Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Wigen
Post : 01 lis 2008 21:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1292
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Len pisze:
Nie wiadomo nic, GFI milczy w tej sprawie. Pracują nad nim już dość długo, więc miejmy nadzieję, że poprawi bardzo dużo.


Oto co pojawiło się na stronie Topware:

Cytuj:
Patch do Hired Guns już niebawem

Mamy przyjemność zapowiedzieć iż patch do gry Hired Guns: The Jagged Edge jest już na ukończeniu – pozostają jeszcze finalne testy gry po „załataniu” i patch trafi do graczy. Oczywiście będzie do pobrania z naszej strony.
Poinformujemy Was kiedy tylko będzie dostępny.


*
 
Len
Post : 01 lis 2008 22:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Wybacz, że nie odpisałem na PW. Pierwsze o tym słyszę, nie powiadomiono mnie ale nie podniecałbym się za bardzo, bo podobne obietnice słyszymy już od lipca.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Len
Post : 18 lis 2008 13:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Hired Guns: The Jagged Edge - Patch jest... ale nie dla nas
Cytuj:
Choć w żadnym stopniu nie dotyczy nas, to jednak jest to dobra wiadomość. Hired Guns: The Jagged Edge znalazło wydawcę na terenie Ameryki Północnej. Jest nim firma Tri Synergy, która przy okazji zapowiedzi produktu, opublikowała nowy zwiastun prezentujący gameplay. Możecie go obejrzeć tutaj. Jednocześnie w internecie pojawiło się coś, na co wszyscy czekali - patch poprawiający liczne błędy w następujących wersjach językowych: rosyjskiej, włoskiej, niemieckiej, angielskiej... i to wszystko. Mimo, że poprawka oznaczona jest numerami 1.7. My, Polacy, wciąż jesteśmy skazani na wersję 1.5.

Na stronie polskiego dystrybutora, firmy TopWare niedawno pojawiła się informacja, że patch ukaże się już niedługo... tyle, że to było 17 dni temu. Cały problem polega na tym, że poprawka ukazała się nawet do wersji angielskiej, która oficjalnie nie jest jeszcze dostępna! Jak wyczytać możemy na stronie wydawcy - trwają ostatnie testy załatanej gry. Wierzymy na słowo, ciekawe tylko ile to jeszcze potrwa.


Minęły ponad dwa tygodnie. Zmieniło się tylko tyle, że zagraniczni gracze dostali patcha. My wciąż czekamy.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Wigen
Post : 19 lis 2008 19:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1292
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Tak się zastanawiam czy Topware pracując nad tym patchem wzięło pod uwagę listę bugów które im wysłano.


*
 
Len
Post : 19 lis 2008 19:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


TopWare nie pracowało nad patchem. To zadanie twórców gry, a jak pisałem - lista, którą sporządziłem została przesłana do TopWare, tam przetłumaczona i wysłana do GFI.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Wigen
Post : 28 lis 2008 15:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1292
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa




*
 
lukasamd
Post : 28 lis 2008 16:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


No nareszcie się doczekaliśmy. Trzeba sprawdzić jak wiele się zmieniło - lista zmian zawiera pozycje o których nawet nie myślałem. Niestety brakuje na niej tych, które mogłyby się przydać np. poprawa fizyki czy pathfindingu (no chyba, że nie wszystko uwzględniono).


*
  WWW
Klepczar
Post : 30 lis 2008 10:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 150
  • Dołączył: 25.12.2007
  • Skąd: Pruszków


patch... 4 godziny gry 2 wysypy do windy - raz podczas wczytywania zapisu, drugi raz pod koniec walk o tamę (właśnie zaczynałem przerzucać ludzi na drugi brzeg...)

czy ktoś kto nie miał żadnego wysypu do windy może podać swoją konfiguracje sprzętu/oprogramowania??
błagam...

a i nadal został błąd w safari przy siłowym odbijaniu tego VIPa... mianowicie jeśli nie wykończy się przeciwników wystarczająco szybko (np któryś się wyczołguje gdzieś w piz***daleko ciężko ranny) to nasz VIP potrafi opuścić sektor (dostajemy info ze zostaje ranny w tułw i umiera)


*
 
Len
Post : 30 lis 2008 12:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Włączyłem tylko na chwilę. kamera chyba rzeczywiście została zmodyfikowana, ale jak już to ograniczono jej zakres ruchów. Wydaje mi się, że wcześniej można było ją ustawić nieco niżej. Szkoda, bo ja lubiłem nisko. Teraz bardziej jest jak w JA2.

Wystarczyła ta minuta, żeby znów zachciało mi się w to grać :) Żadni z was fani jeśli nie przeszliście HG :P Kiedyś na pewno do niej powrócę, na najtrudniejszym poziomie ;)

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Klepczar
Post : 02 gru 2008 23:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 150
  • Dołączył: 25.12.2007
  • Skąd: Pruszków


no to tak.

Stabilność uległa wprost boskiej poprawie ( 10 godzin gry - tylko 3 wysypy do windy - dawniej nie dawało sie grać/wchodzić/wychodzić z lokacji)

ale;

1. mam 2 pełne oddziały najmuje smith'a/e każe dołączyć do drużyny drugiej (1 i 3 są zajęte), chciałem ja przenieść (okno zarządzania drużynami) ale gdy "podniosłem" wszystkie okienka we wszystkich drużynach zrobiły się czerwone - nigdzie nie dała się postaci "upuścić"
dopiero w inwentarzu innego merca dała sie odczepić od kursora postać zostawiajac ją w ... DUŻYM SLOCIE!!!

żadnego info ze postać przestała pracować (zniknęła z inwentarza po jego ponownym otwarciu) i ponownie była gotowa do przyjęcia ze strony merców....

2. zdarzyło mi się nakładanie w inwentarzu karabinów na siebie tzn w tym samym duzym slocie (nie w rękach) merc miał SWD i PSG1


*
 
Olinka
Post : 03 gru 2008 11:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Nareszcie.
Chetnie zobacze jak gra wyglada po spachowaniu.

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
mtl
Post : 16 gru 2008 21:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Niestety, ale dla mnie gra z patchem nadal jest daleka ideałowi. Już w pierwszym sektorze spotkały mnie te same błędy, jakie miałem i bez patcha.

Jednak o wyłączeniu gry przesądził cios zadany przez przeciwnika mojemu najemnikowi - podczas, gdy strzał z karabinu odejmował max. 10 pkt. życia, tak uderzenie "z gołej pięści" odjął punktów 30... A przecież na pewno nie jest to takie trudne do naprawienia, szczególnie, że IMO wystarczyło by pogrzebać w plikach gry, a nie w samym jej kodzie ;/

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Klepczar
Post : 16 gru 2008 22:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 150
  • Dołączył: 25.12.2007
  • Skąd: Pruszków


tylko 30??

smoku potrafi od tak glanikem przy*** za ponad 80


*
 
Olinka
Post : 18 gru 2008 14:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Klepczar pisze:
tylko 30??

smoku potrafi od tak glanikem przy*** za ponad 80
i to jest własnie straszne :-<

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Len
Post : 08 maja 2009 22:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Pewnie już nikt się tego nie spodziewał (ja przyznam, że nie) ale... mamy nowego patcha do Hired Guns! Widocznie, twórcy jeszcze nie zapomnieli o swoim produkcie. To się chwali. W dzisiejszych czasach większości producentom szkoda czasu i pieniędzy na tworzenie poprawek rok po premierze. Są na szczęście wyjątki (Blizzard) ale to są tylko wyjątki. Więcej informacji na stronie w najnowszym newsie, a poniżej prezentuję listę najważniejszych zmian:

  • Blokujące się tury - Niekiedy tura wroga bądź cywili zatrzymywała się i nie szło jej wyłączyć.
  • Brak punktów akcji - Czasami po turze wroga, najemnikom nie przydzielano nowych punktów.
  • (Nie)martwy wróg - Występował na poziomie Tama. Niekiedy zabici wrogowie nie byli liczeni jako martwi, co uniemożliwiało przejęcie lokacji.
  • Amunicja w dłoni - Gdy zapełniono wszystkie sloty inwentarza i próbowano dołożyć amunicję do slota dłoni, gra przerywała się po próbie zabrania amunicji.
  • Zacinająca gra - Bardzo częsty błąd polegający na tym, że gra niemiłosiernie zacinała się, kiedy wychodzono do trybu czasu rzeczywistego, podczas gdy wróg nadal znajdował się w sektorze.

Zauważcie, że są to poprawki na które niezmiernie często narzekaliśmy. Szkoda tylko, że ten patch nie jest przeznaczony dla polskiej wersji gry, o powodach w newsie.

JAC News - Jest nowy patch do Hired Guns: The Jagged Edge... oczywiście, nie dla nas

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4