak zadaniem Gracza nie będzie tylko samo zlikwidowanie dyktatora, o nie, to nie wystarczy, ponieważ został on wybrany w wolnych wyborach jako reprezentant ludu, a międzynarodowa opinia publiczna to widziała. A więc musi być jakiś inny sposób."


Jakies odstepstwo od naszej wspanialej fabuly? Na to wyglada. Ja sadze, ze poprostu bedziemy go musieli zlikwidowac jakos po cichu, aby to np. na naturalna smierc wygladalo, czy cos w tym stylu. Badz zdobywajac poparcie ludu w walce z nim sami wystartujemy w wyborach :mikolaj: i wygrywajac oddamy wladze w prawowite rece (czy ja wiem czy prawowite, w koncu przegral wybory. Moze i o 1%, ale przegral :/ ). To tylko takie moje domysly, ktore mi sie szczerze nie podobaja :P , ale zobaczymy, co tworcy wymysla. Mam nadzieje, ze nas pozytywnie zaskocza.

W sprawie udzwiekowienia wszystko pozostalo po staremu.

Dla mnie ten wywiad rzucil niewiele nowego swiatla na dluuugo oczekiwana Jagged Alliance 3D, ale jestem dobrej mysli.

_________________
.


*
 
Len
Post : 16 sie 2006 20:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Rosjanie lubią się powtarzać nie tylko w sprawie fabuły ale także z wywiadami. W każdym wywiadzie jest praktycznie to samo, ale mimo to zawsze się znajdzie coś nowego. Tutaj to fabuła i po raz pierwszy powiedzieli coś o ścieżce audio, widać że im zależy, to dobrze bo choć dźwięki są bardzo niedoceniane, to głównie od nich zależy czy gra nam się spodoba. No i wiemy na pewno, że nie będzie multiplayera.

Ale czekajcie na kolejny wywiad który już tłumaczę. Tam jest więcej ciekawych rzeczy ;)


*
  WWW
nemrod
Post : 16 sie 2006 20:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


Len pisze:
to dobrze bo choć dźwięki są bardzo niedoceniane, to głównie od nich zależy czy gra nam się spodoba.


Czy ja wiem czy tylko od nich. Ja jestem tak przyzwyczajony do bardzo wyskiej klasy udzwiekowienia z poprzednich ja, ze innych sobie nie wyobrazam (tzn. slabszych) i wiele graczy rowniez. Tutaj tworcy maja bardzo wysoko postawiona poprzeczke, ale mysle ze podolaja. Co do muzyki, to te 2 utwory, ktore juz wczesniej slyszalem dobrze rokuja.

_________________
.


*
 
Len
Post : 18 sie 2006 14:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Nowy wywiad na Jagged Alliance Center!

"My na łatwiznę nie idziemy i tłumaczymy dla was wciąż gorący wywiad w całości, który tym razem przeprowadził francuski serwis o grach - Jeux-Strategie.com."

Moim zdaniem wywiad jest o niebo ciekawszy od poprzedniego. Teraz wiemy, że wbrew temu co sądziliśmy wcześniej gra nie będzie liniowa. A najbardziej zaskoczyło mnie demo gry, już myślałem że je olali ponieważ pierwszy raz jest o nim mowa.
A co mnie najbardziej ucieszyło w samej grze? Wykorzystywanie wzgórzy! Tego jeszcze nigdy nie było w grach z serii Jagged Alliance, zresztą nie będę wam tłumaczył na czym to polega, sami przeczytajcie najnowszy wywiad.


*
  WWW
Grizzli
Post : 18 sie 2006 14:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 267
  • Dołączył: 02.08.2006
  • Skąd: że :)


E to super z tymi wzgórzami- nareszcie snajper będzie miał pole do popisu. Ciekawe czy zmieni sie sposob przemieszczenia się najemnikach po mapie czy nadal bedzie tak jak teraz po siatce z kwadratowymi polami (wiecie o co mi chodzi)

_________________
"Losing my sight Losing my mind Wish somebody would tell me I'm fine"


*
  WWW
Kijek
Post : 18 sie 2006 14:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 106
  • Dołączył: 07.08.2006
  • Skąd: Siedlce


Mnie także cieszą te wzgórza. W końcu nie będziemy walczyli na płaskich terenach. Przez to gra bedzie jeszcze bardziej ciekawa. Cieszy mnie także fakt, że misje nie bedą liniowe, że będzie więcej niż jedna możliwość na przejście misji a na dodatek to jak przejdziemy daną misję będzie miało bezpośredni wpływ na nastepne misje. A co ja się tu będę rozpisywał :D przeczytajcie sami :D


*
  WWW
Rafadan_PL
Post : 18 sie 2006 14:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 278
  • Dołączył: 11.07.2006
  • Skąd: Łódź


Co tu dużo gadać - to pierwsze, polskie tłumaczenie najnowszego wywiadu z twórcami JA3D! Koniecznie trzeba to przeczytać. Kropka :)

_________________
Jak to dobrze że mamy moderatorów...


*
 
snick
Post : 18 sie 2006 14:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Cytuj:
Ciekawe czy zmieni sie sposob przemieszczenia się najemnikach po mapie czy nadal bedzie tak jak teraz po siatce z kwadratowymi polami (wiecie o co mi chodzi)


Nie ma już mapy taktycznej, jest przechodzenie pomiędzy poszczególnymi misjami.


Wywiad - świetnie, 2 najcenniejsze informacje to chyba pewność, że będzie demo i wzgórza. Do tego dochodzi nieliniowość. Jeśli to wszystko się potwierdzi, to będę zadowolony :D


*
  WWW
Len
Post : 18 sie 2006 14:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Rafadan_PL pisze:
Co tu dużo gadać - to pierwsze, polskie tłumaczenie najnowszego wywiadu z twórcami JA3D! Koniecznie trzeba to przeczytać. Kropka

Ekhem... ekhem... Ja sam tłumaczyłem 4 wywiady z twórcami JA3D, więc chyba jednak ten nie pierwszy :]


*
  WWW
Kijek
Post : 18 sie 2006 14:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 106
  • Dołączył: 07.08.2006
  • Skąd: Siedlce


Len z tego co wiem to Rafadan już Ci przy jednym pomagał :D także nie jest to pierwsze polskie tłumaczenie :P


*
  WWW
snick
Post : 18 sie 2006 16:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Cytuj:
Co tu dużo gadać - to pierwsze, polskie tłumaczenie najnowszego wywiadu z twórcami JA3D!


Chodziło o to, że jest to pierwsze tłumaczenie wywiadu, który w polskiej wersji ukazał się na stronie JAC. I nikt nie wykonał go szybciej :mikolaj:


*
  WWW
Rafadan_PL
Post : 18 sie 2006 18:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 278
  • Dołączył: 11.07.2006
  • Skąd: Łódź


Cytuj:
Chodziło o to, że jest to pierwsze tłumaczenie wywiadu, który w polskiej wersji ukazał się na stronie JAC. I nikt nie wykonał go szybciej


Właśnie :sindbad:


*
 
Len
Post : 19 sie 2006 10:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


No chyba, że tak :]


*
  WWW
Len
Post : 19 sie 2006 16:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


No chyba, że tak, źle zrozumiałem :)

A dziś na stronie pojawił się kolejny wywiad, lecz tym razem nie jest to żadna nowość. Wywiad pochodzi z 5 maja, zaś 18 maja go przetłumaczyłem. Wywiad przekopiowałem oczywiście z mojego archiwum gdzie znajdują się moje WSZYSTKIE prace. Wywiad ten znajduje się także na Liberate Arulco lecz jest tam trzymany wbrew woli autora tłumaczenia, więc wszystkie oskarżenia o kopiowanie kierować na LA.

Stary ale jary. Możemy się dowiedzieć choćby smutną wiadomość, że płyty z grą będą zabezpieczone przed kopiowaniem. A jakim programem będzie chronione? Oczywiście StarForcem który nie potrafi znaleźć płytki przy kilku małych ryskach i nie toleruje napędów wirtualnych :zly:

Wywiad z Maksem Tuminem (GamesLife)


*
  WWW
biernik master
Post : 19 sie 2006 17:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 65
  • Dołączył: 06.07.2006
  • Skąd: Poznań


ak sobie oglądam te screeny i się zastanawiam, dlaczego przeciwnicy stoją jak pachołki i strzelają z bardzo dobrej broni kiedy obok mają np bunkier z worków z piaskiem??
wiadomo dlaczego pistolet sie tu nie sprawdzi, zanim podejdziesz na odległość strzału, zastrzelą Cie.
czy są jakieś screeny z misji nocnych albo ekranu strategicznego??
jesli tak to jeszcze do nich nie dotarłem
karabiny mają lepsze od SAS :/
twórcy gry będą musieli się na coś zdecydować
albo na realizm (gracz nie ma szans w otwartej walce bo pociski z tych karabinów są tak potęzne, że robia spustoszenia nie zależnie od kamizelki)
albo fantastyka (czyli idziemy gostkiem przez plansze i ledwo widzimy ze obrywamy a sami zabijamy aż miło)
druga opcja wg mnie zabija klimat tej gry
pierwsza stawia ją na baaaaardzo wysokim stopniu trudności,
niestety screeny mówią, że będzie to raczej wersja druga :((

_________________
"Żyj i pozwól umrzeć"


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna


cron