|
Generał broni |
|
-
Posty:
4003
-
Dołączył:
02.06.2006
|
Zapowiedzi Hired Guns: The Jagged Edge Poniżej znajduje się lista wszystkich zapowiedzi Hired Guns: The Jagged Edge jakie ukazały się do tej pory. Posortowane są według daty pojawienia się. Nie znajdują się tutaj zapowiedzi opublikowane gdy gra jeszcze nosiła nazwę Jagged Alliance 3D. Te znajdziecie na stronie JA Center. Jeśli znajdziecie jakieś zapowiedzi, których tutaj nie ma to piszcie śmiało. Zapraszam do komentowania obecnych ___________________________________ 1. Gry-Online [07.05.2007] "JAZZ w początkowych miesiącach produkcji (jeszcze jako Jagged Alliance 3D) nie prezentował się zbyt okazale. Producent jednak najwyraźniej przyłożył się do roboty, gdyż na chwilę obecną gra zdaje się już dorównywać konkurencji, ze szczególnym uwzględnieniem Silent Storma." [News]
2. Gry.Onet.pl [17.05.2007] "Silnik gry powstał na potrzeby "ALFA: Antiterror" i jest bez przerwy rozwijany. W chwili obecnej wykorzystuje wszystkie nowoczesne techniki cieniowania, wysokiej jakości tekstury i bump-mappingi. Wbudowany engine fizyczny pozwala na niszczenie budynków i rozwalanie kryjówek, takich jak wspomniane płoty czy wraki. Dokładnie oblicza też trajektorię kul oraz wszelkiej maści rykoszety." [News]
3. Playback [03.06.2007] "Engine graficzny, znany już z ALFA: Antiterror, bazować będzie na DirectX 9, co zapewni obecność bump-mappingu, zaawansowanego cieniowania oraz tekstur w wysokiej rozdzielczości. Otoczenie jest w pełni interaktywne, więc będzie można rozwalić sławojkę granatem lub niechcący zabić kolegę rykoszetem." [News]
4. Imperium Gier [04.07.2007] "Plansza misji przedstawiona jest w rzucie izometrycznym. Od razu dodać należy, że wszystko jest tutaj w pełnym 3D, a my mamy zapewnioną, modną ostatnimi czasy sterowalną kamerę. Możemy ją dowolnie obracać lub też w małym stopniu przybliżać i oddalać. Oprócz pełnego 3D mamy też otrzymać możliwości przebudowy terenu. Na planszy ma to się sprowadzać do dowolnego dewastowania lokacji, od drzewek i krzaczków poczynając, na budynkach kończąc." [News]
5. Jagged Alliance Center [09.07.2007] "System dialogów zmieni się w stosunku do JA2. Tym razem nie będzie on polegał na wybieraniu, czy mamy mówić przyjaźnie, bezpośrednio, groźnie itp. Zamiast tego otrzymamy do wyboru gotowe odpowiedzi, a co za tym idzie, wreszcie dowiemy się, co nasz najemnik powiedział do postaci. Taki sam system zastosowano w Brigade E5." [News]
6. Gry.Gery.pl [20.07.2007] "Do naszych rąk trafi 150 wiernie odwzorowanych modeli z możliwością ich modyfikacji. Ponadto istnieje możliwość "podłączenia się" pod działka stacjonarne, co uczyni z naszych najemników prawdziwe maszyny do zabijania. Zaawansowany system balistyczny pozwoli na strzelanie przez cieńsze ściany lub drzwi. Oczywiście nie ma pewności trafienia, ponieważ ściana potrafi zmienić trajektorię lotu pocisku!" [News]
7. Miasto Gier [24.07.2007] "Jest to właściwie całkowicie nowa gra, która teoretycznie z „Jagged Alliance” nic wspólnego mieć nie będzie, ale też trudno będzie jej ukryć swe korzenie. Gra miała zostać wydana w roku 2006, jednak właściciel praw do serii, firma Strategy First, stwierdziła, że gra jako kontynuacja serii JA jej się nie podoba i wydana nie będzie." [News]
8. Gram.pl [16.12.2007] "Sama rozgrywka bardzo przypomina Jagged Alliance w wielu, wielu aspektach. Właściwie uległy zmianie tylko skróty klawiszowe, celowanie oraz sposób prowadzenia rozmowy. A więc dopóki nie dojdzie do walki, mamy czas rzeczywisty, w którym wszystko przebiega płynnie i sprawnie, bez liczenia punktów akcji. Dopiero gdy dojdzie do kontaktu z wrogiem, włącza się tryb turowy i tutaj już trzeba mocno główkować i liczyć pozostałe PA." [News]
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 przez Len, łącznie zmieniany 14 razy
|
|