Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Lemur
Post : 15 kwie 2007 22:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Nie wiem może się mylę, ale chyba nie było newsa o organoleptycznym sprawdzeniu JAZZ przez niejakiego Kreivuez'a?. No, jeżeli taki news był, to proszę po prostu o wykasowanie tego topica:-).

Dnia 14.04.07 na stronie serwisu IXBT pojawił się pierwszy opis wrażeń z gry w wersji 0.90.001.
Altavista to zbawienie i boleść, jak wiadomo ten translator koszmarnie kaleczy wszelkie teksty. Dlatego nie sporządziłem dokładnego tłumaczenia. No ale coś niecoś udało mi się wyłuskać.
Jak wiadomo gra będzie miksem elementów taktyczno- militarnych, oraz ekonomiczno-dyplomatycznych. Z opisu wyraźnie wynika że gra nie będzie jednowymiarowa i na daną sytuację będzie miało wpływ wiele czynników. Na pewno pojawią się wcześniej wspominane "bronie stacjonarne", a także zasieki, druty kolczaste i betonowe zapory. Dziennikarz wspomniał o mechanice, a jest ona właściwie żywcem przeniesiona z Jagged Alliance 2 bez większych zmian (także podczas walki - wszystko czynności zabierają AP). Zachowania wrogów są bardzo podobne do tych z JA:Wildfire.
Genaralnie na zewnętrznych podobieństwach do serii JA się nie kończy, widać że gra bierze z serii to co najlepsze. Oby tak było rzeczywiście.
Dobrze by było przetłumaczyć fragment w którym dziennikarz opisuje samą walkę, ta część wydaje mi się trochę ...niejasna i dlatego nie zamieściłem na ten temat informacji "na czuja" ( altavista! :-( ). Dlatego jeżeli ktoś z was zdecyduje się na tłumaczenie z prawdziwego zdarzenia to tym lepiej:-).

P.S. Na stronkę i tak warto zajrzeć ze względu na niepublikowane screeny (faktycznie, mechanika, parametry postaci, rozłożenie punktów są niemal identyczne jak te w JA. Przynajmniej zewnętrznie...).

_________________
http://www.taktykazone.pl/


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2007 15:41 przez Lemur, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Len
Post : 16 kwie 2007 11:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Widziałem go w dniu opublikowania ale doszedłem do wnoosku, że nie będę tłumaczył. Takich recenzji będzie teraz coraz wiecej a jak gra się ukaże to sami napiszemy :)

A nowe screeny wyglądają bardzo fajnie.


*
  WWW
lukasamd
Post : 16 kwie 2007 14:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Lemur pisze:
Dziennikarz wspomniał o mechanice, a jest ona właściwie żywcem przeniesiona z Jagged Alliance 2 bez większych zmian (także podczas walki - wszystko czynności zabierają AP). Zachowania wrogów są bardzo podobne do tych z JA:Wildfire.


Pierwsze mi się bardzo podoba (przywykłem nieźle do JA2) a drugie już nie za bardzo - mam nadzieję że AI zostanie oczywiście nieźle dopracowane ;)


*
  WWW
snick
Post : 16 kwie 2007 20:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Po raz kolejny martwi mnie sprawa AI...

Cytuj:
Zachowania wrogów są bardzo podobne do tych z JA:Wildfire.


Mam nadzieję, że to nie będzie znów wyglądało tak, że wejdę na dach i wystrzelam wszystkich jak kaczki. A jedyną przewagą przeciwnika będzie liczebność + teren/miny/zasieki itd.


*
  WWW
Lemur
Post : 16 kwie 2007 21:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Ze względu na tłumaczenie altavistą, ja bym raczej się tym AI nie przejmował. Autor wrzucił takie porównianie do WF, ale ono może być wyrwane z kontekstu (i znaczyć coś innego). Możliwe że chodziło mu o ogólne zasady.

_________________
http://www.taktykazone.pl/


*
 
lukasamd
Post : 17 kwie 2007 15:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No miejmy nadzieję bo wizja tego co opisał snick w NOWYM Jaggedzie nie wygląda za miło... wystarczy że takie coś ułatwia granie w starsze...


*
  WWW
snick
Post : 19 kwie 2007 14:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Nie mówię tego na podstawie tylko i wyłącznie przytoczonego przez Ciebie tłumaczenia, ale również tego, co pojawiało się we wcześniejszych wywiadach. Pozwolę sobie zacytować mój "ulubiony" fragment...
Cytuj:
Nie obiecujemy Rewolucyjnego, Unikatowego, Wspaniałego (wszystko z dużej litery) AI, za to staramy się by nie ustępował on temu z Jagged Alliance 2.



I dlatego właśnie napisałem poprzednio "Po raz kolejny martwi mnie sprawa AI..."


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie